- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxiboy
veterán
válasz #16939776 #21 üzenetére
Szintén meg kell hogy cáfoljalak, ha visszatekintek a múltamba akkor ~7 éves korom óta gamernek vallom magam, már akkoriban is arra törekedtünk hogy megfelelően fusson 1-1 játék - ne szaggasson.
Viszont amikor elkezdtünk kompetitíven játszani, pl call of duty (mondjuk itt az engine bug miatt 125/250/333 fps-re voltunk állítva), CS, stb ott már törekedtünk a lehető legkisebb Input Lag és legmagasabb FPS értékre. Viszont nekünk már akkor teljesen logikus volt hogy teljesen felesleges több FPS-t lerendereltetni a géppel ha a monitorunk nem tud többet megjeleníteni. Így elkezdtünk nagyobb képfrissítéssel rendelkező monitorokat beszerezni innen-onnan, és a választott monitorhoz vettük a vasat és nem fordítva. Szerintem ez lenne az alap hozzáállás ha valaki játékos gépet tervez, először a monitort kell kiválasztani, és ahhoz vásárolni a gépet, így kevesebb kompromisszumra kell számítani.
Az említett időszakban pedig valóban, hiába volt pénzed vasra, akkora zsongás volt a DX10/DX11 implementációja körül, hogy optimalizálásra már nem jutott idő/pénz. Elég megnézni a Crysis-t ami még a mai középkategóriás hardvereket is képes megizzasztani, vagy a Metro 2033-at ami a megjelenésekor tudott DX11-et, illetve PhysX-et is, de a megjelenés pillanatában ilyen kombináció nem létezett, kivéve ha volt gyorsítókártyád (senkinek nem volt), és szintén, senkinek nem futott normálisan. De például a Mass Effect az akkori középkategórián is nagyon jól futott. Mindig lesz olyan játék ahol előfordulhatnak performance beli problémák.[ Szerkesztve ]
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
-
haxiboy
veterán
-
haxiboy
veterán
válasz #16939776 #29 üzenetére
Minden esetben az alkalmazás vezérli a vsyncet. De például Battlefieldben, ha a játékban bekapcsolt Vsync mellett nem állítók 1 fps-el alá FPS lockot (szintén a játékban) akkor hatalmas az input lag, 75hz monitoromnál tehát battlefield esetében fps_max 74-el fut a játék, és nincs sem tearing, sem érezhető input lag, ugyanez működik szinte az összes játéknál.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Hobby elektronika
- Óra topik
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...