- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
akoska07
nagyúr
Elnézést kérek a hotlaps miatt,kérem törölni az eredményt.
elrontottam a kör végét és nem volt kedvem már fékezni.
a leggyorsabb kör 1.20.281[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
akoska07
nagyúr
válasz Szabesz #13302 üzenetére
hát akkor marad ugy.
ugy is jó uton haladunk afelé,hogy meglegyen az a köridő.
tanuljuk a pályát, a setupban már benne van az 1.19.7**-es köridő is.
mégegyszer elnézést kérek.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
akoska07
nagyúr
válasz Kleroo #13306 üzenetére
a tabellára senkinek nincs kiirva,hogy ki mennyi üzemanyaggal tudta elérni a hotlaps-on látható eredményt.
szerintem meg majd én tudom mikor mire koncentrálok
ne félj,köv versenyen nem kell azon agyalnod,hogy utól tudsz-e érni.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Kleroo
veterán
válasz akoska07 #13307 üzenetére
Hát ahogy érzed....
De több logikával akkoris rájöhetnél...Tökmindegy milyen gyors leszel ha 2 körönként hibázol
Bár ahogy látom nagyon ráfeküdtél erre a pályára. kb 10x annyit mentél mint én
Faja kis pálya csak most nekem nincs időm rá zh-k miatt.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Stirlitz
senior tag
Valószinüleg nem tudok indulni a holnapi főgyakorlón, mert nem érek haza időben, és a versenyen sem a jövő héten, mert költözök végre. És a kecoban még ugye nem lesz nett akkor.
-
macy
addikt
-
proof88
addikt
Arra gondoltam, hogy jövőre valami félig saját moddal kéne csinálni a 3. szezont. Én nem tudok ilyen szinten autókat modellezni, és pályát sem csinálok, meg hangokat sem, azokat "kiszednénk" más 2010-es modból, de valami jól megtervezett és kitesztelt gumikat, motort, stb. csinálhatnék, nyár elejére összeállna egy mod adott pályákkal, gumikkal stb, és a teszt szezon nem arról szólna, hogy milyen moddal menjünk. Én nem vagyok modder és nem is akarok teljesen saját modot csinálni és nem is akarok meg nem is tudok, de motort meg gumit tudnék csinálni. Erre még lenne időm és kedvem is.
Mert szerintem a mostani gumik, kész katasztrófa. Egyáltalán a koncepciót nem értem, hogy miért tapadnának szarabbul a slickek, mint a 2008-as gumik. Az is röhej, hogy a szuperlágy gumit gyakorlatilag sehol nem használtuk eddig, időmérőn jó 1 mért körre ahol éppen jó meg akinek éppen jó, de versenyre felesleges mert max 5 kör alatt túlmelegszik. A 4 keverékből gyakorlatilag kettőt használunk, a lágyat és a közepeset, a keménynek sem látom értelmét. Persze mi csak 60%-os távokat megyünk, de akkor is. Meg mi ez a szar hogy gyakorlatilag 1°C választja el a szuperlágy meg a kemény keverék optimális hőmérsékletét? Persze nem tudok mire alapozni mert ugye fingom nincs hogy élőben a 2009-es gumik milyenek voltak, de tök m1, egy "hivatalos" mod sem biztosíték semmire.macy: thx ezt kipróbálom!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Nekem valami Nissan Micra mod kéne, de olyan amiben nem sport felfüggesztés még mittomén mi van, hanem olyan utcai. Szóval teljesen alap Nissan Micra. Csak hogy kocsikázzak vele kicsit virtuálisan is. Ez az egyetlen autó ugyanis, amit eddig vezettem életemben. És az nem tetszik benne, hogy nagyon dülöngél a kasztni. Kicsit megmozdítom a kormányt, már érzem hogy dől. Így nem lehet elég jó tempót autózni a kanyarokban. Persze nem szoktam utcán versenyezni vele, csak megjegyeztem. Gondolom jó lágy a felfüggesztés, de macskaköves meg rázós úton nagyon utálatos vele menni, mert szétráz az autó, olyankor olyan mintha kemény lenne a felfüggesztés. Recseg-ropog az egész és engem is szétráz. Pedig 2-esben is próbáltam alap járaton menni ott de nagyon gáz. Ilyen helyeken Honda FR-V-vel jóval gyorsabban lehet menni és nem ráz szét. Mondjuk annak a nyomtávja biztos szélesebb.
Persze két különböző dolog az, hogy az alulról jövő dolgokra hogy reagál a felfüggesztés (macskakő, stb) meg a felülről jövő dolgokra (kasztni dőlése, stb). De úgy érzem, hogy ez a kocsi túl kemény az alulról jövő dolgokra és túl lágy a felülről jövő dolgokra. Én rFactor alapján azt állapítom meg, hogy a lassú rugózást keményíteni kéne, és a gyors rugózást pedig lágyítani.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
azt írták a hobbielektronika.hu-n, hogy ha földeletlen konnektorba van dugva a gép, akkor természetes, hogy ráz a ház is meg a kormány is, mert:
Kapcsolóüzemű táp (mint a PC-táp is) ezt produkálja ha nincs védőföldelve a dugalj.
A számítógép (és több más eszköz) is azért ráz földeletlen konnektorba dugva, mert a benne levő szűrő miatt egy kondenzátor megy a védőföldre a nulláról is és a fázisról is. Ezért ha nincs leföldelve a készülék akkor a házon fél hálózati feszültség mérhető. Mivel a kondenzátorok kicsik ezért ez nem veszélyes de kellemetlen.
Amennyiben ilyen eszközt dugunk elosztóba akkor a többi bedugott eszköz házán is megjelenik a fent említett feszültség...
Megoldás, elsősorban földelt konnektor alkalmazása (panelban általában a fürdőszoba és az előszoba konnektora földelt), valamilyen védőföld vezeték behúzása (akár a padlószegélyeken elvezetve) ,esetleg a szűrő kiiktatása.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Mentem egy kicsit a Hondával. A féktávok nem sokkal voltak hosszabbak, mint az F1 autóé, a kanyar csúcsponti sebességek pedig átlagosan 2/3-a voltak az F1-esének. Az F1 autó akkor fejezte be a kört, amikor a Civic elkezdte a 3. szektort. Ezek után kíváncsi lennék mi lenne, ha felraknám a Civicre az F1-es gumikból mondjuk a lágyat. Azok jobban tapadnak. Ez is slick volt, de nyilván nem tapad annyira. Látszik, hogy valami el van cseszve a rendszerben valahol, mert szerintem ha felraknám az F1-es gumikat, elég jó időket mennék. Akkor viszont hol van az F1 autó előnye ami a nagy leszorítóerőből származik?
-
macy
addikt
válasz proof88 #13323 üzenetére
Fakk, fakin, madafaka a faszomért jobbkormányos az a szar?
-
macy
addikt
Kijött a pöcs ahhoz a szarhoz
-
Zoza24
senior tag
ajj srácok valaki jöhetne már a ligába,nagyon unalmas egyedül szabni a Toyotával...setupolni sem tudok senkivel,ráadásul nem is értek hozzá nagyon
akoska grat,nem is értem,hogy lehet ilyen időt repeszteni ezen a pályán
[ Szerkesztve ]
Forza Italy!
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #13330 üzenetére
Nem tom, ennyi erővel mindenhol folyamatosan halnának meg a gépek, legalábbis szerintem sok munkahelyen, irodákban is lazán földeletlen konnektorokba vannak dugva a számítógépek, ráadásul pont ma voltam bnőm osztálytársánál, ott is megrázott a töltőre dugott laptop egyik fém csatlakozója, ott sem földelt a konnektor, ott is meg kéne halnia a gépnek. Mire alapozod, hogy amiatt haltak meg a cuccaid?
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Kissé alulbecsültem a munkaórák számát, ami ehhez a setupolós progihoz kell. Szóval lassabban haladok vele, mint ahogy terveztem, dehát ez van.
