Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Igen a Metro Exodus rövid távra lő ki sugarakat, mégis baromi jól néz ki. Kérdéses számomra hogy van-e értelme messzire kilőni a sugarakat, minél messzebbre lőjük ki annál kevésbé lehet észre venni különbséget(akárcsak a valóságba). Fordított arányosságban áll az erőforrás igény a látható minőségjavulással, ráadául 3090 is kevés az RT-hez ha ész nélkül használják ,szóval fejlesztői oldalról is több munka órát kell belefeccölni.
    Másrészt ott van az RTX mögött az a megfejtés hogy a fejlesztőknek egyszerűbb a használata mint a Global illuminationnak, X generáció múlva fordulhat a mérleg, és valóban többségbe kerülhet a sugárkövetés(jelenleg egyértelműen többletmunka van vele, Globan ilumination minőségéből se lehet visszavenni RT képes hardverek száma miatt,).
    Igy nézve érthetetlen a Microsoft döntése,ha 1.0 nem is, 1.1-be mindenképp be kellett volna tenni a programozható bejárást,hiszen csak 1.1 használatával lehet olyan messzire kilőni sugarakat hogy szükség legyen a programozható bejárásra. Ráadásul saját konzoljuk és a konkurens konzol is programozható bejárást használ.
    Valamiért úgy látták jónak hogy ráérnek betenni 1.2-be.Miért az rejtély számomra.
    Godfall tényleg unoritosz, játék is szar, only árnyék sugárkövetésnek nincs értelme, RTX-off esetén is tök szép árnyékokat használ.

Új hozzászólás Aktív témák