- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VaniliásRönk
nagyúr
Mert a Quake 1, 2, 3 mit tudott felmutatni? Ráadásul egy olyan célközönség, ami pl. azért buktatta meg a Quake 2-t, mert nem vonultatta fel a Quake 1 bugjait, érdemel bármilyen kreativitást?
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
Iron Funeral
őstag
Szerintem az id motorok teljesen rendben vannak/voltak mindíg, DOOM3 meg azért lett olyan mert "OMG milyen gép kell majd neki"-> vették a fáradtságot és optimalizáltak-> rosszabb grafika, több fps . Ez az, amit a Crysis-nél nem csináltak meg, lett is belőle istenes grafika, meg kevés fps... Bár ez sem lett volna baj, csak hát mindenki mindig teljes részletességgel akar játszani mindent... Kicsit visszakanyarodva az id Tech4-hez (D3 motor), sokkal jobb szvsz mint a nagy ellenfele, a Source, azért az elég gáz amikor az árnyékok átlógnak a falakon pl. ilyet a D3-ban nem láttam egyet sem, szóval szerintem az id motorjában nagyobb volt a potenciál, csak a Source sokkal jobb sebességen futott az akkori masinériákon.
Abu85-nek pedig köszi az írást, már azt hittem nem jön sosem[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
mephi666
nagyúr
szerintem azért nem járt a közelében, mert a kisebb gépigény miatt faragtak belőle sokat... egyébként a sok függő-himbálózó fényforrás miatt folyamatosan újra kellett számolni a fényviszonyokat, árnyékokat és ez azért az akkori gépeket elég rendesen megviselte... a krájzisz meg mikori is? 2007 közepe/vége? és a doom3? van közöttük jópár év és fejlődött a technika is rendesen annyi idő alatt... lement bő 4 generáció nvidiáéknál is...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Maximálisan innovatív volt, hisz ez volt az első játék ami egységes megvilágítási modellt alkalmazott az összes felületre. Az, hogy mára bőven akad jobb motor is, nem von le semmit az ID tech4 értékeiből.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Iron Funeral
őstag
Mint említettem, az árnyékolással nem volt az égvilágon semmi probléma, nem úgy mint a Source-nál. Ami igazán szemet szúrhat az az, hogy a karakterek eléggé "kockásak", a 2002/3-es ingame shotokban is jobban néztek ki a zombik és egyéb élőlények, csak gondolom, hogy az akkori nV25/30 (esetleg r300/350) nem igazán tudta adni az iramot (amire a megjelenésekor egy r420/nV40 már képes volt azért) Q4-el mi a bajod? nekem az kifejezettten tetszett
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
mephi666
nagyúr
grafikában és megvalósításban szerintem a q4 jó volt, de maga a játék nekem annyira nem tetszett, mert a q1-2 teljesen más volt... kb olyan volt számomra, mint a régi alien filmek után az avp1-2 de azért otthon lehet, h kipróbálom, mert nem nagyon játszottam vele, csak pár éve havernál 1-2órát...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Iron Funeral
őstag
Az igaz, hogy nem volt olyan Quake2 hangulat, inkább CODos volt, pörgött a játék nagyon (COD 2142 ) de nem is id játék volt hanem Raven BFG viszont hiányozott, helyette volt valami izé de az nem buli ha nem BFG
Remélem elkezdik használni a PhysX-et a játékok, legalább nemcsak grafikát turbóznak (ha turbóznak) a PC verziókban Ráférne már egy tupír a mostani fizikára mert kb. a rongybaba az nagyon megy mindenhol de azon kívül semmi
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/