Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    Per pillanat nem a HMD es a runtime-ok a nagyobb problema, hanem hanem a controller. Az hogy annyi (PC-n 3 -OR, Vive, OSVR) kulmbozo runtime van nem veszes mert SteamVR alat megy mind, tehat ha pl. egy Projct Cars megy SteamVR alatt ott mindegy hogy Rift, Vive vagy OSVR cucc van a fejeden, mukodik mindegyiken. Az olyan jatekok alatt viszont amiknek tracked motion controller kell ott muszaj kulon foglalkozni veluk mert a kepessegek, forma es gombok teljesen masok.

    A mobil cuccoknal meg meg plusz a content-el is foglalkozni kell (butittani) mert nem fogjak azt megjeleniteni amit egy PC, per pillanat nagyon sok es durva a megkotes peldaul meg akkor is ha valaki egyszerre fejleszt Rift-re es GearVR-ra - hiaba ugyanaz az SDK, a legtobb munka a modellek, texturas, vilagitas stb. adaptalasaval van.

    Attol fuggetlenul jo dolog a standard, de a munkat csak nagyon limitalva konnyiti meg mert a zome nem abban van hogy egy runtime-ra kene adaptalni.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák