- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomy Yayo
senior tag
Ha erre gondolsz, akkor negatív hatása nincs, ugyanúgy ki lehet használni az előnyeit, mint egy normál autóval. Sőt, igazából hatékonyabban, hiszen az elektromosok karosszériája hagyományosan sokkal jobb légellenállási együtthatóval szokott rendelkezni, mint normál társaiké, mert muszáj a hatótáv miatt. Szélárnyékban nagyobb lesz a hatótáv. Autópályákon többször láttam már i3-akat, Leafeket kamionokat követni. Mármint hosszabb távon, nem csak előzés előtt. Eleinte nem esett le, aztán rájöttem, mi folyik itt
Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo
-
DithenS
senior tag
Ettől még sok idő feltölteni. Az elektromos hálozat nincs ekkora terhelésre felkészítve. Ha éjjel mind a 3 millió magyarországi autót fel akarnád tölteni, megfeküdne a hálozat. Elég ha 500 ezer autót rakunk fel éjjelre, már akkor vége! Aztán ha gyorstöltővel tesszük ezt, akkor a pillanatnyi fogyasztás még több lesz. Ennyi atomerőművet meg nincs értelme telepíteni egy ekkora országban. Hidrogént egyszerűbb előállítani a szeles tengeren szélturbinákkal, onnan meg elszállítani ide hozzánk. Az olaj se a szomszédból jön, megoldható.
Persze akinek jobban tetszik az elektromos autózás, azt el kell fogadni. Mindenki olyan technológia mögé áll, ahova akar. Mind a kettő kezdeményezés egy remek ötlet. Főleg hogy Magyarországon a légszennyezettség értéke sok esetben magasabb, mint Kína valamely nagyvároaában. Ez pedig a sok régi benzines és dízeles autó okolható. A magyar autók ÁTLAG életkora 14 év.(?) Ez nagyon sok. -
Joshi
titán
Oké, de te magyarországi példát hoztál fel ami globális mértékkel elenyésző, ha ebbe dolgozol akkor ezt tudnod kellene. Kína ipara még a mai napig fekete szénnel állít elő elektromos áramot, a más egyéb irdatlan környezetszennyezésükről már nem is beszélve. Néhány hónapja olvastam, hogy felfigyeltek arra, hogy ismét megnőtt a betiltott gázok koncentrációja a légtérben, ami roncsolja az ózonréteget. Kiderült hogy Kína eregeti nagy mennyiségben ezeket a gázokat, mert a habszivacs és hasonló gyártásnál ezt a gázt használják illegálisan ráadásul az állam is "támogatja". És még amiről nem tudunk.
ui.: a dieseleket viszont azonnal betiltanám, akkor inkább benzin. Csak hát a kamionok, buszok, hajók, vonatok ezzel működnek. Na ez a cumi. Számomra ezért érthetetlen, hogy a személyautókat találták meg.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
"A globális példa szomorú, de szerencsére nem Sencsen levegőjét szívod te sem, én sem..."
Ma még közvetlenül nem, de ez gyenge vigasz. Én hiába veszek elektromos autót, attól még nem leszek védettebb rövid távon. Az viszont már felháborító, hogy mindenki a globális felmelegedésről beszél, meg hogy mekkora zöldnek kellene lennie az átlag embernek, aztán egy valamire való használható elektromos autó több tízmillióba kerül. Na ennek van értelme. Nekem senki ne magyarázza meg hogy nem lehetne egy városi elektromos autót olcsón előállítani. Engem mindig felb@sz ez a téma, mert egy parasztvakítás az egész. Ahogy isteníteni a 40milliós Teslákat.[ Szerkesztve ]
-
arnyekxxx
veterán
A tesla már szintén forgalmazza a power wallokat (7 Kwh/ db) most a 2. járnak de jön az új 3.
Már csak azt kell kiszámolni, megtérül-e a powerwall ára az életciklusa alatt.
Segítek: nem.
Az ilyen aksis önszopatásnak ott van értelme ahol fizikailag megoldhatatlan rácsatlakozni az elektromos hálózatra.
-
arnyekxxx
veterán
egy 2 KWos szereld magad szett már nem olyan vészes mint régen, csak jobban képbe kéne lenni kicsit, meg több idő kéne otthonra..
Ez az olcsó készlet végösszegbe mennyiből jön ki az országba beszállítva, engedélyes villanyszerelővel feltelepítve, adveszórával az elmühöz bekötve?
-
Tikakukac
titán
Családon belül most van egy 25 éves projekt. 7. événél tart. A számok alapján most 5,5 év csúszásban vannak. Nem jönnek a számok.
Picit olyan ez, mint mikor szélerőművet akartak lerakni felénk. 2 számítás volt. Egy, ami a pályázatnak ment és egy, ami a fejesnek. Végül a madarak miatt amik a Tisza mellett vannak lemondták. Szóval azért csak okosan
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Na ez nekem itt a bajom az egésszel. Ebben még mindig nagy a lottó. Ezek akkor bulik, ha a mindenféle EU pályázati pénz szinte kinullázza az esetleg bukókat. És amilyen idióta időjárásunk van... ha valamit csinálnék az a geotermikus móka. Na az egy elég biztos pont.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
arnyekxxx
veterán
45 Ft/kWh
Ez melyik országban van?
mert nálunk ennyi:
https://www.eon.hu/hu/lakossagi/aram/arak.html
(I)A1 - I. tömb (1320 kWh/év fogyasztásig) 35,31 Ft/kWh, bruttó
A1 - II. tömb (az éves fogyasztás 1320 kWh-t meghaladó része) 37,75 Ft/kWh, bruttó(/I)Németbe 90 Ft körül van ue
Jé, ahol az ingyenárammal van tele az ország ott sokkal drágább? A német adófizetők évente 2 paks2 árát nyomják bele az ingyenenergia támogatásába. Nyilván annak aki ezt a támogatást kapja annak tökre megéri.
Van aki nagyban gondolkozik és megéri, biztos nem tőled kér tippet.
Hanem attól aki el akarja neki adni a napelemrendszert
Mindemellett a hatóságilag garantált emelt átvételi ár (KÁT) némileg torzítja a piaci viszonyokat.
Ja és ne felejtsd el, hogy mi Magyarországon élünk ahol a napsütéses órák száma januárban 50 júliusban meg 250 szóval az, hogy valaki levezeti, hogy Hawaiiban 84forintos hálózati árnál januárban 240 júliusban 300 napsütéses órával belátható időn belül megtérül egy aksi az nálunk semmi relevanciával nem bír.
De nyitott vagyok, vezesd le számokkal, hogy megtérül az életciklusa alatt Magyarországon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!