Új hozzászólás Aktív témák

  • juzer78

    tag

    válasz Kaiku #26 üzenetére

    Jó is meg szép is, a szép az egy relatív valami, nem mindenki ugyan azt találja szépnek. Nem lehet mindenkinek megfelelni. Az meg hogy mennyire jó? Azt az értékelések döntik el, és jelen esetben ezek mindenki részéről igen jók...

    WongFeiHong: KOrrekt módon van összerakva az egész, nem lehet azt mondani, hogy ezt vagy azt jobban szeret, jól fut mindenhol. Kinek mi az igénye, lehetne törekedni a 100fps-re is, és úgy visszavenni mindent, és a látványt is szeretném élvezni, nem csak a játékmenetet. És ehhez egy 6870 elegendő is.

    Malachi: "a szépségnek teljesen másodlagosnak kéne lennie, minden játéknál." A fenét. Stílus kell hogy legyen, de a stílushoz kell az az egyedi színvilág amit ez nyújt és teremt. A kettőnek egyensúlyban kell lenni. Nem szabad hogy az legyen mint a Crysis esetében, hogy minden a látvány, de nem szabad elhanyagolni sem, mert épp az emel ki valamitjelen esetben ennél a színvilág a temérdek sok unreal-es játék közül...

    [CsuCsu]: Az SSAA igaz, hogy zabálja a gépet, de az unreal engine pont az a motor, ahol ezt bátran lehet használni. Itt is nagyon sok a statikus effekt, csak a közvetlen előtérben válik dinamikussá, de ott sem minden, így nem is fejtene ki komoly terhelést. (kisebb lenne, mint az új TombRaider-ben)

Új hozzászólás Aktív témák