Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz citkar #16 üzenetére

    Totalcarosok is vontattak anno, reptéren töltögették még az első Kia Soulokat, semmi bajuk nem lett.

    A másik rész, ami nekem bűzlik az ez:

    " helyszínre érkező szakember megnézi, hogy jön-e belőle zaj vagy füst, hiszen akármelyiknek láng lehet a következménye, illetve megméri a felületi hőmérsékletet, ami nem lehet 80 Celsius fok fölött. Ha mégis fölötte van, azonnal értesíteni kell a tűzoltókat, akik valószínűleg vízzel fogják locsolni kellő távolságból, a megfelelő helyeken, és mivel a karosszériatestre nincs rávezetve az akksi, nem fogja megrázni."

    Eleve nem fogja padlólemezig széttúrni az autót. Od csatlakozó, diagnosztika és látszik az összes pakk hőmérséklete, a tűzoltók meg mielőtt nekiállnak locsolni kikapják a vész áramtalanítót, ami minden elektromos hajtású autóban van (hibridekben is).

    Kicsit máshogy: bebikázni be lehet úgy, ahogy másik autót is, tölteni is lehet a kisakkut, viszont bikázni nem tudsz vele, mert az inverter benne van a körben és amint megpróbálod jó eséllyel ki is nyírja az inverterét az autónak. Plusz a legtöbb hibrid szintén nem is vontathat, mivel a vontatással járó terhelés hullámok szintén megfektetik az invertert. De pl: aurisnál van külön vontatós gyári csomag, ami tartalmaz erősebb invertert is.

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák