Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kortic

    tag

    válasz macskea #5 üzenetére

    ...a most vásárlóerővé erő generáció konkrétan nem is ismeri ezeket a régi címeket
    Én is csak most léptem be a huszas éveimbe, és én örülök, hogy rátaláltam a Nintendo franchise-okra (Mario, Zelda, Pokémon, stb).
    A Nintendo (csak hogy egy címre hozzak konkrét példát) a Legend of Zelda sorozattal sosem tech-demo grafikát ígértek, hozták a látványt (sőt!) , de a történetvezetés volt az elsődleges. A meseszerű indítás, majd komolyodás a walkthru folyamán, ahogy kibontakozik a sztori... Egyszerűen elragadó, csodálatos, kerek egészet alkot, az ember nehezn áll fel előle.
    A mai pörgős, rohanó, next-gen, látvány játékok, még ha rpg-k is, nem a sztorival adnak atmoszférát, hanem a grafikával (tisztelet a kivételnek) .
    A Final Fantasy sorozat ellenben vitte a grafikát is, de remek sztorikkal, valahogy mégis nehezen talál magának közönséget manapság.

    (itt jegyezném meg, hogy a grafika és a látvány nem ugyanaz! :))
    grafika: látod a fikát az ember orrszőrén csüngve :DDD ; látvány: az adott művészeti stílust, környezetet (erdő, város, kastély, barlang) , annak a volumenét, a designt értem
    )

    [ Szerkesztve ]

    Local phone smartass, exMobiltudós, szerviztechnikus - kijelzőcsere nélkül nem telefon a telefon

Új hozzászólás Aktív témák