Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    szépnek szép :) emlékeztet 1-2 3dsmax-os renderelt képre... elég durván fejlődik a tudomány... de itt még dx11 nem lesz egy darabig :)

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    jobban végigfutottam az irományt... nem sok időm van most rá, de érdekes... ami minket legboldogabbá tehet az a többszálú feldolgozás... multigpu/cpu-s rendszert használ már szinte mindenki, ami nincs teljesen kihasználva az esetek nagy részében.... a szakszavak pedig ismerősek voltak 3dsmax-ból... :) jó írás, az biztos...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz szab.tam #27 üzenetére

    hát szerintem nem csak autóversenyeken van ez így, hogy a közönség papírból van :D nem láttam még, de az új fifánál mi a helyzet? ott régen elmosódott maszat volt a tömeg... aztán papírból lettek... és szerintem most is ugyanez lehet a helyzet... elég durva lenne a 22játékos+bíró+parjelzők tökéletes lerenderelése mellett még 80ezer random generált szurkolót is folyamatosan renderelgetni :D ehhez aztán kellene multigpu/cpu... az autóversenyben a párszáz néző az semmi ehhez képest :D hiába fejlődik így a konzol, csomó ember van, aki pc mellett marad 20év múlva is... ez ilyen dolog... nem kell félteni a pc-t... sem a konzolt... jövője van mindkettőnek ugyanúgy...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    én elfogult vagyok kicsit, mert szerintem fps-ben az id cuccok a legállatabbak... velük kezdődött minden és várom a következő terméküket... nagyon profi engine-eket hoztak össze mindig... grafikai bugokat nem nagyon láttam náluk még... (ellentétben más motorokkal...) szinte minden hardvere-en szépek... és kellő erősségű hw-en folyamatosak... az lenne a nagy pofáncsapás, ha Carmack-ék megmutatnák mit lehet dx9ből kihozni dx10-11 idejében ;)
    idtech5-ről tudtok valami konkrétat mutatni? én kb tavaly nyáron láttam egy autóversenyes videót elég "low quality"-ben kézikamerás felvételről, ami meggyőzött, de azóta nagy a hallgatás :S

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz ]Phobos[ #85 üzenetére

    szerintem azért nem járt a közelében, mert a kisebb gépigény miatt faragtak belőle sokat... egyébként a sok függő-himbálózó fényforrás miatt folyamatosan újra kellett számolni a fényviszonyokat, árnyékokat és ez azért az akkori gépeket elég rendesen megviselte... a krájzisz meg mikori is? 2007 közepe/vége? és a doom3? van közöttük jópár év és fejlődött a technika is rendesen annyi idő alatt... lement bő 4 generáció nvidiáéknál is...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Abu85 #88 üzenetére

    kicsit off, de te hogy vagy így benne a 3d-s modellezésben? a cikkedet nagyjából értettem első olvasásra is már, mert korábban szórakoztam 3d studio max-szal és onnan derengtek az effektek :) de ennyire azért nem folytam bele... tudsz esetleg valami konkrétat a köv idtech motorról? nem hallottam róla semmit már lassan 1.5éve... :S szerintem borsot akarnak vele törni a crytek-esek orra alá, ha kész lesz... :D ha úgy nézzük, ők mutatták mindig az irányvonalat fps motorok terén... olyat hallottam erről, hogy nagyon sokoldalúra és egyszerűen programozhatóvá akarják tenni... és: "most a grafikára fognak menni, nem pedig a sebességre..." :D

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz ]Phobos[ #93 üzenetére

    grafikában és megvalósításban szerintem a q4 jó volt, de maga a játék nekem annyira nem tetszett, mert a q1-2 teljesen más volt... kb olyan volt számomra, mint a régi alien filmek után az avp1-2 :( de azért otthon lehet, h kipróbálom, mert nem nagyon játszottam vele, csak pár éve havernál 1-2órát...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz goq669 #98 üzenetére

    thx, ez szééép... a kocsis rész már ismerős volt... nekem tetszik a látványvilág nagyon... nem a realisztikusság, hanem az egyediség miatt :D pofozgatnak rajta még, aztán durva lesz ez... amúgy milyen vassal ment az ingame teaser? vagy ez ilyen pre-rendered cucc volt? :D

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz priti #104 üzenetére

    hát igen... egyetértek veled... egyre több lehetőséget és ötletet kellene belevinni a játékokba, mert lényegében mindig csak ugyanazt kapjuk más-más csomagolásban... vannak olyan dolgok, amiket nem lehet (nem lenne értelme) kivitelezni, de más dolgokat meg jó lenne... a fear ilyen szempontból jó irányba indult, mert oda lehetett sózni a puskatussal, ha nem volt épp töltve a fegyver :) ilyesmikre gondolok, meg hogy minden tárgy mozdítható/használható/leverhető/szétlőhető/robbantható legyen... ha szétlövök egy helyiséget, ami teli van üveggel, akkor maradjanak meg a szilánkok és hallatszódjon, hogy ropog a lábam alatt... sőt belehasalva sebezzen vissza és látható sérüléseket okozzon :D meg még 2millió ötletet fel lehetne sorolni... annyi jó dolog lenne, de tényleg alig csinálnak meg valamit... igaz az én ötletem kicsit odarakna a gépigénynek is... meg a másik, ha sörétessel közelről fémet találok meglőni, akkor a golyó röppályáját számítva legyen rá esély, hogy visszapattan 1-2 golyó... :D

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz priti #107 üzenetére

    igen... de ennek lenne kis hátulütője: ha rosszul kiviteleznék, akkor idegesítő lehetne... pl sokféle gombra konfigolnák az egészet értelmetlenül... mert ezzel pont hátráltatnák a játék pörgését... most ha úgy nézzük, a mozgás a 4irányra van belőve+jump/crouch... itt-ott be lehet kapcsolni pl delta force-okban guggolva járást, hasalást, stb... ez +billentyű... meg ha lenne egy kapaszkodás gomb, (mint anno prince sorozatban) és megszakítás ha elengeded... esetleg az is új gomb... az oldalazás meg megint más téma... alapból azt használom és egérrel forgok, mert úgy vagyok elég gyors :) az a probléma, hogy megállt a fejlődés mindkét irányvonalon, amit felhoztunk most: te a játékos mozgásának finomítását én pedig a környezet profibb kidolgozását... pl painkillerben amúgy lehetett lökdösni nekifutással mindent :) a te szemszögedből meg az lenne még a tuti, ha lenézve pl látnád a cipődet, nadrágodat (esetleg vér is tapadhatna rá, vagy vizes/szutykos lehetne) meg a fegyvert a kezedben... ez is elvárható lenne szerintem :D

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    akkor szétbontani az egészet komplett egységekre? tolnának a lapra 8 gpu-t, az egyik a fizikát számolná, a másik antialias-olna, 3. anisotropic szűrést csinálna, 4. a motion blurért lenne felelől, az x-edik meg raytracingelne? :D

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz WonderCSabo #123 üzenetére

    szerintem meg lehet adni a kódban, hogy bizonyos területeken milyen mélységig dolgozzon... délután felraktam q4et kicsit szórakozni és 1-2 helyen találkoztam nekem nem igazán tetsző megoldással: homokos talaj (mint pl a sivatag) úgy volt megoldva, hogy szinte teljesen sík területre árnyékos textúra húzva, ami ránézésre nem rossz, de jobban megvizsgálva elég egyszerű (és mégsem túl szép) megoldás... ezt gondolom ezzel a tesszalátoros módszerrel meg lehet oldani úgy, hogy teljesen élethű, hullámos területre részletes, szemcsés textúra húzva és dinamikus fényekkel árnyékszámítás... csak hát a 2 módszer közül az utóbbi enyhén nagyobb gépigényű... javíts ki Abu, ha tévednék... elég laikus vagyok a témában :)
    az nvidiás képnél nem nagyon adtak a talajra szerintem, mert nem az volt a lényeg :)

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák