Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dragon3000

    veterán

    válasz Derivel #108 üzenetére

    Gondolom mérték közben a játékok alatt is a fogyasztást így nézve hülyeség, hogy egy tesztelő program alatti fogyasztással számolsz, ebből eredhet a más eredmény.

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Derivel #108 üzenetére

    A GPU-k játékonkénti összes eredményének mértani közepe. Az így kapott értékek mértani közepe, majd onnan a százalékozás, illetve a fogyasztással való osztás. Amióta létezik az oldal, ezt így számoljuk egy táblázatkezelőben.

    (#112) Pakmara: Van csak felesleges. Minden egyes RX 590 verzió más ebből a szempontból. De azonos órajelen hasonló lenne a fogyasztás az 580-nal. Amiben más a paraméterezés az a PowerTune beállítás, és emiatt lesz jobb a teljesítmény/fogyasztása az 590-nek. Ha visszahúzod az 580 szintjére, akkor elveszted ezt az előnyt. Ha csak a fogyasztást akarod csökkenteni, akkor sokkal célszerűbb a TDP limitet -50%-ra állítani a driverben, akkor 150 wattból elvan mindegyik modell.

    (#125) b. : Az RX 590 hírben is írtuk, hogy nincs referenciamodell, a gyártók nagymértékben paraméterezhetik a hardvereket. Mi a Sapphire megoldását kaptuk. Az XFX-ét valószínűleg ide nem küldik, míg a PowerColor kétséges. Ezekről nem tudunk nyilatkozni, de annyit persze több helyről is hallottunk, hogy messze a Sapphire megoldása a legjobb. De erre nincs ráhatásunk, azzal tesztelünk, amit ide küldenek, és referenciamodell nélkül nincsenek is egzakt határok. A Sapphire például 195 wattra állítja a TBP-t, holott az AMD ajánlása ennél nagyobb.
    És mit kezdjünk a Hitmannel? Van egy frissebb programverziója, amiben a GeForce driver optimalizálása nem működik. Előre elmondtam anno, hogy amint kap a program egy patch-et, azonnal hasztalanná válik a driverhez tervezet rutin hozzá. Most akkor addig ne teszteljünk ezzel, amíg az NVIDIA nem szíveskedik újratervezni a driverét az új programverzióhoz? Az NV általános DX12 implementációja ilyen környezetben erre képes. Nem tudunk mit tenni vele, az AMD DX12 implementációja sokkal hatékonyabb a Hitmanben. De ahogy emeled a felbontást, úgy szűnik meg ez a hatékonyságelőny.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák