Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    "Ehhez képest Elon Musk, a Tesla első embere most azt nyilatkozta, hogy a vállalat akár már 2019-ben megkezdheti a világ első Level 5-ös önvezető autóinak a sorozatgyártását. Ez az autonóm vezetés legmagasabb szintje, melyben már egyáltalán nincs szükség humán beavatkozásra a közlekedés során. Musk szerint egyébként a Teslákban már most is ott a Level 5-höz szükséges hardver, de a szoftver egyelőre még nem elég fejlett.

    Két év múlva tehát jöhetnek a Tesla első teljesen önvezető autói, melyek autonóm vezetési képességeit azonban leghamarabb várhatóan csak három év múlva lehet majd maximálisan kihasználni, ugyanis nem valószínű, hogy a technológia előbb kapná meg a szükséges hatósági és kormányzati engedélyeket."

    Talán?

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz Z10N #19 üzenetére

    Kb semmit nem tudni erről a dologról,felesleges azon aggódni, milyen hangja van., elektromos autóknál is a légszállítást ventilátorokkal oldják, meg , mind a fűtést mind a hűtést, amik jóval nagyobb zajkibocsájtást adnak egy, valószínűleg a menetszelet is kihasználó, akár nagy méretű, de alacsony fordulatú ventilátornál. A menetzajról és a környezeti zajokról már ne is beszéljünk. Egy egy átlagos téligumi zajkibocsájtása magasan meghaladja egy ventilátorét, 65-72 dB,..

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz MongolZ #45 üzenetére

    Pont erről szól a lvl 5 szintű önvezető autó, hogy ezt nem így oldja meg.Jelenleg nincs lvl 5 szintű önvezető autó, tesla nyilatkozata is enyhén túlzó, ugyan is pont NV nél vezettek le egy röpke számítási görbét- amit ha megtalálok beteszek ide- hogy tulajdonképpen mekkora számítási kapacitás kell ahhoz, hogy maximálisan és biztonságosan, megfelelő számítási tartalékokkal megfeleljen a Lvl 5 szintnek akár ilyen végső sebességhatárokat feszegető autónál is, mint mondjuk a Tesla P85D.
    Persze, hogy Tesla most ilyen dolgokat nyilatkozik, hogy nekik képes már most a hardver erre. Nem, nem képes. A lefejezéses baleset utáni bírósági ítélet tulajdonképpen rávilágított arra , hogy gyakorlatilag az önvezető autóik még fél úton vannak a valóságos önvezető autókhoz. valahol Lvl 2 és 3 között helyezkednek el, jó szándékúan lvl 3 ,de a bíróság nem éppen jó szándékú mostanában velük..

    Előző felvetésedre azért annyit hozzátennék, hogy egy 700 lóerős, 931Nm nyomatékú, 3.2 másodperc alatt százra gyorsuló autónál, az 500 watt tulajdonképpen elhanyagolható, egy Toyotánál már kevésbé valóban de a visszatöltő rendszer fejlődésével ez már nagyon könnyen megoldható, ráadásul a rendszer áramfelvétele nem folyamatosan 500 watt.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák