Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz dfsz34 #30 üzenetére

    Maximum addig éri meg megállapodni, amíg az adott konzol első verziója elérhető, de egy konzolt az életciklusa során háromszor, vagy négyszer is átterveznek.
    Ha annyira egyszerű lenne ahogy leírod, akkor már most is 1-2 GB lenne a 6 éves konzolokban. A helyzet az, hogy nem annyira egyszerű. Sajnos a memória az idővel a konzolba is drágul. Nem fogja érdekelni a Samsungot, hogy ez nem tetszik a konzolgyártóknak.

    (#36) marcias: Az oka, hogy sok hardver van, és nem igazán történik reform az API tekintetében. Az API-val kell alkotni, hogy ez a gond redukálódjon. Addig batch-batch-batch felkiáltással kell köszönteni a program fejlesztőit.

    (#37) bmwk1200s: A közvetlen hardverelérés problémája egyszerű. Jó, mert marha gyors lesz, és az API büntetését nem kapod meg. Viszont rossz, mert minden egyes architektúrára meg kell írni az adott játékot, vagyis nem egy, hanem legalább két tucat renderrel kell számolni, ráadásul azok az új hardverekkel nem lesznek kompatibilisek. Az ötlet nagyon jó, de a valóságban kivitelezhetetlen.

    (#38) Loha: Ez maximum csak annak probléma, aki leszarja a PC-s portot. Amúgy a konzolos kód nem befolyásolja a PC-s kódot. A modelleket emelik át a konzolból, és készítenek hozzá jobb textúrákat. Utána már csak pár extra effekt van hátra. Jellemzően itt költik el a PC-s VGA erősebb throughput tempóját.
    Carmacket ez egyáltalán nem zavarja. Őt az zavarja, hogy a ki kell kódolnia a megatextúrát és a CPU illetve a GPU még ma sem dolgozik közös memóriába. Ez az egyetlen jelentős gondja, illetve még az, hogy a megatextúrázás szoftveres, vagyis pepecselős. Mindkettőre lesz megoldás jövőre egy új hardver formájában, úgy hogy ő örülni fog.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák