Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • erdoke

    titán

    válasz Tim82 #216 üzenetére

    Amit mindenkinek fontos lenne megérteni: Ezek a táblák mobil operációs rendszert futtatnak, és csak a nagyobb érintőkijelzőre optimalizálásban nyújtanak lényegesen többet, mint egy okostelefon. Ugyanis amiket vizsgált a cikk, illetve amit leírtál, azokat kivétel nélkül ugyanúgy meg lehet csinálni iPhone-on vagy androidos okostelefonon is.
    Mivel szinte az egyetlen lényeges különbség a nagyobb méretű és felbontású kijelző, az erre optimalizáltság – ami ideális esetben az alkalmazás erős újragondolását jelenti, – különbözteti meg a jó tabletet a gyengébbtől. Pontosan ezért írtam, hogy az iPad jelenleg lényegesen jobban áll, mert az alkalmazások sokkal nagyobb hányadát gondolták újra tabletre. Nem mindet egyformán jól, de a kissé összecsapottak is lényegesen tovább mennek a felnagyítástól. Ha megnézel egy Zite-ot vagy Flipboardot androidos táblán, biztosan érted, mire gondolok.
    Nem hiszem, hogy ennek ne lenne szerepe az iPad sikerében, és csak a hype lenne körülötte sokkal nagyobb, mint az iPhone-nál.
    A fragmentáció sajnos pontosan az alkalmazások optimalizáltságánál kap szerepet, és nem is csak az eltérő kijelző méretek és képarányok miatt, hanem mert az alkalmazott tucatnyi SoC-ra lehetetlen optimalizálni. Gondolok itt elsősorban a felület GPU gyorsítására, játékokra, stb.

    Kis kiegészítés az Apple irodai alkalmazásaihoz: Ezek nincsenek előtelepítve az iPaden, sőt, elég borsos az áruk. Ha mindet megveszed, valahol 25-30 euró magasságában jársz.

    A legjobb aláírás a héten

  • madgie

    titán

    válasz Tim82 #216 üzenetére

    Erről a cikknek nevezett önigazolásból elég egy mondatot kiemelni:

    "amíg Apple terméket érzelmi alapon vásárolnak legtöbben, addig Androidot a praktikum vezérli"

    A sráccal valami komoly gáz van lelkileg, ha ezt komolyan gondolja.

    Szerk: off

    [ Szerkesztve ]

  • Xero

    nagyúr

    válasz Tim82 #216 üzenetére

    Lehet, hogy némileg túl van dimenzionálva, de attól még létező probléma.
    Az iOS-nél kell számolni 4 féle felbontással és kész. Alap programoknál ez sem jelent gondot, hiszen egy kattintás az egész a project elején.

    Ezzel szemben bárki bármit mond, ha valóban széles körben tökéletesen kinéző app-et akarunk Androidon, akkor bizony felbontások tucatjával kell kalkulálni, ami azért nálam kimeríti a rémálom kategóriát.

    Természetesen biztos én vagyok a tehetségtelen kód generátor (mondjuk tényleg az vagyok mert még nem gazdagodtam meg :P ), de számomra ez akkor is egy büdös nagy fekete pont a robot számláján.

    Nagyon régóta szajkózom, hogy ha a Google kicsit a sarkára állna és a frissítéseket hw-es követelményekhez kötné, és kicsit megregulázná a túlburjánzott spec-eket, akkor sokkal hatékonyabb lehetne az egész rendszer.

Új hozzászólás Aktív témák