- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- eGPU tapasztalatok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomy Yayo
senior tag
Ha erre gondolsz, akkor negatív hatása nincs, ugyanúgy ki lehet használni az előnyeit, mint egy normál autóval. Sőt, igazából hatékonyabban, hiszen az elektromosok karosszériája hagyományosan sokkal jobb légellenállási együtthatóval szokott rendelkezni, mint normál társaiké, mert muszáj a hatótáv miatt. Szélárnyékban nagyobb lesz a hatótáv. Autópályákon többször láttam már i3-akat, Leafeket kamionokat követni. Mármint hosszabb távon, nem csak előzés előtt. Eleinte nem esett le, aztán rájöttem, mi folyik itt
Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo