- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- ZIDOO médialejátszók
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Milyen notebookot vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nagyon nehéz még csak megközelítő adatokat is mondani, mert rengeteg módon lehet értelme a veszteséget. Ha az én véleményemre vagy kíváncsi, akkor én valahogy így számolnék:
A Boeing tervezett bevétele a 737 MAX típusból nagyjából 20 milliárd dollár per év 2019-re és az azt követő 3-4 évben. Ez kiesés, de a gépek egy részét legyártották, ami értéket képvisel, tehát nem teljes veszteség, hiszen ha megkapja a típus újra a repülési engedélyt, akkor ezeket értékesíteni lehet.
Nagyjából 4,9 milliárd dollárral számolnak a légitársaságok által igényelt kártérítésből, de ez feltehetően még ennél is magasabb összeg lesz. A különféle egyéb veszteségeket csak tippelni lehet, de esélyesen további 5-10 milliárd dollár. Számoljunk az alap értékkel.
Ez alapján a cég 2019-ben nagyjából 30 milliárd dollárt veszít bevétel terén, de ugye ismét: ez nem feltétlen valós veszteség. Ha a 737 MAX újra megkapja az FAA engedélyt, és újra gyártásba is kerül, akkor is jönnek még az átalakításból fakadó költségek és egyéb járulékos tételek. Ha mondjuk jövő nyárra a módosításokat jóvá hagyja az FAA, és újra repülhetnek a 737 MAX-ok, akkor én alsó hangon 15-20 milliárdra, pesszimistábban nézve 40-50 milliárd dollárra taksálnám az egész ügy miatti kártételt.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.