- Videós, mozgóképes topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Fujifilm X
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Odaveri az a HD 4800-at. Nem csak a nyers erő számít, hanem a hatékonyság is.
Amúgy erre is van API. A különbség, hogy a konzoloket direktben is lehet programozni, illetve maga az API rendkívül vékony, vagyis ahhoz, hogy kiadjon a proci egy rajzolási parancsot nem kell egy PC-shez hasonló hosszú ellenőrzési procedúrát végigjárni. Ugye ez az oka annak, hogy a legtöbb konzol exkluzív játék simán lead 20000 rajzolási parancsot 60 fps-sel, míg PC-n ha elérnek a fejlesztők 5000-et 60 fps-sel, akkor már örülnek. A Wii U esetében a processzor annyira nem erősödött, így valszeg ez a konzol is hasonló mennyiségű (nagyjából 20000) rajzolási parancsot képes kezelni 60 fps mellett, mint az aktuális Xbox és PS3. Ergo annyira nem lép el a PC-től ez sem.
Az új Xboxot és PS-t a PC-s réteg várja mint a messiást, de valójában csak káros lesz. Ha nő a processzorok teljesítménye, akkor képesek lehetnek 40000 rajzolási parancsot is kiadni 60 fps sebesség mellett, ami borzalmas előny a PC-hez képest. Ezt semmilyen batch-eléssel nem lehet leküzdeni. Ehhez kell egy olyan API, ami radikális változásokat jelent az aktuálishoz képest, különben a Konzolokon még az elméletben jelentősen gyengébb hardver mellett is jobb lehet összességében a grafika. A PC-n persze jobb marad mindig is a nyers tempó, és a nyers fill rate, csak ez olyan előnyök mellett, amilyenekkel a konzolok rendelkeznek nem biztos, hogy túl sokat számít.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.