- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor.79
aktív tag
"Already, 35 percent of what consumers purchase on Amazon and 75 percent of what they watch on Netflix come from product recommendations based on such algorithms."
Ebből csak annyit tudunk meg, amit leírtak: a vásárlók bizonyos százaléka bizonyos algoritmus által ajánlott termékeket vásárol. De nem tudjuk például, hogy egy kontrollcsoport, akik teljesen véletlenszerű reklámokat kapnak, hogyan vásárolnak?
De meg is fordíthatjuk: az Amazon vásárlóinak 65%-a nem ajánlott terméket vesz : )
Továbbá nem lehet elfelejtkezni Steve Jobsról, aki az iPhone-nal új kategóriát teremtett, vagy Henry Fordról a T-modellel, aki egyszer egy interjúban azt mondta, hogy "ha az embereket kérdeznénk meg arról, hogy mire van szükségük, akkor gyorsabb lovaskocsikat kérnének".
Szóval a személyre szabott ajánlatok korlátoznak.
[ Szerkesztve ]
-
gabor.79
aktív tag
Pontosan tudom, hogyan működnek a személyes ajánlások, de nem értek azzal egyet, hogy ez a vásárlóknak és a kereskedőknek jó.
Élő példa: ez az egész pont ellentétes azzal a gyakorlattal, ami az offline üzletekben szokásos. Mondjuk bemész egy Lidl-be, Aldiba vagy hasonlóba, az általános élelmiszerek, amikre mindenkinek szüksége van, az üzlet végében találhatóak, így végig kell vándorolnod az egész árukészleten, elkalandozik a tekinteted, és jobb eséllyel fogsz mást is venni, mint amiért elindultál.
Ezzel szemben az általad beszúrt képen hasonló bögréket látsz. Ezekből egy sokkal teljesebb listát kaphatsz, ha használod a keresőt, és beírod, hogy vicces feliratú csészét keresel. Tehát ha egy kereskedő így valósítja meg az oldalát, ami a képen van, szerintem kevésbé hatékony, mint az előző bekezdésben leírt offline módszer.
-
gabor.79
aktív tag
Erre hoztam az offline példát: amíg a vevő keresztülmegy az áruházon, ezer más termékbe botlik, és jóval nagyobb eséllyel vesz azokból (tehát a bögre mellé egy füzetet, egy akciós sonkát, egy újfajta teát), mint egy webshopnál, ahol bögrére keresel, és csak hasonló bögréket ajánl az algoritmus, akkor végül csak ezt fogod megvenni.
Térjünk át arra, amit te írtál: veszel egy tyúklétrás bögrét a kocka barátodnak. Amikor legközelebb visszamész a boltba, megint ilyet fogsz keresni? Hisz neki még megvan, nem olyan fogyóeszköz ez, mint a banán. Valószínűleg a másik barátodnak veszel valamit. Ő is kocka? Nem biztos, lehet, hogy kertész. Akkor a tyúklétrás bögréket hiába ajánlja neked a rendszer, nem fogja értékelni az illető, neki valami virágos kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen