Hirdetés
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SylverR
senior tag
válasz Döglött Róka #136 üzenetére
Értem én. Nem is mondtam, hogy nem jobb az új. De alapvetőleg az, hogy az öledbe vett kis kontrollerrel irányíts, már eleve rontja a teljesítményt. Legalábbis nálam. Ha meg ugyanúgy feszült testhelyzetben ülve játszok, nem mindegy, hogy billentyűzet, vagy gamepad?
Nem!
-
veterán
Nem fogok most végignézni egy 1 órás előadást, de a még optimalizálatlan complier helyett optimalizálni, nem egyenlő azzal, ha vmit gépi kódban írnak meg jórészt, és mellesleg egybe veszik az összes GCN-t...
SONY az elején kb. 200-300$ bukott a PS3-on darabonként, és a konzol megjelenése utáni első negyedévüket 2 milliárd $ bukóval zárták, a Sony Computer Entertainment elnöke el is ment nyugdíjba, ehhez képest a PS4 esetében széles a mosoly, és olcsóbb gyártani az eladási árnál, ami kevesebb a PS3 nyitóáránál, szóval ezt jól benyelték most tényleg...
haddent: SONY szívesen ellene a PS4-el 8-10 évig is nyilván, de szerinted a 2. helyre visszacsúszott MS szívesen ellesz még 8-10 évig másodikként, vagy esetleg megpróbál újra élre törni?
[ Szerkesztve ]
-
Sir Ny
senior tag
morgyi: Maxwell tabletekbe lett szanva.
sir ny: matrixszorzasra es minden GPGPU feladatra amely szuperszamitogepekben elojohet
haddent: most akkor egy még most sem kész terméket tartassz előnyösebbnek tavaly eszközölni, ami ráadásként játékok és effektek (valamint ezáltal akkor a next-gen mélyintegrációra is) kb. haszontalan?
^^ internetes kommunikacio
(#153) LordX:
Nem estem.[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor ne nézd meg, de te kérted a linket.
Egy complier sosem lesz tökéletesen optimalizált, de ez a jó a konzolokban. Ha valami nem jó, akkor kézzel bele lehet nyúlni.
A GCN CI-t kutatja mindenki, hiszen az van a konzolokban. Ebből egyébként négy GCN SI-ben lévő utasítás hiányzik, illetve új utasításokat kapott.A Sony a PS3-nál a Blu-ray-en bukott. Ha most vezetnék be a Blu-rayt, akkor ugyanúgy buknának egy csomót. Én csak azt kérem, hogy ne magyarázzuk már be jó üzletnek azt, hogy ~2 milliárddal több marad a ciklus végén a beszállítónál. Ez nem jó üzlet, maximum kényszerű, és a körülmények tudatában elfogadható.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Döglött Róka
veterán
-
SylverR
senior tag
válasz Döglött Róka #156 üzenetére
Látod, ez a nem megértés tipikus esete.
Nagy sebesség-érzetű játékoknál muszáj feszült testhelyzetet felvéve játszani, mert úgy tudok csak kellőképp koncentrálni. Próbáltam már lazábbra véve a figurát, de úgy mindig bénázok.
Görnyedve sem jó játszani, az meg a nyakam nyírja ki.Nem!
-
veterán
Ha nem volt érthető, akkor mutass egy cikket, ahol vmelyik fejlesztő leírja, hogy ők már a konzolos APIkat kihagyva gépi kódot írnak PS4-re.
Én pedig azt kérem, hogy ne magyarázd már be tényként, hogy pl. SONY rossz üzletet csinált a PS4 OEM konstrukciójával, miközben fülig ér a szájuk, és a kezdetektől jön a haszon a konzolon.
Amit be akarsz itt magyarázni az kb. ez:
Kisboltosként rossz üzlet 20 Ft-os haszonnal eladni 1L tejet, amikor kisboltos maga is előállíthatná azt a tejet és eladhatná 220 Ft-ért. -
Döglött Róka
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gépi kódhoz nem kell kihagyni az API-t. A legtöbb fejlesztő eleve binárist szállít a konzolra még shaderből is, mert nincs szükség arra, hogy a magas szintű kódot runtime fordítsa a motor. Tudják mi kell és előre lefordítják, és nagyon sokszor belenyúlnak csak azért, hogy gyorsabban fusson. Ez már elég ahhoz, hogy megszűnjön a kompatibilitás, ha x használt utasítás eltűnik az új GCN verzióból. És igen ezt a koncepciót évek óta használják, az oka pedig az, hogy gyors lesz a program.
Nem olvasod amit írok. Azt mondom, hogy rossz üzlet 2 milliárd dollárral többet adni a beszállítónak egy ciklusra. Egyszerűen ez nagy pénz és maradhatna zsebben is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Ez már elég ahhoz, hogy megszűnjön a kompatibilitás, ha x használt utasítás eltűnik az új GCN verzióból.
Leírom megint: nem valószínű, hogy az újabb generációs GCN-ből kihagynának utasításokat, amiket a régi tudott. A MS szerint az Xbox One gyorsulni fog a DX12-től...Azt mondom, hogy rossz üzlet 2 milliárd dollárral többet adni a beszállítónak egy ciklusra. Egyszerűen ez nagy pénz és maradhatna zsebben is.
Ez volt a másik opció: SONY a PS3 megjelenése utáni első negyedévét 2 milliárd $ bukóval zárta, és akkor az a pénz még többet is ért mint most.Döglött Róka: Ha szerinted gyenge, mondjál jobbat te.
[ Szerkesztve ]
-
SylverR
senior tag
válasz Döglött Róka #159 üzenetére
Szóval velem van a gond, mert nem tudom élvezettel használni a gamepadot. Oké, értem, viszlát.
De mindegy, mondtam is, hogy nekem nem jó. Próbáltam. Ha neked jó, használd egészséggel.Nem!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ja persze, mert a GCN SI->CI váltásnál nem hagytak ki négyet. A VI-ben is legalább egy tucat utasítás búcsúzik. Ez állandóan változik, mert az ISA módosul.
A másik opció a várni 2016-ig a megjelenéssel és akkor lehetett volna egy tender. A PS3 vesztesége a Blu-rayből adódott, amit kétszer annyiért gyártottak, mint magát a gépet. De a Blu-ray már olcsó, tehát ugyanabból nem származhatna veszteség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Ezt látod nem olvastam sehol, hogy az AMD utasításokat hagy ki az újabb generációs GCNekből, de ez gondolom nem jelenti azt, hogy ami GCN CI-n fut, az nem fog futni GCN VI-n...
A PS3 vesztesége a Blu-rayből adódott, amit kétszer annyiért gyártottak, mint magát a gépet. De a Blu-ray már olcsó, tehát ugyanabból nem származhatna veszteség.
Itt egy kép, hogy kb. mi mennyibe került a PS3-ban:
Tehát Blu-ray nélkül is bukott volna kb. 150$-t a SONY, ahogyan a MS is kb. ennyit bukott az elején, pedig abban nem volt BD.
PS3-ban a CPU+GPU együtt kb. 218$ volt, ami duplája a mostani nem jó üzletnek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sehogy, ezért nem is tartom valószínűnek, hogy az AMD a GCN fejlesztése során, használt utasításokat kihagyna, mert az ugye visszalépés lenne. Gondolom te is meglepődnél, ha a 7850-eden játszott játék nem menne majd a 290X-en, mert az AMD kihagyott pár utasítást, amit a játék igényel.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Estimate ...
Egyébként nagyon drágállom az RSX-et. Annak testvérét 40 dollárért vették anno a VGA-gyártók. Mivel a Sony licencelte, így ők gyártották és nem az NV-től vették. Ergó előállítási költségen nyomatták és a licencdíjat kapta meg az NV.(#166) Loha: Mivel a PC-n senki sem ír gépi kódot, így teljesen lényegtelen, hogy az ISA-ban módosulnak-e az utasítások. De konzolon ez már a kompatibilitás felborulásával jár.
Egyébként a kihagyott utasítások helyett újat érkeznek. Ez szimpla fejlődés, csak ugye a gépi kódban meghívott utasítás akkor is hiányozni fog, és a program nem fogja tudni, hogy van helyette egy újabb más néven.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Egyébként a kihagyott utasítások helyett újat érkeznek. Ez szimpla fejlődés, csak ugye a gépi kódban meghívott utasítás akkor is hiányozni fog, és a program nem fogja tudni, hogy van helyette egy újabb más néven.
Az API fogja tudni, meg a compiler is, de ha mégsem, akkor ahogy írtad a készülő játékoknál használt gépi kódba beírt optimalizációk alig pár napos melók, tehát jó gyorsan ki tudják cserélni az újra.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És minden kiadónak az a vágya, hogy egy új gép miatt patchelje az x éves játékokat. Gondolom nem hiszed, hogy ez egy ingyenes procedúra. Az MS és a Sony pénzt kér minden felrakott patchért, ami tegyük fel, hogy 5 évre visszamenőleg 50+ játékra egy kész vagyon. Garantált a negyedéves veszteség, még talán a következő negyedév is mínusz lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Természetesen nem a patchelés a vágyuk, hanem az hogy az új konzolra eladják ugyan azt még1szer, csak kevesebb melóval, mint pl. a The Last of Us esetében. A fejlesztőknek meg az a vágyuk, hogy generációváltáskor kis patchelgetéssel használhassák ugyan azt az engine-t mint az előző generáción, és ne kelljen éveket pazarolni optimalizációra se generációváltáskor, se a generáció élettartamának végén.
-
alevan
őstag
Nem úgy volt, hogy MS és Sony nem fognak mostmár pénzt kérni a patch-ekért?
Mivel COD BO2 vagy 15 update-val rendelkezik X360-on, asszem nagyon nem tudnak mit kezdeni a pénzükkel
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
veterán
válasz #32839680 #172 üzenetére
Csak úgy megsúgom, hogy semmilyen negativitás nem volt a The Last of Us-os példámban, és a Remastered sikere is azt támasztja alá, hogy igenis van igény arra, hogy az emberek ugyan azt a játékot végigtolják még1szer jobb hardveren. És igen bűn lett volna ezt a remek játékot nem kiadni PS4-re, mert a PS3 elavult hardvere nagyon sokat rontott az öszképen.
Nulláról megírni egy engine-t AAA+ -os játékhoz kb. 5+ év, és rengeteg pénz, ezért sem sokan csinálják, inkább csak a meglévőt fejlesztik. A különböző GCN változatok között nem lesz annyi különbség, hogy bármit is emulálni kelljen.
De láthatod is az eredményét, nincs is még csak a next-genre írt motor, küszködnek is fullHD mellett a 60fps-el.
Én a spéci drága hardver és a túlnyújtott termékciklus eredményeit látom.
Ha gyorsabban cserélik újra a konzolok hardvereit, akkor kisebb lesz a hardveres eltérés a régi és új generáció között (gyorsabb átálás), és nem kell a fejlesztőknek a konzol életének 8 évében fölöslegesen küszködniük a rémesen elavult hardverrel.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
De ne akarjunk már PC -ét csinálni a konzolokból... most akkor a te utopiád úgy néz ki, hogy most 5 évente, majd nyilván egyre gyakrabban, végül évente kidobni egy új konzolt, teljes kompatibilitással, ehhez viszont nem hardveres kódra hanem API -ra meg miegyébre, rétegekre lesz szükség. Akkor már állígassuk a grafikát is, hogy a ps5 -ön medium, ps6 -on high.. Na ne. Ott a pc, lehet továbbra is hazavágni a piacot, ezt meg hagyjuk meg hosszú élettartamra és kész.
morgyi felesleges. Átlagos konzolos nem fog új hardverért sírni 7 év múlva sem, max. megveszi ha rákényszerül. Akiknek meg ilyne igényeik vannak nem kötelező megvenni. Azt birom a legjobban, hogy a vér-pécések szídják a legjobban és követelik a legjobban az új generációt már fél év után. Nekik miért nem mindegy, úgy őszintén?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem azt írtam le, hogy én milyen konzolokat szeretnék, hanem azt, hogy szerintem merre tart a konzol piac.
