- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Maximum addig éri meg megállapodni, amíg az adott konzol első verziója elérhető, de egy konzolt az életciklusa során háromszor, vagy négyszer is átterveznek.
Ha annyira egyszerű lenne ahogy leírod, akkor már most is 1-2 GB lenne a 6 éves konzolokban. A helyzet az, hogy nem annyira egyszerű. Sajnos a memória az idővel a konzolba is drágul. Nem fogja érdekelni a Samsungot, hogy ez nem tetszik a konzolgyártóknak.(#36) marcias: Az oka, hogy sok hardver van, és nem igazán történik reform az API tekintetében. Az API-val kell alkotni, hogy ez a gond redukálódjon. Addig batch-batch-batch felkiáltással kell köszönteni a program fejlesztőit.
(#37) bmwk1200s: A közvetlen hardverelérés problémája egyszerű. Jó, mert marha gyors lesz, és az API büntetését nem kapod meg. Viszont rossz, mert minden egyes architektúrára meg kell írni az adott játékot, vagyis nem egy, hanem legalább két tucat renderrel kell számolni, ráadásul azok az új hardverekkel nem lesznek kompatibilisek. Az ötlet nagyon jó, de a valóságban kivitelezhetetlen.
(#38) Loha: Ez maximum csak annak probléma, aki leszarja a PC-s portot. Amúgy a konzolos kód nem befolyásolja a PC-s kódot. A modelleket emelik át a konzolból, és készítenek hozzá jobb textúrákat. Utána már csak pár extra effekt van hátra. Jellemzően itt költik el a PC-s VGA erősebb throughput tempóját.
Carmacket ez egyáltalán nem zavarja. Őt az zavarja, hogy a ki kell kódolnia a megatextúrát és a CPU illetve a GPU még ma sem dolgozik közös memóriába. Ez az egyetlen jelentős gondja, illetve még az, hogy a megatextúrázás szoftveres, vagyis pepecselős. Mindkettőre lesz megoldás jövőre egy új hardver formájában, úgy hogy ő örülni fog.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.