Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter13

    senior tag

    Szerintem is a tartalom hiánya a lényeg. Minden mást hajlandó lenne lenyelni az ember (legalábbis kellő mennyiségű ember, amire már lehet piacot építeni), de ha nincs miért, ha csak egy jópofa techdemo az egész (amit pár perc vagy óra után meg lehet unni), akkor az nem ösztönöz senkit kompromisszumok vállalására.

    Jelenleg szerintem ott tartunk, hogy a gyártók abban reménykednek, hogy a újdonság varázsa majd eladja ezt is, jó drágán, szép nagy haszonkulccsal, és minimális erőfeszítés után lehet hátradőlni és számolgatni a kövér bónuszt. Ez nem jött be. A technikai csapatok vért izzadnak hogy megoldják a triviális kihívásokat (szemüveg, akku, számítás-kapacitás, adatátvitel, irányítás, stb.), de a lényeggel, hogy MIÉRT is venne bárki ilyet (látsd tartalom hiánya), azzal jórészt csesznek foglalkozni, aztán csodálkoznak hogy nem harapnak rá a népek. Ez így meg nem fog menni, akkor sem ha papírvékony kijelző lesz szemenként 8K felbontással 16 óra üzemidő mellett...

    Szerintem.

    "No, I'm not immortal: I'm just not good at dying..."

Új hozzászólás Aktív témák