Az 5 év ideálisnak tűnik jelenleg, mert összhangban van a hardverek fejlődésével.
APIk most is vannak a konzolokon, XO-n pl. DX11.x és majd DX12, ha fölöslegesek lennének, nem fejlesztenék őket. PC-n is csak annyi gond van a DX-el, hogy nem alkalmazkodott a hardveres változásokhoz az elmúlt években.
Grafika állítására már most is van példa, az emlegetett The Last of Us Remasteredben, választhatsz a 60 FPS vagy a 30 FPS + szebb grafika között.Az átlag konzolosnak nem kell új konzolt vennie 5 év után, ha nem akar, megkapja majd a játékot 720p-ben 30 FPS-el ugyan annyiért mint a PS5 -ös kiadást.
-
Peat;)
veterán
Szerintem Te vagy az aki vérbeli pc-s lehettél sokáig mert konzolosként látnád azt mennyire közelít a pc-hez a konzol. Átveszi minden rossz tulajdonságát. A software oldalon ez totálisan végbement, patchek, grafikai beállítások, pc-vel egyező szisztémák átvétele (igen, a gyűlölt free to play baromságok). Egy ős konzolos csak a száját húzza ezek láttán, nem leírja hogy mennyire más mint a pc. Akkor volt más amikor bementél a boltba, vagy kivetted a postaládából a lemezt, betoltad és két perc múlva már azt sem tudtad hol vagy, mert olyan játékkal szórakoztál ami nem a folytatás folytatásának előzménye volt, nem egy felkapott kaptafa stílus újabb származéka, nem láttál minden jelenetet belőle előzetesekben, meg nem kellett befizetni hogy legyen esélyed monton unalmas játék nélkül is érvényesülni. Az hogy hardwaresen is átvegyék a rossz vonalat nem elborult elmélet szerintem. Attól hogy Abu leírja mennyire rossz üzlet a fejlesztési költségekből kimaradni és azonnal nyereséggel árulni az adott gépet, még a piaci elemzők ennek ellenkezőjét látják. A mai világban nem szeretik a hosszú távú befektetéseket, kell a profit és ahogy csökken azonnal újítani kell. Telefon, tablet, tv, sorolhatnám. Miért pont a konzol lenne a kivétel, ha minden más területen lenyelették a fogyasztókkal a rövidebb életciklust. (abszurd mód itt kivétel a pc, illetve csalóka, a többi terület gyorsult úgy fel hogy a pc időtállóbbnak tűnik)
-
addikt
-
haddent
addikt
A PC soha nem is volt és nem is lesz időtálló, ezt jól látod, személyes tapasztalatból írom.
A telefon, tv és minden más elektronikai cikk (beleértve a pc -ét) a lehető leggyengébb példa a konzol ilyen fajta módosulására. Ott mindegyiknél a hardveren keresik halálra magukat. Ha te veszel egy telefont abból a gyár több pénzt soha nem lát már, max még minuszba megy, ha gariban cserélni kell neked. Ugyanez a tv, mikro, pc, autó, ami tetszik.
Konzolon pedig soha nem hardveren kerestek pénzt, hanem a játékokon. A microsoft meg szvsz. szarik rá, hogy 5fps- el meg 10 pixellel kevesebben fut nekik ez meg az, ígyis köszöni szépen jól el van és ugye most jön majd az ESRAM kihasználás meg a dx12 meg stb...Senkinek nem érdeke ez az üzleti terv, csak a grafikahuszároknak, de nekik meg ott a mászterrész pécé, nem?
-
Def26
félisten
válasz gyuribácsi88 #180 üzenetére
Nem úgy volt, hogy a játékokon akarnak keresni?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Peat;)
veterán
"Konzolon pedig soha nem hardveren kerestek pénzt" Ez sem a múltra sem a jelenre nem igaz. A nintendo pl jellemzően már a hardwaren is szeret keresni ha tud, lsd wii a közelmúltból. A főbb bevételi forrást jelentő software bevételeket meg a már említett alpári pc-s megoldásokkal tornázzák fel. És nem a minőséggel.
