Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rup1u5

    nagyúr

    válasz Giot #481 üzenetére

    Dadogás vagy stuttering vagy micro stuttering. Igen. Az lenne az amit a Furmarkban látsz. Nálam 4890-el szép szabályosan, 1 másodpercenként csinálta. Elég durván. Van akinél kijön ez a jelenség, van akinél nem. Pl Abu Furmark alatt sem találkozott vele. Játékokban jóval kisebb a jelenség mint furmarkban de némi megakadást vagy dadogást én tapasztaltam Stalker SOC alatt és GTA alatt is. Nincs erre kihegyezve a szemem és van aki észre sem veszi. Én inkább csak olyan formában éreztem, hogy sokkal hamarabb elfáradt a szemem és az irányíthatóság is rosszabb lett. Stalkerban volt számomra szemmel is érzékelhető.
    Nem vagyok mérnök de erősen kétlem, hogy ennek a jelenségnek bármi köze lenne a chip méretéhez. Ha fizikai oka lenne akkor az összes ATI karin jelentkeznie kéne, konfigtól függetlenűl.
    Márpedig van akinél jelentkezik és van akinél soha, van aki NV karival is tapasztalta a furmarkos akadást szabad szemmel. Fsb kimérte, hogy NV-nél is van ez a jelenség de jóval az érzékelési küszöbb alatt. És ez elég nagy baj mert ha ATI-t szeretnék akkor elöbb meg kéne valahogy gyöződnöm arról, hogy vajon az én gépemben megjelenik-e a stuttering és ezt még azelött kéne hogy kiadnék érte egy valag pénzt.
    Nyithatna valaki egy VGA kölcsönzőt! :)

    (#484) zoltanz:
    Az ingadozó fps értékek engem sem izgatnának különösebben ha pl nem 10 és 60 között hanem csak 30-60 között mozognának. Nálam 30 alatt már zavaró a legtöbb játékban.
    Jó példa volt erre a Bad Company 2. GTX 260-al 30-60 között ingázott átlagban, 4890-el meg 20-80 között. Na itt a 20 már jócskán a lélektani határ alatt volt. GTS 250 is jobban tartotta a két szélső határt.

    [ Szerkesztve ]

    Why don't you knock it off with them negative waves!

Új hozzászólás Aktív témák