Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz SityiSXT #1017 üzenetére

    sztem az első fele üti a második felét.
    Azaz ha azért muzsikál gyengébben mert számolja...azaz fix szinten is másként muzsikál a motor meleg levegőben-hideg levegőben-párás vagy száraz levegőben időjárástól függően az ide érv, ha viszont 'magassági' adatból emeli-csökkenti a teljesítményt akkor oda érv.
    Én nem ajánlom a szimeknek hogy mindent lemodellezzenek, mert sok dolog a vezetéshez teljesen felesleges.
    olyanok kellenek hogy ha kicsúszik-visszatér egy autó akkor kavicsfelhordás miatt más legyen a tapadás, mert azt látom,..az is jöhet hogy láthatóan hidegebb aszfalton (árnyékban van mondjuk) más legyen a tapadás...látom le tudom kezelni.
    Ellenben nem kell olyan amihez semmi közöm, amikor egy galamb nekiesik az autó elejének akkor nem kell lemodellezni az egész folyamatot, a torzó károsítja a futóművet, a csőre beszakítja az elektromos kábelezés szigetelését, a tollai meg 1/8-d részben ráég a leömlőre ami miatt másként számol a turbóelektronika ezért sz@rul tölt...a többi része eltömi a mittomén...érted.
    elég annyi hogy galamb jött-autó adott részén lévő egységben kárt okoz=történik valami.

Új hozzászólás Aktív témák