Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PROTRON
addikt
Nem kell felkapni a vizet pusztán azért mert más megközelítést alkalmazunk, de ha már ez a helyzet akkor kénytelen vagyok szájbarágósan leírni. Meg kell értened, hogy az általad hozott példa azért rossz, mert az hogy 70-el vagy 100-al mész az a konkrét leadott teljesítménnyel, nem pedig a motor üzemi hőmérsékletével foglalkozik, tehát más dimenziójú problémáról szól, érvelési hiba.
Az hogy berakok egy ventilátort, attól még jelen esetben a teljesítményem nem változik, vagy autó esetében utazási sebességem ugyanúgy 100km/h mind a két változatban. Az a nem mind1, hogy ezt milyen üzemi hőmérséklet mellett biztosítja a rendszer, erről beszélgetünk, nem a teljesítményekről. Azért írtam le a teljesítményes dolgot, hogy lásd mennyire más a két téma. Kihangsúlyoztam hogy ugyanúgy ugyanannyi idő alatt fog mind a 2 kocsi odaérni és mind a két esetben kibírják az adott hőmérsékletet.Az én hasonlatom épp ezért nem a hőmérsékletből fakadó teljesítmény különbségekkel foglalkozik, mert az NINCS, mert mind a 2 esetben jól érzik magukat az egységek teljesítmény szempontjából.
Annyi a különbség hogy karosszériában ülő utasok, tehát az egységeink, mennyi idő alatt érik el az üzemórájuk végét. Ezért gond a bent rekedő hő.
Az odáig nagyon jó hogy a kérdést felvető, általad linkelt ház típus esetében a fő hőtermelő egység hűtése ki lett vezetve a házon kívülre, ez a része csillagos ötös, ezért írtam hogy baromira tettszik.
Az egyetlen problémám hogy mint villamosmérnök, látom az elrendezésbeli különbségek eredményeit hosszútávon és ha nincsenek hűtve az alaplapi elemek, az még okozhat később gondokat. Anno 2 asus alaplapomon pukkantak el kondik 4-4 év után, pedig csak celeron procik voltak benne, tehát nem voltak túlterhelve, mégis valami nem klappolt az üzemidejükkel.
Ezért hiányolom a ventit, ha én terveznék passzív házat, MINDEN alaplapi hőtermelő egységre rányúlna valamilyen módon a hőelvezetés a külvilág irányába, na ilyen passzív ház esetén teljesen jogos a 0 venti, továbbá az is jó hogy légmentesen lezárva nem fog porosodni--->nem jelentkezik az ebből eredő további hőtermelési probléma.
De akkor ezzel kizárom az alaplap csere lehetőségét, de ottholi moddingnál ezt fogom alkalmazni csak nem passzív házra.Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Steam Deck
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Escape from Tarkov
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- iMac 21.5" 2017 Megkímélt/8GB/256GB ssd/1 hónap gar./p3366/
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Dell 7920: 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD, ÁFA
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD