Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz <Adamsky> #16 üzenetére

    Igen, az akku mennyisege egy onmagat erosito csapda. Az nagyobb hatokorhoz kell a tobb akku, de a tobb akku nehezebb, ami csokkenti a hatotavot es szukseg van erosebb karosszeriara, erosebb fekekre, vagy epp helyre, amivel meg jobban no a suly, no a legellenallas, meg jobban csokken a hatotav, tehat meg tobb akku kellene. Az egesznek az arnovelo hatasarol, vagy az extra fogyasztasrol nem is beszelve

    Ezert is gondolom azt, hogy a jovo kozlekedeseben a jelenlegi szemelyautoknak kisebb szerepe lesz. Sokaknak anyagi csodot jelent (majd) elektromos autot venni es kozben kompromisszumot is. Talan noni fog azok szama, akik lemondanak a szemelyautorol, vagy lecserelik Citroen AMI szeru megoldasokra. A magas arak mar jol lathatoan terelik az early adoptereket a kisebb autok fele. Szinte mindenki lead valamit a korabbi igenyeibol, tehat eleg a kisebb utaster, kisebb csomagter, nem kell hogy irigyelje a szomszed a kinezetet. Nyaralni meg mennek repulovel, busszal, vonattal, berelt autoval, vagy epp valamilyen telekocsis megoldassal.

    Azt is el tudom kepzelni, hogy a torestesztek nem hogy nem lesznek szigorubbak, de talan meg megengedobbek is lesznek, vagy a vasarlok kenyszerbol lemondananak az 5 csillagos torestesztrol, mert nem hatekony elektromos tankokat hasznalni. Ebben az onvezetes behozasanak is komoly szerepe lesz, mert ha egyre tobb biztonsagosabban vezeto onvezeto auto lesz az utakon, es nem tortennek balesetek, nem lesz szukseg nagy, nehez autokra.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés