Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kecsu10
aktív tag
válasz Bad Pritt #67299 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Tehát akkor igaz, hogy a legtöbb pénz az ő rendelkezésükre áll (hat) valószínűleg. Pletyka szinten olvastam, hogy a Sony is velük a legtürelmesebb, "nekik majdnem mindent lehet". Játszottam Microsoft exkluzívokat is mert van pc, de a Zeldan kívül semmi nincs az ő szintjükön. (Nyilván grafikában az sem,bár ott nem is az a lényeg ugye, de a játék összességében félelmetesen jó).[ Szerkesztve ]
-
kecsu10
aktív tag
válasz KoNZoLik@ #67302 üzenetére
Úgy értettem játszottam a Microsoft exkluzívokat is, melyek majdnem mindegyike elérhető pc-n, és a Nintendo exkluzív Zeldat is. De feleslegesnek tartottam kiírni ilyen formában mert gondoltam egyértelmű, hogy a Zelda Nintendo, és itt mindenki tudja. :)
[ Szerkesztve ]
-
kecsu10
aktív tag
válasz KoNZoLik@ #67304 üzenetére
Semmi gond. :) Egyébként a két játék, mármint a Last of us és a Zelda abban is hasonlítanak, hogy valahogyan saját műfajt is teremtettek maguk számára, nincs is nagyon mihez hasonlítani őket. De ha van bárkinek gondolata, ötlete, infója arról, hogy hogyan képes erre a Naughty Dog azt nagyon megköszönöm. (Gyorsan hozzáteszem, számomra minden érdeme mellett az Uncharted nem adta ezt az érzést, bizonyára azért mert a Last of us mint játék jobban tetszik.)
-
Szabi®
addikt
válasz kecsu10 #67295 üzenetére
Az Ubisoft is hatalmas csapat, és a Rockstar games is, mind a kettőnél sok manióka van, mégis csak az utóbbi képes megütni a Naughty Dog szintjét.
Ez leginkább hozzáállástól függ, és a játékgyártók portfoliójából lehet azért látni az összképet, hogy mi is az minőségileg, amit képviselnek.
Azért becsúszhatnak bakik is . Pl. CDPR Cyberpunk 2077. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz kecsu10 #67301 üzenetére
Azt látni kell azért, hogy a Naughty Dognál azért tudják ezt a minőséget tartani, mert nem buták és ez egy elég nagy szó ebben az iparágban.
Biztos ismerik azt az ősi magyar közmondást, hogy addig nyújtózkódj, ameddig a takaród ér, mert minden produktumuk végtelenül letisztult, már ami a mechanikákat érinti, nincs bennük semmi felesleges, félig kidolgozott játékelem. Amit a játékaikba beleálmodnak, arról tudják, hogy az általuk elvárt minőségben képesek lesznek implementálni is és ez sajna manapság elég egyedi esetté teszi őket.
Rengeteg olyan játék van, amibe bele lehetne kötni vagy a bugos, teszteletlen gameplay feature-ök (Cyberpunk, Anthem), érezhetően kivágott tartalmak (Cyberpunk, ME Andromeda), vagy a grafika hiányosságai miatt (Cyberpunk, FF7 Remake), mert egyszerűen vagy pénz vagy idő nem volt normálisan megcsinálni, vagy szimplán dobták az egész eredeti koncepciót és 0-ról újrakezdték.
Ugyanakkor lehetne ez a ND játékok gyengesége is, mert objektíven szemlélve emiatt nem a legváltozatosabbak a játékaik, de olyan minőségben dolgozzák ki a legapróbb részleteket is (plusz brutális az eye candy hatás, csorgatod a nyálad minden pillanatban és emiatt hajlamos vagy szemet hunyni a hibák fölött), ami könnyen ellensúlyozza azt, hogy ugyanazt csinálod századszorra is, plusz olyan zseniális a játékaik felépítése, hogy nem tűnik úgy, mintha ugyanazt csinálnád századszorra is.
Az Uncharted 3 tanítandó példa, hogyan kell akció-kalandjátékot készíteni a történettől kezdve a cselekményen át a platform-puzzle-harc arányáig, hogy ne fáradjon el a játékos, érdekes maradjon a játék elejétől a végéig és az talán a leggyengébb játékuk a PS3 korszak óta.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
BusinessGuy
senior tag
válasz Bad Pritt #67308 üzenetére
Illetve azért mert csőjátékokat csinálnak, nem openworld játékokat, eképp felesleges összevetni az ND munkásságát az általad említett játékokkal, mert egy Tlou 2 komexitása egy Andromeda vagy Cp77 kislábujjához sem ér fel. Félrwértések elkerülése végett nem rosszból mondom, csak az a lényeg hogy egy csőjátékot amin haladsz előre a cinematic események és itt ott szélesebb pályák sokaságán egyszerűbb tökéletesre faragni mint egy OW cuccot.
