- Mikrofon topic
- Fujifilm X
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- ASUS ROG Ally
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Új hozzászólás Aktív témák
-
totyax
aktív tag
A megatextúrázás önmagában azt adja, hogy a játék során soha nem találkozok olyan felülettel, melyet már láttál, mert az egész textúra egyedi.
Nekem eddig valahogy sosem okozott problémát hogy a textúrák ismétlődnek. Tényleg nem, pedig sok játékkal játszottam már. Főleg egy fps-nél... amikor főleg az ellenfelekre kell koncentrálni. Az már észrevehetőbb, hogy ahogy fordulok úgy jelennek meg a textúrák (oké a jövőben majd ha a ködös jövőben olyan hardver lesz...) Az igényesség eddig is megoldható volt, pl területenkénti töltéssel, amikor teljesen új textúrák töltődhettek a gyors VGA memóriába (mikor belépek egy házba pl, vagy más területre érek). Mondjuk ez a töltögetés a Rage-nál is megvan, lehet előre betölt amit tud.
Nem csak az AMD akar integrálni. Mindenki. Ez nagyon fontos.
Nem írtam hogy csak ő akar, de ha sokan veszik az integrált megoldásait, akkor logikusan a diszkrétet már kevésbé, és amit kevésbé vesznek abból kevesebb a bevétel, a haszon, csökken tehát a fejlesztési kedv/keret... nő az ár...Szubjektíven meghozni, hogy egy kód legyen final felelőtlenség. Objektív alapokra kell ezt helyezni rengeteg teszteléssel. Természetesen manapság nem lehet elvárni, hogy minden hibátlan legyen, de az erősen jelzésértékű, ha maga a fejlesztő sem adja rá a final státuszt.
Pedig jobb ha tudod ez teljesen szubjektív. Az objektív tesztelések eredményének összegzése, eldönteni mi fontos mi nem, az pedig szubjektív megint. Azonkívül inkább a kiadó számít mint a fejlesztő, a fejlesztő csak egy szolga, mint a gyárban egy munkás, szava nincs. A kiadó rizikózik mi jön ki a neve alatt, tehát az ő dolga, vagy legalábbis az ő érdeke a kiadásra jelölt termék tesztelése.
Egy freeware projektnél nincs értelme hazudni, tény. Az ATT fejlesztője se ad már ki jó ideje véglegest, szerintem kényelmi szempontból, mert ha rásüti a programjára hogy béta (amihez képest a CCC-nek alfának kéne lennie) akkor nem jöhet senki problémázni hogy miért rossz ez vagy az benne, lehet mondani, ez csak béta
Teszem azt pont a Rage, mikor kijött mint végleges, szerinted végleges állapotú volt? Persze hogy nem, ATI-n legalábbis annó nem nagyon tesztelték, vagy nem várták meg hogy még kiadás előtt normális driver jöjjön hozzá. Pedig nem ma kezdték fejleszteni, akkor miért nem tudtak várni pár hónapot, ha eddig az évek sem számítottak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Előzetes élménybeszámolókon a Senua's Saga: Hellblade II
- Politika
- Mikrofon topic
- Fujifilm X
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Hibátlan - INTEL Core i5-9400F 6 mag CPU + gyári hűtő - LGA1151v2
- PROFESSZIONÁLIS Delid / Relid AMD Ryzen Processzorokhoz, garantált minőségben! (CSAK AM5!)
- Intel Pentium 4 3,2 GHz / 1 M /800 MHz Socket 478 CPU
- i7 7700k
- Beszámítás! Intel Core i3 10105 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel