- Gaming notebook topik
- Powerbank topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Autós kamerák
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Apu, kezdődik!
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
h-yle
addikt
Viszont ha jól értem akkor egy erős dGPU mellé jó társ lehet egy gyengébb változat, mint "gyorsító" kártya?
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
#06658560
törölt tag
Elképzeltem a jövőt: egy NV, egy AMD kari, plusz egy intel iGPU-s CPU. Mondjuk Titan X+Fury X, plusz valami i7. Programozzák már le a kezelését!
-
GeryFlash
veterán
Szerintem ez nem olyan nagy gond, komolyan hány ember használ SLI-t Crossfire-t? Állati kevés, a játékosok megtanultak, hogy ha spórolnak is pár ezrest azzal, hogy két (felső) közép kategóriás vga-t rakjanak össze, annyi játék van ami nem használja ki, hogy jobban megéri egy erősebb vga.
Nincs nagyon olyan játék, amihez egy 980-as ne lenne elég, max 4k-ban esetleg, de VRAM megosztásra szerintem az UE4 is képes lesz.Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Oliverda
félisten
Epic fail
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
BiP
nagyúr
Itt gondolom a legjobban a 2-3 Titan-t birtoklókat zavarja a dolog, akik 3x4K-ban akarnak játszani, oda nem elég az 1 GPU. Tény, hogy ilyen ember is kevés van.
Az az elmélet, hogy 2 középkategóriás kártya helyett érdemesebb egy 1db erősebbet venni, régóta igaz.
(Az SLI-Crossfire hajnalán pont azért, mert még nem volt elterjedve, nem használták ki a játékok. Amikorra meg már elterjedt volna, olyan renderelési technikák jöttek, amik ellehetetlenítik a rendes használatot. ) -
Vincent_
aktív tag
Nem értek egyet. Anno 7950-es crossfire-t építettem le, mert jött a cikk, hogy jujuj, nem fogják a játékok támogatni a jövőben a két kártyás megoldást. Aztán hogy-hogy nem csak minden fejlesztő leprogramozta a kétkártyás módot, csak én már downgrade-eltem közben persze lapot is.
El nem tudom képzelni, hogy ma egy 7950-es crossfire-t milyen játék tud épeszű felbontáson megakasztani. Ami ugye megvan használtáron ~80k-ból...
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
GeryFlash
veterán
Használt ár mindig csalóka. Anno két 7950 nem volt olcsó mulatság.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
nagyúr
-
GeryFlash
veterán
Ettől függetlenül nem lehet összehasonlítani az új árát egy használtéval. Amellett meg gyenge 400 watt kell neki (jó persze max terhelés alatt)
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
veterán
Még jó hogy van jó pár másik motor is a piacon.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
eight
senior tag
A Quick Sync nekem teljesen jó felvenni vagy streamelni, hagyják csak békében a játékok. Esetleg a VR-oknál jól jön majd ez a lehetősége dx12-nek, hogy az IGP-n csinálják a ATW-t, akkor úgysem streamel az ember, (vagy ha igen akkor már biztos feltünési viszketegségről van szó és egy másik dedikált PC-vel csinálja), szóval nekem a jákékokhoz elég a GPU-m, el a kezekkel a IGP-mtől.
[ Szerkesztve ]
-
jozsef8
aktív tag
válasz GeryFlash #13 üzenetére
Nekem is volt 7950 CF-em, le is cseréltem inkább egy GTX 970-re. Hogy miért? Mert rengeteg játék nem támogatta, és nagyon sok helyen random FPS dropokat dobált, ami engem nagyon idegesített. Meg is fogadtam, többet nem építek két kártyás rendszert, amíg rendesen nem csinálják meg a drivereket, és nem támogatják teljes mértékben a játékfejlesztők.
-
-Alvin-
tag
Már csak az a kérdés mégis milyen apu kell 2-4 fpshez, mert gondolom ha túl lassú akkor nem hoz semmit a konyhára...
Teszem azt carizzo kell vagy elég egy haswell vagy kell a sky, netalán iris proval mérték ki ezt a "csodás" eredményt
-
@rglaaf
veterán
válasz Menthirist #17 üzenetére
Ugyanakkor meg kell érteni, hogy az Unreal Engine 4 fejlesztését már nagyrészt a mobil játékpiac határozza meg
Ebben a mondatban benne is van a lényeg, a nagy studioknak meg nem kell a licencelt engine mert fejlesztenek sajátot
PSN:BiZzare_0 ️
-
veterán
-
kurta9999
tag
Ne tereljük a szót, mondjuk ki egyszerűen és röviden: b*sznak rá megcsinálni rendesen. Nagyon remélem a többi grafikus motorban nem +3-4FPS lesz DX12-es átálláskor.
-
Manbal
senior tag
mit kell ezen akadni? az u4 engine nem támogatja az SLI-t meg a Crossfire-t... én lexarom, hatalmas baromságnak tartom mind2 "megoldást", tipikus ki a "faszagyerek" villogóknak való, +200-300W fogyasztás mi az???!!!.... az IGP-s dolog viszont nagyon szimpatikus, főleg hogy egyre erősebb lesz az is, és egy kis extra +, sosem árt, ugyan azon fogyasztás mellett!
-
veterán
azért gyakoroljuk már az "élni és élni hagyni"-t most is. Nem azonosak az igényeink. Jó, neked nem kell az SLI meg a CFX, viszont szimpi az igp-s. Másnak meg sli/cfx kell, és nem érdekli az igp-s. Villogó vagy sem, ő szeretne olyan felbontásban és sebességben játszani, amihez két kártyája kell, te meg nem akarsz. Vagy az illetőnek van egy régebbi középkategóriás kártyája, és egy sli-s alaplapja, és az volt az olcsóbb megoldás hogy vesz használtan egy másik ilyen kártyát, máris ugrik a tempó, töredék áron ahhoz képest, mintha venne egy olyan erősségű kártyát.
Szerintem meg legyen benne mindkettő, aki tri-sli-ben akar 4k-ban 100+ fps-sel játszani az tehesse meg, akinek igp-je van a prociban és ki akarja használni az meg azt tehesse meg. Akinek meg 1 kártyája van, igp nélkül, az meg használhassa azt az egy kártyát.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Alvin-
tag
válasz Menthirist #27 üzenetére
Ez nagyon idilli amit írsz, de ez piacgazdaság ahol megnézik mi\ki a felhasználó bázis.
Aki cft meg slit használ töredéke az apu+dedikált gpu párosnak, ergo nem arra fogják fordítani a pénzt, ez nem azon múlik h te mit szeretnél vagy hogy gondolod..Jó amúgy amit írsz de ha nincs elterjedve annyira minek pumpálnának pénzt a fejlesztésre...
-
SylverR
senior tag
válasz Menthirist #27 üzenetére
Én viszont azt várom mikor pusztul ki ez az egész váltott soros hülyeség.
Egy dolgot várok az új multiadaptertől. Hogy legyen a jövőben olyan, hogy AI és fizika fusson az IGP-n. Grafika NE! Csak akkor, hogy ha nincs dVGA a gépben. Mondom ezt úgy, hogy IGP-ről játszom néha-néha.Nem!
-
veterán
ezzel csak az a baj hogy ezek nem egymást kizáró tényezők. Tehát nem vagy sli/cfx vagy igp kihasználás. Az hogy ők olyan megoldást nyomatnak, ami a dgpu cfx-et kizárja (de az igp-t még be tudják húzni), az az ő saruk. Emellett pedig szerintem joggal lehetnének amúgy felháborodva azok akiknek 2-3 vga-juk van (nem annyira pici piac mint lefested), hogy beáldozzák őket azért, hogy 3-4%-ot nyerjenek a többiek. Mert ha már felhoztad a piacgazdaságot, ezek az emberek 2-3-4 vga-kat vesznek, tehát 2-3-4x annyit költenek mint azok, akik csak egy kártyás rendszert építenek, pláne hogy aki több kártyásat vesz, az általában drágább alaplapot, procit és tápot is vesz, gyakran több monitort, stb stb stb. Tehát bőven kifizet 2-3-4 ember gépének megfelelő összeget, ami emiatt számban ugyan lehet hogy nem hatalmas halmaz, de bevételben korán sem elhanyagolható. Ráadásul pont ezek az emberek azok, akik játékok terén is nagyobb fizetőképességgel rendelkeznek, szerintem bőven nagyobb eséllyel veszi meg és nem warezolja le a játékot az az ember nyugaton aki 3-4-5 ezer dolláros pc-t rakott össze, mint az aki párszázat tudott összekuporgatni.
SylverR: 1: ha nem játszol, akkor ne határozd már meg kérlek hogy milyen legyen a játékok technikai jövője, olyanoknak akik viszont játszanak
2: megint csak, nem kizáró ok, simán futhatna igp-n az AI, miközben egy-két-három vga pumpálja ki az erőt vr-hoz (ahova abu is azt mondta hogy 2 gpu jobb mint 1), 4k-hoz vagy eyefinity-hez.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
SylverR
senior tag
válasz Menthirist #30 üzenetére
1. Honnan veszed, hogy nem játszok?
2. Szerintem hülyeség abba programozási időt ölni, hogy két kártyán fusson. Inkább fusson jól egy kártyán.
(Igen, VR-hoz értelemszerűen 2 kártya való, ez logikus. A VR címek biztos támogatják is majd.)Nem!
-
veterán
1: Azt a mondatodat hogy igp-ről játszol, azt is néha néha, így értelmeztem.
Amennyiben félreértettem, elnézést2: szerinted (!) hülyeség. Szerintem pl nem. Az alap (kellene hogy legyen) hogy jól kell fusson egy kártyán is, de amik nem futnak jól egy kártyán, azok nem a cfx/sli miatt nem futnak rajta jól. Ráadásul nem 10x-es overhead-ról beszélünk, pláne amennyiben a motorban már normálisan meg lett egyszer írva. Illetve ahogy írtad is, vr-hoz pont két gpu a jobb, illetve én a több gpu-s rendszereket is idesorolnám, hisz 5760x1080-ban vagy 7680x1440-ben megfelelő sebességgel játszani sem lehet egyetlen, bármilyen kártyával. Vagy akkor már vessük el a multi monitor támogatást is?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Hiftu
senior tag
Annyi változás van, hogy SLI és CF tulajoknak nézni kell a licenselt motor típusát. Aztán eldöntik, hogy játszanak-e a játékkal. Lehet morogni, hogy de szemét az engine fejlesztő csak nem vezet sehova.
Ez gazdaságossági kérdés. Nem akartak milliókat beletolni egy kis réteg igényeinek kielégítésére.Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
RyanGiggs
őstag
válasz Menthirist #27 üzenetére
"az illetőnek van egy régebbi középkategóriás kártyája, és egy sli-s alaplapja, és az volt az olcsóbb megoldás hogy vesz használtan egy másik ilyen kártyát, máris ugrik a tempó, töredék áron ahhoz képest, mintha venne egy olyan erősségű kártyát."
Szerintem ez a mondat nem állja meg a helyét teljesen.
Én pont a múlt hónapban váltottam le a középkategóriás kártyámat (HD7870) egy R9 290-re! Nem volt nehéz a döntés, hisz 35k+35k=70k (2xHD7870) vagy R9 290=70k!
Mondjuk az már az én döntésem volt, hogy újat vettem 86k-ért.
(Az a még +16k nem vágott a földhöz!)Cikkhez is hozzászóljak :
Átlag 4-5fps-t fog rádobni az IGP egy dVGA teljesítményére?!
Gondolom ez lesz a jellemző a többi játékmotorra is.
Akkor ki fog ezért pl. Skylake-re váltani?
Én biztos nem cserélem le akkor az i5-3570K-mat egy jó darabig, pedig már lassan 3 éves lesz![ Szerkesztve ]
-
Gusztáv
addikt
válasz Menthirist #30 üzenetére
Persze mindezt meg lehetne csinálni, amit te leírtál, csak idő/ember és pénz kérdése az egész. A játék motor fejlesztő meg továbbra sem jótékonysági intézmény, minden ilyen döntést komoly pénzügyi tervezést előz meg. A sli/cfx fejlesztés vagy nem hozná vissza a beleölt pénzt, vagy egész egyszerűen egységnyi befektetett pénzből ez a megoldás több hasznot termel. Te is abba a bankba rakod a pénzed, ami több kamatot ad.
Anno jópár éve én is cfx-es alaplapot vettem, hogy majd a HD5770 mellé idővel kerül egy második is. Aztán amikor már kevésnek éreztem, akkor inkább vettem egy HD6870-et, mert minden formában (valós teljesítmény, fogyasztás) az érte meg jobban.
[ Szerkesztve ]
Laci
-
sb
veterán
Nem most kezdődik. Eddig se támogatta.
@WZP
A Windows ablakok képesek akadni HD4600-al...
Milyen ablakok ha szabad kérdeznem?
Nem mondom, hogy nincs hiba Intel IGP-kkel, de főleg driveressel találkoztam csak. Azért erőben egy HD4600 nem ablakrajzolásra elég csak.[ Szerkesztve ]
-
Cathulhu
addikt
Abu cikkeivel ebből a szempontból nagyon vigyázni kell, a szakmai információk mellett rengeteg egyéni jövendölést és véleményt tartalmaznak, elég cikk olvasása után a szóhasználatból már el lehet különíteni ezeket a releváns részektől.
Hogy on is legyek, nem vagyok benne biztos, hogy az a 3-4 fps megéri azt a plusz latencyt, amikor a dgpu átpumpálja a félkész jelenetet pciexpresszen a post processinghez, aztán a kész képkocka még egy kis késleltetéssel visszamászik, hogy kikerüljön a kábelre. Arról nem is beszélek, hogy az igp magát a feladatot is lassabban végzi el, nesze neked frame time meg input lag.
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
sb
veterán
Értettem.
De nem kéne egyből általánosítani.Volt vmi másik cikk is.... ja igen, a "naív" DX12 portok...
Szerintem aki azt várta, hogy a DX12-vel együtt megjelenik azonnal, fejlesztés nélkül a Crysis6 ill. további motorok is lefejlesztik magukat DX12-re humán munka nélkül azok valahol csodaországban éltek.Továbbra is a piac diktál. Ha nem éri meg SLI-re fejleszteni pénzügyileg mert 10000x annyi IGP-s rendszer van akkor arra fejlesztenek. Sőt, ha mobilra éri meg akkor mobilra és nem PC-re. Ennyi.
Akinek meg megéri jó DX12 engine-t írni ami 3x jobb lesz mint a DX11-es tákoltaké/akik nem fejlesztenek akkor ő meg bele fog tenni mindent. Aztán lehet, hogy majd a többieknek is megéri éhenhalás helyett akik addig sz*rtak bele...Vagy ha senkinek nem éri meg a végén akkor megszűnik a PC gaming és elmennek péknek, postásnak vagy mobil engribördsz+vedörforkaszt fejlesztőnek. (Ha létezik egy X összegű piac aminek a fenntartása 1.5X-be kerül akkor meg fog szűnni. De én ebben nem hiszek, hogy nagyobb a költség és nem lehet belőle megélni csak ha szart gyártanak.)
Ez ilyen világ, úgy hívják piacgazdaság.
-
nagyúr
Ha nem éri meg SLI-re fejleszteni pénzügyileg mert drága és mert 10000x annyi IGP-s rendszer van akkor arra fejlesztenek.
Szerintem ez a mondat csak a bold kiegészítéssel együtt állja meg a helyét, ugyanis ha nem drága multi-GPU-ra fejleszteni, akkor már csak azért is megéri, mert a tesztekben több rivaldafényt kapnak. Szóval valószínűleg drága. Felmerül a kérdés, hogy miért drága, amikor elvileg az új csodaAPI-k teljes hozzáférést biztosítanak a hardverhez, és sok egyéb megoldás mellett pl. a deferred renderinghez hasonlóan layerekre lehet osztani a képet, vagy ott a tiling, stb. Ha akkora lenne a szabadság, amekkoráról a fanfárok szólnak, akkor ez nem jelenthetne gondot. De mégis. Hmmm....
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
leviske
veterán
válasz Menthirist #27 üzenetére
Nem tudom mennyire mondok ezzel újdonságot, de aktuálisan az Unreal 4-nek nagyon kicsi esélye van olyan játékba bekerülni, ami 4K-ban ne futna el R9 380-on 60fps fölött (nem hinném, hogy az új Fable gépzabáló lesz).
Egyszerűen kikerültek az AAA fejlesztések látómezejéből. A CFX/SLI felhasználók szempontjából fontosabb, hogy a nagy kiadók saját motorjai (EA - Frostbite/ Ubisoft - AnvilNext, Dunia / Activision - IW / Bethesda - Creation, Tech6 / CDProjekt - REDengine / stb) kapjanak támogatást, hiszen úgyis ezek a cégek szolgáltatják többnyire azokat a játékokat, amik miatt egy felhasználó hajlandó 2x annyit költeni videokártyára.
(#43) gbors: Aktuálisan milyen játékon keresztül kerülhetnének tesztekben a rivaldafénybe? Annyi pénztartaléka meg valószínűleg az Epic-nek sincs, hogy totálisan felesleges képességeket építsen be a motorba, akár drága akár nem. Vagy rosszul látom?
[ Szerkesztve ]
-
Xes750
tag
Akinek nem inge ne vegye magara....
Szerinted ez a gondolkodas hova vezet?
"Nekem nincs SLI-m, szoval nem is erdekel"
"Ugy is alig van par embernek"
"Nem kell az, hova kene olyan ero.."
"Haha a sok hulye aki kiadja ra a sok penzt"
stb...Nehogy azt hidd hogy Magyarorszag a vilag kozepe es hogy mindenki 30-40FPS re vagyik FullHD ba medium beallitasok mellett.
Vannak emberek akik igenylik az ujat...4k, 2k,100+ FPS (120hz monitoron) a Virtual Realityrol nem is beszelve... igen Ok azok a "hulyek" akik megveszik ezeket a "mereg draga" "baromsagokat" es kesobb az O jovoltukbol veheted meg Te is, par evmulva olcson a fent emlitett technologiakat.
Persze te sokkal okosabb/frumanyosabb mivel te csak a legjobb ar ertek aranyu kozepkategorias cuccokat veszited meg. (Ami nem is baj, foleg ha nincs mibol meg ha nem edekel)
A baj az az hogy nem erdekel, sot nem is latod hova vezet/het ez a hozzaallas a felso kategoriahoz.FullHD nem volt "felesleges, uristen de draga hulyeseg" par eve?
De az volt megis a sok hulye megvette es most mar tomegcikke valt pont emiatt.
Ledes monitor is aranyaraon volt, es most? A legolcsobb.. Miert mert voltatk emberek akik voltak olyan hulyek hogy kiadtak erte annyi penzt, behozta a fejlesztes arat es megerte tomegbe gyartani.Ezek most a 4k 2k 120hz, VR stb.. Komolyan azt hiszitek h ezeket egy kartyaval el lehet erni?
NEM.. eselyed nincs..(persze Te nem is akarod mert hat draga.. es ha valamiert fizetni kell az mar hajjajj)
De elarulom a "hulye" emberek akik erre koltenek (mert felretesznek ra, vagy mert van mibol) azok se fognak penzt aldozni foleg ha tobbi fejlesto is koveti ezt az iranyt hogy nem tamogatjak a tobb kartyas rendeszereket."Jajj es akkor mi lesz?" SEMMI.. szo szerint semmi.. befoglassulni a fejlodes de legalabb is lelassulni, hacsak a VGA gyartok nem hoznak ki dupla helyett negyszeres eroblei fejlodeset legalabb egyszer hogy behozzak a fentebb emlitett technologiakat.
Szolval ha kicsit megprobalsz elszakadni a kis vilagodtol akkor rajosz hogy ez a semmiseg igenis nagy problema hosszutavon. (Igy neked se lesz olcso 4k elerheto aron 5 ev mulva se)
Ugyan ez a "majd en jol letorrentezem a mozifilmeket mert annyira okos vagyok hozzaallas. Aztan meg jon miert szuntette be a Sony a magyar szinrkon gyartast meglepodes?! Valakinek fizetnie kell a munkat/fejlodest.
-
veterán
ezért mondtam hogy van más motor... ha az unreal mobil piacon akar játszani, akkor játsszon ott. Viszont erősen mennének ők a VR irányba is, amihez meg már nem jönne rosszul. Szóval felőlem tegyék be mobil /indie játékok alá, de akkor főként csak oda tegyék.
Illetve fel lett hozva a költség, amibe szerintem bőven beszáll az AMD és az Nvidia is a saját, odaküldött dedikált fejlesztőivel, illetve némi anyagi támogatással is akár.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
titán
Nem a játékokon keresztül kellene a rivaldafénybe kerülni, egy motor nem a végfelhasználóknak készül. A rivaldafényt a tech cikkek, újságok hoznák, és azért lenne jó, mert több fejlesztő számolna a motorjukkal.
(#46) ChipKng
Mondjuk[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
SylverR
senior tag
Éppenséggel maga az SLI, majd később a CrossFire volt az ami lelassította a monolitikus chipek fejlődését. Az ATi SweetSpot terminológiája ugye.
Nem is akarok 8k-t. Már 4k felbontáshoz is szükséges a 40" kijelzőméret. Ez pedig nem hiszem, hogy olcsó lenne valaha is. Az Eyefinity még lehet segítség ezen téren, de előbb-utóbb úgyis lesz olyan hardware, akár APU-ként is, ami simán elviszi az Eyefinity 4k-t. Persze nem a legújabb programokban.
Maga az SLI eltörlése nem lassítana a fejlődésen, hanem ellenkezőleg. Az AMD-nek és nVidiának meg kellene oldania hogy egy nagy, és brutális chipet alkosson. Amit persze drágábban árulnának mint két kisebbet, vagy egy x2-est. Magasabb ár, több bevétel, több kutatás-fejlesztés.
Persze sajnos nem fognak leállni ezzel az ellustult multichipezéssel.Nem!