Visszatérve a hardwarre, eddig sokszor ki kellett termelni a software oldalon azt amit elbuktak a gép fejlesztésével és eladásával, ez több éves ciklust ölelt fel. Ilyenbe egy válság után már nem fognak belemenni sehol, ezért is lett olyan ez a generáció amilyen. Valakik szerint forradalmi amit a pc nem valószínű hogy utolér egy hamar, bár még nem tiszta mit kell utolérni. Valakik szerint meg amd low hardware, konzoltulajként. Elég éles kontraszt.A grafikahuszár jelződ is érdekes, hiszen ha Abu leírja hogy ilyen meg olyan korlátlan teljesítményű, pc-t messze meghaladó leginkább a ps4 akkor te sosem mondtál ellent. Most meg mégis a pc-t említed ilyen szempontból felsőbbrendűnek. Ez van ha az ember több topikba is benéz azonos témakörben, ellenmondásokat vél felfedezni...
-
addikt
Ezt pl most találtam, ennyit az MS dájrektikszes álmairól [link]
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
haddent
addikt
Hát ez azért van mert te szereted szándékosan félreértelmezni a lényeget. Én mindig is azt mondtam, hogy ha FHD fölött, 60fps fölött akarsz élni, akkor PC-én kívül másra ne is gondolj. De 900p-1080p (később csak 1080p), 30-60fps (később inkább csak 60fps) elég, akkor jelenleg a konzolok olyan dologgal rendelkeznek, amivel a pc Kaveri -n kívül nem, az meg nagyon harmatos.
A nintendoról sokat nem vitatkoznék, különcök, egy különc rétegnek. -
-
haddent
addikt
válasz Döglött Róka #186 üzenetére
Nem értem mit akarsz ezzel... nekem nem gond, mert marhára nem érdekel a 4K. Biztos szép és jó, majd 5 év múlva egy 4K RGB subpixeles OLED amin a kék subled nem ég be 2 hónap után, az érdekelni fog. Akinek most kell 900p-1080p/30-60fps fölötti teljesítmény annak nem való egyik konzol sem, emiatt nincs ellentmondás sehol. Ha ez a látvány együtt így elég, és el tudsz szakadni a billencs-egér kombótól, akkor jelenleg ps4/xo.. szerintem..
-
Döglött Róka
veterán
Csak jelen esetben kizarolag a konzolokrol beszeltem, mert a francnak van kedve iroasztalnal ulni. Nappaliban az 1080p feletti felbontas eletkeptelen, nemhogy TV, szabvany sincs hozza.
Teljesitmeny alapjan csak verpisti valaszt platformot. Normalis jatekos az exkluziv cimek illetve a kenyelmi preferenciak miatt valaszt.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
madgie
titán
válasz Döglött Róka #188 üzenetére
"Nappaliban az 1080p feletti felbontas eletkeptelen, nemhogy TV, szabvany sincs hozza."
A HDMI 2.0 akkor mi? Ott figyel az összes újabb erősítőn, a tévékbe is belekerül...
-
haddent
addikt
válasz Döglött Róka #188 üzenetére
Ez így még mindig nem igaz, mert ha az exkluzívok mindegyike (vagy egyike sem, ugyanaz) tetszetős és kontrollerből úgyis újat kell megszokni, konzolos ismerősök pedig nincsenek, akkor miért a gyengébbet?
És kényes a helyzet, ugyanis a kettő közül az egyik sok esetben natív felbontást présel ki magából, ami jóval jobb. Ha az lenne, hogy 800p vagy 900p, na az tökmindegy. (Nekem..) De jó lenne a az xboxot gatyába rázná billgéc mert komolyan érdekelne akkor egy[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
Ha Halo-zni vagy Forzazni akarsz akkor nem PS-t fogsz venni, ilyen egyszeru. Ha nincs preferenciad, akkor meg vagy benyeled a fanboydumakat vagy jobban utanajarsz a dolgoknak, szerintem a gepek teljesitmenye meg mindig csak e-penisz szempont, ha a szolgaltatasokat is figyelembeveszed, akkor mar joval arnyaltabb a kep, kezdve a sony ritka gyenge PSN-jevel, ami multi cimeknel nem kis hatrany lesz.
