- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
j.bravo
addikt
Lehet hogy általában kevésbé direkt módon, de azért nagyon sok helyen használnak csinos hölgyeket marketingcélra - ld. Forma1, CeBit, de egy csomó minden más is (táska, cipő, saláta, száraztészta, bármi). Ha minden más ötlet csődöt mond, vagy nem elég egyedi, akkor a marketingesek a következő három közül veszik elő valamelyiket a sublótból: gyerek, kutya, csinos nő.
Amíg nem pornográf a reklám, addig nincs ezzel semmi baj.[ Szerkesztve ]
Whatever.