Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A kihozatali aránynak elég sok köze van a teljesítményhez. Nem csak attól lesz rossz a kihozatal, hogy a lapkán belül hiba van, hanem attól is, hogy a lapkának nagyobb feszültség kell a stabil működéshez. Ez a Llano baja. Az IGP esetében nagyon nagy a szórás itt. Technikailag alig van a lapkákon hiba, vagyis majdnem mindegyik 100%-osan működőképes, csak nem megszabott TDP osztályokon belül, így meg nem ér semmit. Itt kell visszafogni az IGP-t, mert kisebb órajel, illetve letiltott egységek kellenek, hogy meglegyen a megcélzott TDP osztály.
Lehet reménykedni, hogy a Bulldozer majd egyszer megy 6 GHz-en, de teljesen felesleges. Más miatt lett így tervezve a rendszer. Szimplán az volt a cél, hogy a lehető legkisebb magokkal hozzanak egy meghatározott teljesítményt, illeszkedve az integrációs tervekhez. Az AMD-t már nem érdekli a CPU és a GPU külön teljesítménye. Nem az nyeri a harcot, akinek a legjobb a CPU-ja van, de még az sem, akinek a legjobb a GPU-ja. A győztes az lesz, aki a legjobban integrálja őket egy lapkába. Persze ez túl megy a szimpla fizikai integráción. Át kell formálni a programozási szokásokat is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Így már ok, akkor körbeírtuk a helyzetet.
Attól függ, hogy mit jelent a még egy darabig. 2012-ben még biztos lesz CPU desktopra, de 2013-ban már az Intel is gondolkodik azon, hogy legyen-e. Inkább egy speciális Haswell van tervben. Egyrészt az Intel HEDT platform bármennyire is nem a játékosoknak készül, elsősorban ők veszik. 2012-ben nem egy játék fog GPU-s gyorsítást használni valamire, már 2011-ben is láttunk erre példát, de nyilván ezt úgy kell kiterjeszteni az APU-kra, hogy mellettük menjen a dGPU. 2014-ben pedig only APU mindenkitől. Az új konzolok mellett nincs is más út.
Valószínű, hogy a szerverek esetében is bekövetkezik ez a váltás. 2018-ra több cég is kitűzte az Exascale rendszereket közel azonos fogyasztás mellett. Ha továbbra is csak CPU-ban gondolkodik valaki, akkor egy Exascale szuperszámítógép mellé atomerőműt kell építeni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
2013-ban nem kell annyira komoly integráció még. Meg kell oldani a CPU és a GPU lapkán belüli hatékony kommunikációját. Ez amolyan architekturális integrálás lenne. Ettől a lapkán jól elkülöníthető a CPU és a GPU.
Nem sok értelme van 2014 után csak CPU-t kiadni. Maximum akkor, ha a GPU nem elég fejlett a feladatának hatékony ellátásra, de ez már hátrány. Szerintem az Intel sem akar 2015-ig várni, nekik is szükségük van energiahatékony és gyors lapkákra. Egy CPU két év múlva már nem lesz az. Tulajdonképpen már ma sem az.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.