- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Stellar Blade x NieR: Automata crossover tartalom érkezik
gp Az alapjáték hamarosan végre a fotó módot is megkapja, így a kreatívabb felhasználóknak újból érdemes lesz elindítani a programot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább úgy fogalmaznék, hogy az Adreno és a PowerVR IGP-knél vannak még parák. Mert ugye a PowerVR megy az Atomba is, ami x86. De talán megoldják. Ha más nem, akkor csak DX9-ig támogatják a rendszert, ahogy a Cedar Trailnél.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz MCBASSTION #4 üzenetére
A Linux open source közösségének aztán hatalmas tapasztalata van a WDDM felületben, és a DirectX driver elkészítésében.
A Qualcomm és az Imagination Technologies sem hülyéket alkalmaz. A különbség csak az az AMD és az NV-hez képest, hogy utóbbi két cég 7 éve készít drivert a WDDM felületre, míg az "újoncok" most kezdik a bulit.Talán emlékszel még ezekre a hírekre: [link] - Az NV-nek is meggyűlt a baja a Vistával, és a WDDM első verziójával. A gondok pusztán tapasztalathiányra vezethetők vissza.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fordfairlane #9 üzenetére
Szerintem a piac legjobb driver modellje a WDDM. Az természetes, hogy komplex, hiszen sokat tud.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fordfairlane #11 üzenetére
Elméletben. A gyakorlatban ilyet még nem láttunk.
(#12) azopi74: A WDDM 1.2 nem követel DX11-es hardvert. A funkciók követelik, de a TDR per engine reset például megy bármilyen hardverrel, nem kell annak DX11-nek lennie.
Igen. Az első Win RT driverek WDDM 1.1-esek lesznek, de ez változhat. Tudtommal az NV szeretné bevezetni a WDDM 1.2-t a per engine reset funkció miatt.Az ARM IGP-k az első körből kimaradnak. Ők a MALI-T604-gyel törnek be ide, de csak 2013-ban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs DirectFlip szolgáltatás, új preemptív multitask modell és a fejlettebb energiagazdálkodás sem. Vagyis DX11 GPU nélkül lassabb és többet fogyaszt. Ami nagyobb érvágás az a Unified Video API hiánya. Ez váltja a DXVA API-t a Windows 8-tól, és ez DX11-es GPU-t igényel.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz mrhitoshi #15 üzenetére
A DX 11.1 extráit csak DX 11.1-es hardver képes támogatni. Ez nem gyártóspecifikus. Senki sem képes DX 11.1-es hardver nélkül DX11.1-es future level szinten futtatni egy alkalmazást.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz MCBASSTION #25 üzenetére
Akkor az egész gondolatmenet lényegtelenné vált, mert az Adreno és a PowerVR IGP-khez nem azért nincs normális driver, mert hülyék dolgoznak ott, hanem azért, mert hiányzik a tapasztalat. Akik csinálják a drivert pont olyan rendszerprogramozók, akik az AMD és az NV csapatában dolgoznak. Nagyjából hasonlóan képzettek, egyedül a 7 év tapasztalat a különbség.
Egyébként az Imagination Technologies a licencben lehetővé teszi, hogy a licencelő fél a gyári támogatás helyett válasszon más utat. Ha nem terveznek saját grafikus hardvert, akkor maguk is írhatják a drivert (pl.: Apple), ha pedig rendelkeznek ilyen részleggel, akkor kijelölhetnek egy 3rd party csapatot, akik írják a támogatást (pl.: az Intel nagyon sokáig a Tungsten Graphics céggel csináltatta a Windows drivereket a licencelt PowerVR IGP-khez). Utóbbi az Intelnek ma is opció, de akkor sem volt jobb a helyzet, sőt: [link] Én is úgy látom, hogy a gyári driverekkel javult a támogatás. Mondjuk igaz, hogy a totál használhatatlanhoz képest ezt nem nehéz elérni, de azért ma már fut Cedar Trail Atomon az Angry Birds, ami lehet, hogy hülyén hangzik, mint előrelépés, de igazából áttörés a PowerVR-es Atomok életében, hiszen végre nem OpenGL 1.0-s a driver, hanem 3.0-s. A gyári driverrel van OpenGL ES 2.0 is, amivel egész jó sebességre képes a WebGL natív módban. A DirectX oldal nem javult, de szerintem itt főleg azzal van gond, hogy a programokat egyáltalán nem optimalizálták TBDR elven működő architektúrára.
Az MS érdeke a WHQL aláírás kiosztása. Persze, ha nem megy át, akkor inkább érdek, hogy ne kerüljön piacra vele termék, de ha átmegy, akkor teljesíti az MS követelményeit. Azt az MS persze nem nézi, hogy az egyes D3D-s programokban mennyire gyenge, mennyi hibát ad, stb. Ez nem is a reszortjuk, majd lerendezi az ImgTec és az adott program fejlesztője.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz MCBASSTION #29 üzenetére
Az Intel itt nem téma, mert nem ők készítik az OpenGL drivert. Az Atomhoz nem írhatnak támogatást. Ha írhatnának, akkor nem lenne akkora para. Egyébként az Intelnél a D3D jóval nagyobb fókusz. Ebben meg tudom őket érteni. Jóval több ilyen program van.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a DXVA-n keresztül nagyon körülményes megosztani a puffereket. Az új Unified Video API erre ad egyszerű megoldást. Bele van integrálva a rendszer a DX11-ben, így post-processre lehet használni DirectCompute-ot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Még szép, hogy kezeli. Egyik OS sem használ DX-et. A Winen a DX támogatással van a legfőbb gondja az újoncoknak. Az OpenGL ES 2.0 tudtommal az MS OS-én is jó lesz. Legalábbis a Cedar Trailt párszor teszteltük. A natív módban futó WebGL mindig jó volt, a DirectX támogatás volt katasztrófa.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- (Akár komplett PC-vel is eladó!) AORUS GeForce RTX 4090 MASTER 24G - 3+ év garancia
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 AMP HOLO Eladó! 107.000.-
- Elkelt, értékelésre vár! ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC Edition
- Gigabyte GTX 1050 2GB GDDR5 128bit!!!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen