Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz atok666 #30 üzenetére

    Nem a CPU, hiszen nálunk két játékban összesen három felbontásban volt csak CPU-limit (ki is van kiemelve a cikkben). Máshol nem. A különbség az, hogy nekünk 1 legacy API-n futó játékunk van, és mellé 6 explicit API-s. A TPU-nál 7 explicit API-t használó játék van, de ebből is négyet inkább legacy API-n futtatnak, plusz ott van a temérdek DX11-es cím (14). A különbség leginkább a driver. Az NV-nek a DX11-es meghajtója elég erős, de a DX12/Vulkan implementációja nem elég kiforrott. Az AMD-nél ez fordítva van, és a DX12/Vulkan implementációjuk messze a legjobb az iparágon belül. Viszont ahhoz, hogy ez látszódjon az explicit API-t támogató címeket nem DX11-ben kell futtatni.

    Ez felfogásbeli különbség. Mi úgy gondoljuk, hogy a DirectX 12/Vulkan a jövő, a TPU viszont nem akar elszakadni a DX11-től, így például több DX12-t támogató címnél is inkább DX11-et használnak. Egyedül a Strange Brigade, a Deus Ex: Mankind Divided és a Wolfenstein 2 esetében van kiemelve, hogy explicit API-n fut. Pedig futhatna ebben a Battlefield V, a Shadown of the Tomb Raider, az F1 2018, illetve a Civilization VI is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák