- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
válasz <Adamsky> #16 üzenetére
"a SUV/Crossover kategoria"
azért ehhez hozzátenném, hogy ebből is van szép és ronda tank kinézetű de a magasított állás, a nagyobb biztonság(érzet), kényelmes beszállás, stb. mind-mind előnye, akármennyire is nagy dögök ezek.. bár ha jártál amcsiban akkor az ottani brutál pickup-okhoz képest még ezek is kicsik
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz <Adamsky> #16 üzenetére
Igen, az akku mennyisege egy onmagat erosito csapda. Az nagyobb hatokorhoz kell a tobb akku, de a tobb akku nehezebb, ami csokkenti a hatotavot es szukseg van erosebb karosszeriara, erosebb fekekre, vagy epp helyre, amivel meg jobban no a suly, no a legellenallas, meg jobban csokken a hatotav, tehat meg tobb akku kellene. Az egesznek az arnovelo hatasarol, vagy az extra fogyasztasrol nem is beszelve
Ezert is gondolom azt, hogy a jovo kozlekedeseben a jelenlegi szemelyautoknak kisebb szerepe lesz. Sokaknak anyagi csodot jelent (majd) elektromos autot venni es kozben kompromisszumot is. Talan noni fog azok szama, akik lemondanak a szemelyautorol, vagy lecserelik Citroen AMI szeru megoldasokra. A magas arak mar jol lathatoan terelik az early adoptereket a kisebb autok fele. Szinte mindenki lead valamit a korabbi igenyeibol, tehat eleg a kisebb utaster, kisebb csomagter, nem kell hogy irigyelje a szomszed a kinezetet. Nyaralni meg mennek repulovel, busszal, vonattal, berelt autoval, vagy epp valamilyen telekocsis megoldassal.
Azt is el tudom kepzelni, hogy a torestesztek nem hogy nem lesznek szigorubbak, de talan meg megengedobbek is lesznek, vagy a vasarlok kenyszerbol lemondananak az 5 csillagos torestesztrol, mert nem hatekony elektromos tankokat hasznalni. Ebben az onvezetes behozasanak is komoly szerepe lesz, mert ha egyre tobb biztonsagosabban vezeto onvezeto auto lesz az utakon, es nem tortennek balesetek, nem lesz szukseg nagy, nehez autokra.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...