Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    Még jó hogy van jó pár másik motor is a piacon.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz @rglaaf #21 üzenetére

    Ezért mondtam, hogy nem rengette meg az életem hogy az UE4 kevéssé fogja ezt támogatni.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Manbal #26 üzenetére

    azért gyakoroljuk már az "élni és élni hagyni"-t most is. Nem azonosak az igényeink. Jó, neked nem kell az SLI meg a CFX, viszont szimpi az igp-s. Másnak meg sli/cfx kell, és nem érdekli az igp-s. Villogó vagy sem, ő szeretne olyan felbontásban és sebességben játszani, amihez két kártyája kell, te meg nem akarsz. Vagy az illetőnek van egy régebbi középkategóriás kártyája, és egy sli-s alaplapja, és az volt az olcsóbb megoldás hogy vesz használtan egy másik ilyen kártyát, máris ugrik a tempó, töredék áron ahhoz képest, mintha venne egy olyan erősségű kártyát.
    Szerintem meg legyen benne mindkettő, aki tri-sli-ben akar 4k-ban 100+ fps-sel játszani az tehesse meg, akinek igp-je van a prociban és ki akarja használni az meg azt tehesse meg. Akinek meg 1 kártyája van, igp nélkül, az meg használhassa azt az egy kártyát.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz -Alvin- #28 üzenetére

    ezzel csak az a baj hogy ezek nem egymást kizáró tényezők. Tehát nem vagy sli/cfx vagy igp kihasználás. Az hogy ők olyan megoldást nyomatnak, ami a dgpu cfx-et kizárja (de az igp-t még be tudják húzni), az az ő saruk. Emellett pedig szerintem joggal lehetnének amúgy felháborodva azok akiknek 2-3 vga-juk van (nem annyira pici piac mint lefested), hogy beáldozzák őket azért, hogy 3-4%-ot nyerjenek a többiek. Mert ha már felhoztad a piacgazdaságot, ezek az emberek 2-3-4 vga-kat vesznek, tehát 2-3-4x annyit költenek mint azok, akik csak egy kártyás rendszert építenek, pláne hogy aki több kártyásat vesz, az általában drágább alaplapot, procit és tápot is vesz, gyakran több monitort, stb stb stb. Tehát bőven kifizet 2-3-4 ember gépének megfelelő összeget, ami emiatt számban ugyan lehet hogy nem hatalmas halmaz, de bevételben korán sem elhanyagolható. Ráadásul pont ezek az emberek azok, akik játékok terén is nagyobb fizetőképességgel rendelkeznek, szerintem bőven nagyobb eséllyel veszi meg és nem warezolja le a játékot az az ember nyugaton aki 3-4-5 ezer dolláros pc-t rakott össze, mint az aki párszázat tudott összekuporgatni.

    SylverR: 1: ha nem játszol, akkor ne határozd már meg kérlek hogy milyen legyen a játékok technikai jövője, olyanoknak akik viszont játszanak :)
    2: megint csak, nem kizáró ok, simán futhatna igp-n az AI, miközben egy-két-három vga pumpálja ki az erőt vr-hoz (ahova abu is azt mondta hogy 2 gpu jobb mint 1), 4k-hoz vagy eyefinity-hez.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz SylverR #31 üzenetére

    1: Azt a mondatodat hogy igp-ről játszol, azt is néha néha, így értelmeztem.
    Amennyiben félreértettem, elnézést :)

    2: szerinted (!) hülyeség. Szerintem pl nem. Az alap (kellene hogy legyen) hogy jól kell fusson egy kártyán is, de amik nem futnak jól egy kártyán, azok nem a cfx/sli miatt nem futnak rajta jól. Ráadásul nem 10x-es overhead-ról beszélünk, pláne amennyiben a motorban már normálisan meg lett egyszer írva. Illetve ahogy írtad is, vr-hoz pont két gpu a jobb, illetve én a több gpu-s rendszereket is idesorolnám, hisz 5760x1080-ban vagy 7680x1440-ben megfelelő sebességgel játszani sem lehet egyetlen, bármilyen kártyával. Vagy akkor már vessük el a multi monitor támogatást is? :)

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz leviske #44 üzenetére

    ezért mondtam hogy van más motor... ha az unreal mobil piacon akar játszani, akkor játsszon ott. Viszont erősen mennének ők a VR irányba is, amihez meg már nem jönne rosszul. Szóval felőlem tegyék be mobil /indie játékok alá, de akkor főként csak oda tegyék.

    Illetve fel lett hozva a költség, amibe szerintem bőven beszáll az AMD és az Nvidia is a saját, odaküldött dedikált fejlesztőivel, illetve némi anyagi támogatással is akár.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz SylverR #50 üzenetére

    "Már 4k felbontáshoz is szükséges a 40" kijelzőméret"
    Már ha megint csak egyetlen monitorra szűkíted a gondolkodásodat, talán. Ezt a pixelmennyiséget ugyanis egy 1080p-s 3 képernyős eyefinity-vel meg lehet közelíteni, 1440p-sel pedig jócskán túl is lehet szárnyalni. VR esetén meg pláne kellene majd a nagyobb felbontás, mert még messze van az optimális felbontás (az emberi szem perifériával kb 32k x 16k-ig látna szemenként ilyen távolságból).
    A mostani 2160x1200-as felbontás a riftnél és a vive-nál arra jó, hogy legyen már most is elfogadható áron olyan gép amivel ki lehet próbálni (eladás szempontjából nem mindegy), ugyanakkor nem annyira gáz a minőség hogy emiatt ne vegye meg a kutya sem. Viszont már most is nézik a nagyobbakat, pl 1440p szemenként, mindezt ugye 90-120 fps-sel kellene hajtani.

    És nem is hoznám ezt a vr témát fel amúgy, ha ne az UE4 lenne az egyik motor, amivel az oculus mutogatja a technológiát pl a car flip demo alatt, tehát az UE4-től nem tartják távol az Epic-ék a vr-t.

    "de előbb-utóbb úgyis lesz olyan hardware, akár APU-ként is, ami simán elviszi az Eyefinity 4k-t"
    Inkább utóbb, nagyon utóbb. Addig meg gondolom akkor mindenki fulladjon meg. Az APU-k még NAGYON nem járnak ott, ahol a dvga-k. Pláne ahol több dvga.

    "Az AMD-nek és nVidiának meg kellene oldania hogy egy nagy, és brutális chipet alkosson"
    Hurrá, még több fejlesztési költség, amit az amd már végképp nem tudna bevállalni. Persze a nagyon brutális chip nagyon brutális árral is járna, mert felteszem nem várod hogy egy 980 Ti SLI-vel egyenértékű gpu-t majd odaadjanak neked 1-2 éven belül 400 dolcsiért.

    Az az "ellustult multichipezés" pedig a skálázás egyik magától érthetődő módszere. Mert ugye nem mindegy hogy a 980 Ti 8 milliárd tranzisztorát teszed rá egy chipre, kábelezteted be, gyártatod le, vagy épp 16 milliárdot, nagyobb chip, nagyobb selejtarány, nagyobb költségek, erősebb hűtés igénye, stb stb stb. 2 gpu esetén viszont 2x akkora a hűtőfelület, fele akkora a chip komplexitása...

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz rocket #68 üzenetére

    azért egy hangyányit más a helyzete most az UE4-nek, mint akkor az UE3-nak. Illetve más a hozzáállása is a fejlesztőknek a licenszelhető motorokhoz. A mostani környezetben egy ilyet meglépni bőven károsabb lehet, mint akkor.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz #16939776 #75 üzenetére

    jah igen, ezt hallom már vagy 10 éve :)

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák