Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    LOGOUT blog (1)

    A rendszer rendben van..

    Ami miatt én aggódom ezen rendszerek miatt.. az mondjuk a kb. 10 év múlva mi lesz velük?
    Az akkori telefonokkal (ha lesznek? vagy mit hoz a jövő?) , hogy fog kommunikálni. Mikor ezen termékek "szavatossága" lejár.

    Akkor majd már csak egy szép dísz lesz a nagy kijelző (már ha még működik), és a navigáció külön mint most ok autónál felcsíptetve valahova?
    Tehát amire kíváncsi volnék ezek a "kapcsolódási" módok.. Látszólag az egy gyártós rendszer (apple) a legéletképesebb, azzal látom, hogy a legkevesebb a gond a jelenben. De vajon mit hoz a jövő :F

    .. de ez az autó ... ízlések és pofonok, szerintem ronda :) a régi seátok tetszettek (a legmerészebb design stílus volt a vw konszernben), de a mostaniak, nagyon vw-audi vegyített stílusban készülnek... ami nem lenne baj ha azok tetszenének, de nekem nem jön be...
    bár én szeretem ha egy autó "kretén" kicsit.. a leginkább épkézláb stílus ami bejön nekem, az a mazda féle KODO vonal (több év után is kellemes számomra). a kretén "szeretetem" erősíti, hogy nekem kimondottat tetszik az új suzuki ignis, amitől sokan falnak mennének :) .. de a jövőre jövő "új" swift amibe mint ha a mostani swift és egy mazda ( talán a mazda 3-mas ... leginkább, a ködlámpa rész miatt ) szerelem gyermeke lenne (legalábbis az eleje) is ígéretes...
    Ne értsétek félre, nem utálom én a vw-t csak nem érdekel. Számomra a kettes golf óta nem alkotott szépet (de ott is inkább az egyes golf tetszik)... Egyszerűen unalmasak.
    mondjuk én nagy fanja vagyok a mikro autóknak. pl. a belpiacos japán 650cc kei-car holmiknak is, és sajnálom, hogy felénk nem jönnek ilyenek.. mondjuk ennek lehet, oka, hogy egy kispolskin tanultam meg vezetni és belém oltódott a dolog (én élveztem... amikor jó volt :D ).. végül is elfértem benne.

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

Új hozzászólás Aktív témák