360-on csak platformjatekot lattam eddig 1080p-ben, fullhd teven, megis elvagyok az ennel gyengebb cimekkel, mert nem az erdekel, hogy most hany pixelt rajzol ki a szerencsetlen, hanem hogy miert nem doglik az ellen/huzodik le mar az utrol/hany xp kell meg. A sajto jot csamcsog rajta, milliok folytatnak meddo vitat feleslegesen es mantrazzak a specifikaciokat, kozben a jatekokat - amikrol az egesznek szolnia kellene - le se szarjak. En sokkal inkabb varok jatekmechanikai ujitasokat, jobb fizikat, reszecske effekteket, profibb terhangzast, mint buta de 60 fps-el futo jatekokat.
Jelenleg a valasztas egyszeru: Ha jo single player exkluzivokat akarsz PS, Ha profi online szolgaltatast, multiplayert Xbox. A sonynak egyszeruen nincs eroforrasa olyan adatkozpontokat letrehozni mint az MS-nek.
Kontrollerbol meg nem kell ujat megszokni, hisz mindket termek eseten ugyanazt a filozofiat es elrendezest kapod, mint az elozo generacioban.
Madgie: A HDMI 2.0-tol meg nem lesz nagyobb felbontasu a kijelzom.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
madgie
titán
válasz Döglött Róka #191 üzenetére
És arról ki tehet? Vegyél 4K tévét, ha az kell. A lehetőség adott.
-
madgie
titán
válasz Döglött Róka #193 üzenetére
Nem hát, biztos én írtam ezt is: "Nappaliban az 1080p feletti felbontas eletkeptelen, nemhogy TV, szabvany sincs hozza."
Nem baj, ha neked nem kell XY okok miatt ZW termék, csak ne körítsd hülyeségekkel.
95: most akkor nincs TV meg szabvány 4K-ra? Ne erőlködj már légyszíves...
[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
Konzolok szempontjabol eletkeptelen, es tudniillik jelen topicban ez a tema, nem a 4k kijelzok meg a HDMI szabvany.
Ez nagyon-nagyon mellement.
#194: Ertem en, hogy direkt nem akarod felfogni, csakhogy legyen ertelme a kotekedesnek, de probald meg, jo?
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én csak azt írom le, hogy rossz üzlet a beszállítónál 2,5 milliárd dollár nyereséget hagyni egy életciklusra, amikor az előző generációnál megvolt fél milliárd dollárból is, igaz akkor még fél milliárd dollár volt a fejlesztés. Ezt lehet csűrni csavarni, de akkor is 1,5 milliárd dollárral többet hagy ott az AMD-nél a Sony és az MS a teljes konzol ciklusra nézve. Ezt akár játékokra is költhetnék.
A konzolok életciklusa az elmúlt generációkban azért növekedett, mert ez hozza a profitot és nem az új hardver.
De mondom megoldható, hogy 5 éven belül jöjjön az új hardver, ahogy egyébként az AMD is mondta már, hogy gyorsabb lehet a váltás, de ezt ők azért támogatják, mert az automatikusan egy újabb design win számukra, nem pedig azért, mert a piac érdeke.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sayinpety
tag
Ha lesz uj konzolgen az AMD igy is automatikusan megnyeri az alabbiak miatt:
1. Az Intel nem erdekelt az egyedi lapkak tervezeseben. Evi +1.5 milliard dollar bevetel nem erdekes naluk.
2. Az nVidia elzarkozo ceg, nem dokumentalja az architekturait. PCn is folymatosan fekezik a sebesseget. Tobbet vesztenek, ha megtudjuk hogyan kell optimalizalni Geforcera.
3. A Qualcomm hasznavehetetlen. Az Amazon Fire TVre azert dobtuk a projektunket, mert tiszta bug az Adreno Profiler.
4. Az ARM jo alternativa lehet, de budget konzolokat akarnak. Ehhez tervezik az architekturat.
5. Broadcom nagyon nyilt, nagyon szerethetok, de nem fokusz a csucsteljesitmeny.
6. Vivante az IoTre koncentral.
7. Sajat hardware lehetseges, de a Sony-Microsoft nagyon boldog, hogy telibetalaltak, amit a fejlesztok akartak. Ez tobb fejlesztot hoz nekik, ami vegeredmenyben tobb nyereseg.Egyedul az Imagination-MIPS az AMD igazi ellenfele.
-
jocomen
aktív tag
-
haddent
addikt
válasz Döglött Róka #191 üzenetére
Na kezdeném a nyilvánvalóval:
"Jelenleg a valasztas egyszeru: Ha jo single player exkluzivokat akarsz PS, Ha profi online szolgaltatast, multiplayert Xbox. A sonynak egyszeruen nincs eroforrasa olyan adatkozpontokat letrehozni mint az MS-nek."
Szokásos nettó fa**.. . Kettőn közt a különbség az, hogy én tudom, hogy hardver szerint (is) összehasonlítom a 2 gépet, és felfogom, hogy neked, vagy másoknak ez nem lényeg, valamint nem találok ki random dolgokat.Pont úgy van jó single az xboxon mint hibátlan multiplayer a ps4 -en. A sony -nak nincs nem lesz és nem is kell olyan adatközpont mint a microsoftnak, mert nem felhőből tolja a játékot (khm titanfall..). Jó ez túlzás, de az MS -nek más miatt (is) van ennyi szervere. A Sony bőven biztosítja a szükségeset a jó multiplayerhez.
Én jól emlékszem, amikor megjelent a PS4 sokan már előre legyaláztá(to)k a PSN -t. Mára semmi baj nincs vele. Nézz be a topikba, épp azt beszéltük, hogy tegnap volt az első hiba 2-3 hónap után.Ha mindeképpen szolgáltatás terén szeretnél porbatiporni, akkor szépen megkérlek, legalább valid érvekkel tedd azt. Hozd fel, hogy nincs DLNA, szar a kamera, nincs Kinect, nincs hdmi passthrough, nincs tizedannyi online szolgáltatás, skypehívás játék közben, médiacenterfunkció stb... De pusztán a multiplayer játékhoz a fukciók, szerverek bőven adottak.
A kontrollerből megszokást én PC gémerként értettem, mindkettő új lett volna.
sayinpety több ARM -es magot licenszelő céget is felsoroltattál és az ARM -et is, ezt így nem értem.
[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
Nyilvan azert halt meg mar a Destiny betanal a PSN, mert a sony olyan profin tolja. Nyilvan azert tortek fel par eve egy SQL injection-nel, mert egy atgondolt rendszer. Ezek nem random dolgok, ezek megtortentek. Barmit kitalalhatsz, a live sokkal fejlettebb rendszer - infrastrukturalis es szolgaltatas szinten - mint a PSN.
A titanfallnak a szerverei csucsulnek a cloudban, es az NPC ai-kat vezerli, mint a botokat. Ez miben mas egy atlag fps-nel ami dedikalt szerveren fut? Mitol negativ kicsengesu? Vagy a te olvasatodban mar a felho rendereli a mapokat? Van itt azert felretajekozottsag boven.
Az extra szolgaltatasok trivialisan a Box fele billentik a merleget, ezert vilagitottam ra a multiplayerre, ami PS-en hirhedten gyenge.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/ RX 6700 XT 12Gb/500Gb M2 SSD/700W Bronz 2-3 Év gari
- IN WIN 909 Black Edition SZÉP ÁLLAPOTBAN NAGYON OLCSÓN
- EVGA X570 Dark RITKASÁG!!!! 2 hetet használt.
- Beszámítás! ASUS B450M R5 3600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2060 6GB Rampage Shiva ZALMAN 600W
- Beszámítás! ASRock H510M i7 10700 16GB DDR4 480GB SSD RTX 3070 8GB AeroCool Aero One Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs