Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz Aprósólyom #15 üzenetére

    A 240-esen úgy képzeld el, hogy 80-90 fps-ig OK, akár ugrálhatsz-lőhetsz is egyszerre. 60 körül még bőven magabiztos leszel sniperen, lehet camp-elgetni, alatta már az is idegesítően lassú. 30 fps-es cap-al meg hangosan nevetsz, hogy mi ez a szar, amikor megmozdítod az egeret, és az nem mozdul meg.

    Szóval natívan szinkron nélkül jó ízléssel ez a 80-90, a nagyon minimum meg az 50Fps.
    Szinkronnal sokkal gyengébben teljesít a panel, és jön még hozzá pluszban lag, úgy 120 a hard limit,
    ami még játszató, de ne akarj pörgős közelharcot vívni, mert megszo..tad

    Szerencsére akad pár olyan SP játék amik konzolból vagy ini-ből paraméterezhető motorral rendelkeznek.
    Ezeket meg lehet úgy hackelni, hogy legyen értelme 120Hz felett játszani, sőt lehet úgy járni, hogy maga az adott fegyver pontatlanságához vezető imbolygást, és a tömegből adódó késését lehet érezni. Vagy az AI-nak, fizikának lehet adni annyi ciklust, hogy egy profinak is legyen benne bőven izgalom, és lehet pl.: értelme golyók elől el-ugrálni, aminek van terjedési sebessége.

    Én natív 240Hz-re állítottam asztalon, és játékban és driverben is kikapcsoltam a V-sinc-et. Nem törik láthatóan a kép, mindegy hogy 240 alatt vagy fölött vagyok. Ha bekapcsolom játékban a V-sinc-et szebb, definiáltibb a kép forduláskor, de a +lag miatt meg mégis elmosódik, amíg nem szokik újra össze a kezed és a szemeddel.

    Olyan játékkal kell játszani ami megéri, és akkor nem érzed úgy hogy pazarltad az áramot, kellene hozzá az FPS limit. Nem szabad sz@r játékkal játszani!!! :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák