Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz goodboy007 #40 üzenetére

    Én a DriveClubra is összefosom a bokám, de sokkal jobbnak tartok két ki nem jött címet, mint például a The Tomorrow Children és a Dreams. Szóval az innováció lehetősége ott van a konzolokban, és ahogy az előző generációnál, most is kezdenek hozzányúlni a fejlesztők.

    A Forza 6 is elég durva, bár annak a clusteres leképzője bőven átmenthető PC-re. A Mad Max már hasonló koncepció alapján szegmentál. Van egyébként rajta post-process AA.

    Pontosan ugyanaz történik majd, ami az előző generációban. Először elkészülnek az első motorok, amelyek még az előző generációs leképzők modernizálását tartalmazzák. Ezt éljük most. Aztán jönnek az új generációs leképzők. Ezek jönnek például a The Tomorrow Childrenben és a Dreamsben. Majd később ezeknek az új generációs technikáknak az optimalizálása fog zajlani, a generáció végén már assembly szinten. Amíg 10 évig tart egy konzolgeneráció, addig ugyanez fog mindig lejátszódni. Ha mondjuk ez az élettartam lemenne 5 évre, akkor az azt eredményezné, hogy a konzolokra már nem éri meg speciálisan optimalizálni, így sosem lépné túl az ipar az első fázist, mert gyakorlatilag az azt jelentené, hogy a befektetés sosem termelné vissza a megfelelő pénzmennyiséget.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák