Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz Duck663 #27 üzenetére

    Igen pont ez az, hogy ezeket az effeketeket ügyes/okos emberek már létező játékokban mind megoldották úgy, hogy ránézésre nem tudod megmondani mennyire valósághű vagy épp valótlan az effekt. Jó persze lehet hogy pl. homályos kicsit vagy akármi, de nincs is alatta egy nagy dedikált hardver ami csak annak a számításával foglalkozik... ha lenne, már nem tudnád megmondani arról sem, hogy valósághű-e...

    Ehhez már csak hozzá kell tenni, hogy az eddigi szép megoldások mind általános shadereken futtotak, nem dedikált feldolgozókon, tehát ha azokból az általános számolóegységekből tettek volna többet a GPU-kba ugyan így megkaphattad volna a szebb képi világot, csak épp "dead weight" nélkül. Ha a fejlesztő akarta volna befoghatott volna mondjuk a fél GPU-t tükröződést számolgatni, ha meg nem, akkor használhatta volna őket másra... ezzel az RTX-el viszont vagy befogja a GPU felét tükröződések számolgatására... vaaagy nem csinál vele semmit, me másra nem jó.

    Félreértés ne essék, nagyon jó dolognak tartom a Ray Tracing-et, de nem így. Sztem ez egy rossz implementáció és csak akkor fognak vele komolyabb sikereket elérni ha rendesen és rendszeresen megkenegetik a fejlesztőket... ami eddig működött, mert csak az AMD volt az ellenfelük, ők meg nem tudták felvenni velük ezt a harcot...
    ...de jön az Intel.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák