Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    válasz juzer78 #15 üzenetére

    Hú ha ez tényleg így lesz akkor az nagyon jó :K

    Ez a kedvenc részem:

    "Features
    Unified shader architecture executes vertex, geometry, and pixel shaders
    Multi-sample anti-aliasing (2, 4, or 8 samples per pixel)

    Read from multi-sample surfaces in the shader
    128-bit floating point HDR texture filtering
    High resolution texture support (up to 8192 x 8192)
    Indexed cube map arrays
    8 render targets
    Independent blend modes per render target
    Pixel coverage sample masking
    Hierarchical Z/stencil buffer
    Early Z test and Fast Z Clear
    Lossless Z & stencil compression
    2x/4x/8x/16x high quality adaptive anisotropic filtering modes
    sRGB filtering (gamma/degamma)
    Tessellation unit
    Stream out support
    Compute shader support
    "

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák