- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- SSD kibeszélő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
@rglaaf
veterán
válasz Menthirist #17 üzenetére
Ugyanakkor meg kell érteni, hogy az Unreal Engine 4 fejlesztését már nagyrészt a mobil játékpiac határozza meg
Ebben a mondatban benne is van a lényeg, a nagy studioknak meg nem kell a licencelt engine mert fejlesztenek sajátot
PSN:BiZzare_0 ️
-
-Alvin-
tag
válasz Menthirist #27 üzenetére
Ez nagyon idilli amit írsz, de ez piacgazdaság ahol megnézik mi\ki a felhasználó bázis.
Aki cft meg slit használ töredéke az apu+dedikált gpu párosnak, ergo nem arra fogják fordítani a pénzt, ez nem azon múlik h te mit szeretnél vagy hogy gondolod..Jó amúgy amit írsz de ha nincs elterjedve annyira minek pumpálnának pénzt a fejlesztésre...
-
SylverR
senior tag
válasz Menthirist #27 üzenetére
Én viszont azt várom mikor pusztul ki ez az egész váltott soros hülyeség.
Egy dolgot várok az új multiadaptertől. Hogy legyen a jövőben olyan, hogy AI és fizika fusson az IGP-n. Grafika NE! Csak akkor, hogy ha nincs dVGA a gépben. Mondom ezt úgy, hogy IGP-ről játszom néha-néha.Nem!
-
SylverR
senior tag
válasz Menthirist #30 üzenetére
1. Honnan veszed, hogy nem játszok?
2. Szerintem hülyeség abba programozási időt ölni, hogy két kártyán fusson. Inkább fusson jól egy kártyán.
(Igen, VR-hoz értelemszerűen 2 kártya való, ez logikus. A VR címek biztos támogatják is majd.)Nem!
-
RyanGiggs
őstag
válasz Menthirist #27 üzenetére
"az illetőnek van egy régebbi középkategóriás kártyája, és egy sli-s alaplapja, és az volt az olcsóbb megoldás hogy vesz használtan egy másik ilyen kártyát, máris ugrik a tempó, töredék áron ahhoz képest, mintha venne egy olyan erősségű kártyát."
Szerintem ez a mondat nem állja meg a helyét teljesen.
Én pont a múlt hónapban váltottam le a középkategóriás kártyámat (HD7870) egy R9 290-re! Nem volt nehéz a döntés, hisz 35k+35k=70k (2xHD7870) vagy R9 290=70k!
Mondjuk az már az én döntésem volt, hogy újat vettem 86k-ért.
(Az a még +16k nem vágott a földhöz!)Cikkhez is hozzászóljak :
Átlag 4-5fps-t fog rádobni az IGP egy dVGA teljesítményére?!
Gondolom ez lesz a jellemző a többi játékmotorra is.
Akkor ki fog ezért pl. Skylake-re váltani?
Én biztos nem cserélem le akkor az i5-3570K-mat egy jó darabig, pedig már lassan 3 éves lesz![ Szerkesztve ]
-
Gusztáv
addikt
válasz Menthirist #30 üzenetére
Persze mindezt meg lehetne csinálni, amit te leírtál, csak idő/ember és pénz kérdése az egész. A játék motor fejlesztő meg továbbra sem jótékonysági intézmény, minden ilyen döntést komoly pénzügyi tervezést előz meg. A sli/cfx fejlesztés vagy nem hozná vissza a beleölt pénzt, vagy egész egyszerűen egységnyi befektetett pénzből ez a megoldás több hasznot termel. Te is abba a bankba rakod a pénzed, ami több kamatot ad.
Anno jópár éve én is cfx-es alaplapot vettem, hogy majd a HD5770 mellé idővel kerül egy második is. Aztán amikor már kevésnek éreztem, akkor inkább vettem egy HD6870-et, mert minden formában (valós teljesítmény, fogyasztás) az érte meg jobban.
[ Szerkesztve ]
Laci
-
leviske
veterán
válasz Menthirist #27 üzenetére
Nem tudom mennyire mondok ezzel újdonságot, de aktuálisan az Unreal 4-nek nagyon kicsi esélye van olyan játékba bekerülni, ami 4K-ban ne futna el R9 380-on 60fps fölött (nem hinném, hogy az új Fable gépzabáló lesz).
Egyszerűen kikerültek az AAA fejlesztések látómezejéből. A CFX/SLI felhasználók szempontjából fontosabb, hogy a nagy kiadók saját motorjai (EA - Frostbite/ Ubisoft - AnvilNext, Dunia / Activision - IW / Bethesda - Creation, Tech6 / CDProjekt - REDengine / stb) kapjanak támogatást, hiszen úgyis ezek a cégek szolgáltatják többnyire azokat a játékokat, amik miatt egy felhasználó hajlandó 2x annyit költeni videokártyára.
(#43) gbors: Aktuálisan milyen játékon keresztül kerülhetnének tesztekben a rivaldafénybe? Annyi pénztartaléka meg valószínűleg az Epic-nek sincs, hogy totálisan felesleges képességeket építsen be a motorba, akár drága akár nem. Vagy rosszul látom?
[ Szerkesztve ]
-
nyunyu
félisten
válasz Menthirist #47 üzenetére
ha az unreal mobil piacon akar játszani, akkor játsszon ott. Viszont erősen mennének ők a VR irányba is, amihez meg már nem jönne rosszul. Szóval felőlem tegyék be mobil /indie játékok alá, de akkor főként csak oda tegyék.
Ahhoz kepest, hogy 10-15 eve mekkora nev volt az Unreal Engine, siman egy szinten volt a korabeli idTechekkel. CryEngine akkor meg nem is volt.
Aztan utobbi ~5 evben hagytak szep lassan lezulleni, fejlesztes hianya miatt a tobbiek elhuztak mellettuk.
Most sem arrol van szo, hogy toljunk bele lovet, aztan legyunk versenykepesek, hanem mobilokra igy is jo lesz...Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
leviske
veterán
válasz Menthirist #47 üzenetére
VR alá sem feltétlen kell, ha maga a játék nem számottevően gépigényes. Márpedig az UE4 PC-n előreláthatólag ilyen játékok alapját fogja adni, nem pedig blockbusterekét.
(#48) schawo: Ott az Unigine, emlékeim szerint mindent tudott, ami DX11-hez kell, aztán megragadt techdemo szintjén. Az UE4 gondolom minden képességgel rendelkezik, amire a vásárlóinak (stúdiók) szüksége van.
(#59) Jack@l: Itt meg egy játék UE4 alapon. Mindkét irányba lehet végletekbe menni, a lényeg viszont az, hogy nem látni, melyik stúdió lenne az, ami AAA játékban használná, hiszen a legtöbb híres UE3 franchise folytatása stúdiókon belüli motorokra van bejelentve. Ez alól egyedül a Microsoft kivétel, de náluk meg valószínűleg XO-exkluzív címek készülnek majd rá elsősorban.