Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz -Alvin- #28 üzenetére

    ezzel csak az a baj hogy ezek nem egymást kizáró tényezők. Tehát nem vagy sli/cfx vagy igp kihasználás. Az hogy ők olyan megoldást nyomatnak, ami a dgpu cfx-et kizárja (de az igp-t még be tudják húzni), az az ő saruk. Emellett pedig szerintem joggal lehetnének amúgy felháborodva azok akiknek 2-3 vga-juk van (nem annyira pici piac mint lefested), hogy beáldozzák őket azért, hogy 3-4%-ot nyerjenek a többiek. Mert ha már felhoztad a piacgazdaságot, ezek az emberek 2-3-4 vga-kat vesznek, tehát 2-3-4x annyit költenek mint azok, akik csak egy kártyás rendszert építenek, pláne hogy aki több kártyásat vesz, az általában drágább alaplapot, procit és tápot is vesz, gyakran több monitort, stb stb stb. Tehát bőven kifizet 2-3-4 ember gépének megfelelő összeget, ami emiatt számban ugyan lehet hogy nem hatalmas halmaz, de bevételben korán sem elhanyagolható. Ráadásul pont ezek az emberek azok, akik játékok terén is nagyobb fizetőképességgel rendelkeznek, szerintem bőven nagyobb eséllyel veszi meg és nem warezolja le a játékot az az ember nyugaton aki 3-4-5 ezer dolláros pc-t rakott össze, mint az aki párszázat tudott összekuporgatni.

    SylverR: 1: ha nem játszol, akkor ne határozd már meg kérlek hogy milyen legyen a játékok technikai jövője, olyanoknak akik viszont játszanak :)
    2: megint csak, nem kizáró ok, simán futhatna igp-n az AI, miközben egy-két-három vga pumpálja ki az erőt vr-hoz (ahova abu is azt mondta hogy 2 gpu jobb mint 1), 4k-hoz vagy eyefinity-hez.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák