- OLED TV topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Nézzük élőben az iD@Xbox Showcase legújabb adását!
gp Akik kedvelik az indie játékokat, azoknak érdeme lesz követniük a bejelentéseket.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
A linket elolvastad?Ott van leírva,nekik én jobban hiszek.
"There is no multiple GPU support in version 1.0. That was unfortunately a feature Khronos had to cut in order to preserve schedule. It is expected to be near the top of the list for Vulkan 1.1. It is perfectly possible for a Vulkan implementation to expose multiple GPUs. What Vulkan currently can’t do is allow resource sharing between them. So from a point of view of, for example, a Windows system manager, its possible to recognize multiple ways to render to a surface and then use operating system hooks to transfer that to the screen. What Vulkan doesn’t have is the ability to share a texture or a render target between multiple GPUs."
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"