- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A betűk elmosását főleg a subpixel adatok hiánya okozza. Egyik driveres megoldás sem jut ehhez. Az MLAA 2.0 megpróbálja a subpixel pozícióra tolni a mintavételt egyfajta rekonstrukcióval, és ezért tud ügyelni ennyire a részletekre, de ez sem csinál csodát, mert subpixel adatok ettől nem lesznek. A betűknél tehát az MLAA 2.0 is torzít, noha nem annyira, mint az FXAA és az első MLAA. Ezt a problémát a játékokba épített megoldásoknál nagyon egyszerűen oldják meg. Szimplán kihagyják a HUD és a betűk szűrését, de ezt driverből nem lehet, mert az nem tudja, hogy a felirat a végső képen felirat, semmivel sem tudod neki megmondani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.