-
hombre[EU]
veterán
válasz BusinessGuy #67312 üzenetére
mondjuk az általad említett címek nagyon messze vannak a tökéletességtōl de még a komplexitástól is...inkább több a script, az openworld meg csak a streamelesen múlik,amiben szintén elég rossz mindkettō
Life, Uh, Finds A Way
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz BusinessGuy #67312 üzenetére
Jaja, az általam említett játékokat nem is sikerült tökéletesre faragni, sőt, a minimumot sem ugorják meg.
Pont az a lényege a mondandómnak, hogy a fejlesztő legyen tisztában a korlátaival, mert a kevesebb néha több, tök mindegy, hogy open world, vagy sem, ott a Wolfenstein Youngblood, ami egy szarkupac, pedig csőjáték és ez az, amit a saját bőrén tanult meg nemrég a BioWare meg a CDPR is a gyász játékaikkal.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
veterán
válasz Wesder #67309 üzenetére
Na így már ki is néz valahogy, még a végén megveszem😅 Amúgy én nagyon vártam,csak nem kellett volna néznem róla videókat...épp néztem van egy brutál gyűjtöi változat potom 130K-ért [link] 🙄
Most ez a videó amúgy csak szemlélteti,hogy milyen lehetne, vagy Ps5-ön így fog festeni?[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
-
Marky18
aktív tag
válasz BusinessGuy #67312 üzenetére
A NaughtyDognal van QA es be is tartjak a processeiket, a tobbi fejlesztonel meg jovanazugy modon leszarjak. Ha valamit nem tudsz kellokeppen letesztelni es bebiztositani, azt nem adod ki…
Az ilyen bukta jatekok altalaban ahhoz hasonlitanak, mint amikor a lelkes tizeneves megtanul programozni es nekilat elkesziteni a sajat WoW/CoD/Fortnite jatekat, aztan gyorsan rajon, hogy ahogy o megalmodott valamit, az egyedul megoldhatatlan. Ezek a studiok is tul sokat akartak markolni, minimalis befektetessel, az eredmenyt pedig larhatjuk. -
Xaels
félisten
válasz Bad Pritt #67315 üzenetére
Mondjuk a Youngblood pont nem jó példa mert nem az a tipikus sztoriközpontú csőjáték mint az elődei és pont az a veszte is sokszor. Se nem cső, se nem sandbox, valahol a 2 hybridje. Egyik oldalról ott az Arkane féle mapdesign amit képtelenek voltak kihasználni érdemben pedig vannak zseniális részek, másik oldalról meg ott a klasszikus Wolfis gunplay amihez meg ezek a sokkal nyitottabb pályarészek nem simultak. A sztori rövid, a játékidő nagyobb részét mellékküldik adják ki, azok sem változatosak igazán és mindig újra meg újra ugyanazokra a helyekre visznek vissza. A karakterek meg hát no comment.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
hombre[EU]
veterán
válasz BusinessGuy #67323 üzenetére
már csinált sokkal jobb openworldöt is, úgy hívják hogy Jak&Daxter
Life, Uh, Finds A Way
-
Nike PG 5 “PlayStation 5”
Vagány, hogy a textúrákat rátették, ami a kontrolleren, meg az oldalpaneleken van.Bónusznak meg egy Miles Morales Adidas: [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
mcwolf79
veterán
válasz BusinessGuy #67323 üzenetére
Nagy részt egyetértek veled, de pl. a HZD elég OW, és elég pöpec lett minden téren. A játék is jó (bár az utolsó harmadában eléri az OW játékok ràkfenéje, hogy repetitîv lesz SZERINTEM) ,és bug sincs benne. Szóval lehet OW játékot jól megcsinálni, csak szándék és háttér kell hozzá.
Abban egyetértek, hogy ekkora hàtszéllel könnyebb egy csőjàtékot minőségire megcsinálni . Ez nem von le a ND érdemeiből, de nekik is valszeg több idő és forrás kellene, hogy olyan szinten megcsinàljanak egy komplexebb OW játékot, mint ahogy megcsináltàk a LoU vagy Uncharted részeket.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
BusinessGuy
senior tag
válasz hombre[EU] #67324 üzenetére
Péntek reggelre ez jó poén volt.
-
válasz Wesder #67330 üzenetére
Lillard az Lillard: [link]
Az idei All-Star meccsen, szenzációs show-t csináltak Curry-vel. Öröm volt nézni őket.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
hombre[EU]
veterán
válasz BusinessGuy #67328 üzenetére
az a poén,hogy az nem poén volt az a játék tényleg komolyabban volt összerakva és minden mūködött
Life, Uh, Finds A Way
-
Nyilván mindenki úgy születik, hogy ismeri egy konzol működésest te terméketlen ......... az.
Személyeskedéshez tessék átfáradni a fészbúkra ott lehet anyázni ha jól tudom én eddig senkit nem anyáztam pedig már vagy 20 alkalommal megtehettem volna.
Én a PC hárdverből indultam ki mivel az van benne akár tetszik akár nem.
Szal igazából PC-n tolod kontrollerrel, csak egy fix hardveres PC-n amin nem windóz fut nincs ezen mit szépíteni, lehet mesélni de a tény ez.
Apple IOS remélem rémlik? Ugyan ez, azért "könnyű" optimalizálni rá.
Mondjuk nem lepődök meg hogy jól fut egy Returnal, hisz mit kell megjeleníteni? Adott egy fix pálya amin random mobok felbukkannak aztán jóccakát. Kb Pekmen szintű AI-val.
Apropó Returnal jött hozzá pecs mondom kipróbálom hátha hozott valami változást, hát semmit éppen csak elhagytam az űrhajót a 2. kapun már piros dög meg kékek jöttek egyszerre nekem 0-ás kis pisztoly ellen egyértelmű mi lett a vége.
Még egyszer is megpróbáltam aztán 10 perc és már léptem is ki.
Még mindig nevetséges ostobaság ez a game.
Leszedtem Game Pass-ból a Doom 3-at Xbox-ra és láss csodát (már vagy 5x-ör biztos végigtoltam anno PC-n) szinte el sem akartam moccanni a konzol elől olyan jó élmény volt ismét játszani vele. Pedig még azt sem lehet mondani hogy jó a grafja de a hangulat amit teremt még mindig lealáz jó pár semmirevaló új géjmet köztük a 27k-s csillivili Returnált is számomra.
Na ez a nem mind1 emberek, amikor a 2004-es game játékélményben veri a 2021-eseket.
Na jó hétvégét és jó újra meghalásokat a Retrunyálba.
Mondjuk 10 óra gameplay sztem már mindenki végigvitte aki akarta most meg adogatják el aprón olcsón. Vidd innét ne is lássam többet.
Én meg a Szubnautikába a 20. órát taposom és még sehol a vége.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
Néztem tegnap Returnal speedrunt. 5 perc volt. Nem tudom, hogy akkor mire fel a sírás.
All boss speedrun 25perc volt.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
EnterR
veterán
válasz AuraSync #67334 üzenetére
Itt inkább hiperérzékenységről van szó, mintsem szar játékról. Tőlem távol áll a Returnal stílusú játék, türelmem sincs hozzá és nem látok kihívást a sokszoros halálozásban, újrakezdésben. Szerintem nálad ugyanez a helyzet, de erről nem a játék tehet, ne húzd rá.
Apropó, fentebb születtek ajánlatok, érdemes lehet nyélbe ütni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: marquuard
-
ProEvoFan
nagyúr
A Biomutant csak a "béna" ps5 bc miatt nem kapja meg a natív 4k/60 fpst? Ezért lesz csak 1080p/60 fps?
A jövőben javításra kerül ez a malőr?[ Szerkesztve ]
-
KRoy19
őstag
válasz AuraSync #67334 üzenetére
"Én a PC hárdverből indultam ki mivel az van benne akár tetszik akár nem.
Szal igazából PC-n tolod kontrollerrel, csak egy fix hardveres PC-n amin nem windóz fut nincs ezen mit szépíteni,"Egyáltalán nem PC hardver van benne. Persze a konzol is egy számítógép, csakúgy, mint a TV, okostelefon, okosóra, laptop stb. Ettől még egyikre sem mondjuk azt, hogy PC, mert a PC is csak egy számítógép.
Tudod: Nem minden számítógép PC, de minden PC számítógép.[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
4K@60 lesz Series X-en és 1440p@30 Series S-en. (mind2 BC) Azt mondta az Exp.101 hogy nem tudtàk megoldani hogy stabil 60 legyen 4K-ban PS5-ön, ezért 1080p upscale 4K lesz.
(gondolom BC probléma, mert ez sem natív.)Késöbb jönnek a natív portok.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz BusinessGuy #67349 üzenetére
Jön a natív port, ezek utàn tök 8.
19-20 ember dolgozott a jàtékon.
Örüljünk hogy kész, és jobban fut, mint prevgenen.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Apple notebookok
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bundle topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- OLED TV topic
- Formula-1
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Series X ÚJ 2026.05.12. Microsoft garancia
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol csomag
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!