Egyébként mindent nem lehet vele állítani majd, szóval ez a program csak bizonyos részeit állítgatja majd a setupnak. A lényegi részeket, meg amihez egyáltalán van értelme csinálni. Szóval váltó áttételezést továbbra is mindenki állítson magának, mert fingom nincs, hogyan írjam meg, hogy adott szárnyakhoz és hűtéshez milyen topspeed jön ki és a fokozatok hogyan legyenek. Meg csak azt lehet állítani ezzel a programmal, amihez többlet információt tud nyújtani, mint maga a játék. Tehát kerékdőlést nem lehet ezzel a programmal állítani, egyrészt azért mert részletkérdés, másrészt meg minek rakjam bele ha a játékban is lehet állítani, és a programom sem tud róla többet mondani ugye ... Mondjuk ha rfactortól el tudnám kérni mért körök után a gumi hőmérsékleteket, akkor a program automatikusan tudna korrigálni dőlést és nyomást, hogy optimális legyen a hőmérséklet eloszlás a gumin. Mondjuk megkérhetem a felhasználót, hogy pötyögje be a játék által kiírt hőmérséklet adatokat, de az olyan fapados. Mondjuk telemetriából kiolvasni egyszerű lenne, de most nem fogok loadert írni telemetria fájlhoz. -
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #13333 üzenetére
szerintem a nyomtatótól kapott egy kis backfire-t
annak az usb kábele konkrétan rázott... úgy mint amikor belenyúlsz egy gyertyapipába kb. És mindkétszer(3szor) mielőtt ledöglött volna a lap(ok)(2giga és egy msi a rend kedvéért) bekapcsoltak, de nem bootoltak, majd kiírták, hogy az usb vezértlőt nem lehet betölteni... ->restart-> csak a sötétség...
De még a monitor DVI csatija is rázott, arra sikerült rálépnem mezitláb is[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #13336 üzenetére
az igen
ja hát engem is ráz minden ami csatlakozik a géphez, van egy KVM switchem most még azt sem nyomkodom mert múltkor az is jól megrázott -
proof88
addikt
Cila szexi kiscsajokkal szokott beszélgetni telefonon, Farkas meg mindig ugyanazzal a buzi csávóval. A Logitech support vonalán.
-
cila1
aktív tag
-
proof88
addikt
Állítólag már sokan orroltak rá, amikor Hockenheimben elengedte Alonso-t, és nyilván hazai pályán a brazilok még inkább nem akarnak ilyet látni. De szerintem nem is fognak. Massa be is húzhat egy győzelmet, értékes pontokat vehet el ezzel Red Bulléktól, Alonso meg biztonságra fog autózni. Éppen ezért kell Massának bomba formában lennie most. Ha meg a csapat azt akarja, hogy Massa Alonso mögött végezzen, arra sok lehetőség van, pl elbasznak egy kerékcserét vagy ilyesmi ... Alonso egyébként jól szokott menni Brazilban, de Massa pályája ez és Alonso nullára tekert motorral fog menni.
Egyébként Massa saját maga dönthet úgy, hogy előre engedi Alonso-t. Ez nem csalás, ezért nem is ítélhetik el. Az csalás, amikor csapatutasításra kell elengednie valakit.Ha Massa első lenne, valami Red Bull második, Alonso 3. vagy lejjebb, akkor mindenképp szükség lenne Massa győzelmére. Viszont ha Alonso lenne a 2., akkor mondjuk esélyes lehetne, hogy Massa maga elé engedi Alonso-t. Viszont, ha bármilyen módszerrel bizonyítható, hogy csapatutasítás állt a háttérben, az cink. Hockenheimben ez nem volt kérdés, meglátjuk hogy itt mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
HartgeH3-2.8
addikt
Azt a Williams Azt a Nico Hülkenberg
Na ezért is szeretem az esőt
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
Iron Funeral
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #13349 üzenetére
Kár, hogy felszáradt, mert MS 2. lehetett volna simán, de elkéstem az esőtánccal
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Hálózati / IP kamera
- Gumi és felni topik
- Építő/felújító topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ZIDOO médialejátszók
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Assetto Corsa Competizione
- További aktív témák...