Hirdetés
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Már javában tart a Steam Summer Sale!
gp Még közel két hétig tart a szokásos leárazás, biztos akad olyan játék amit érdemes lehet megvásárolni.
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz
haddent #4953 üzenetére
Csak még egy, aztán már nem "dől majd belőlem izomból" a hülyeség
Ti és a cikk is egy kalap alá veszitek a PS3 és a PS4 -et, mindkét esetben CPU -ról és GPU -ról beszéltek. PS3 nál GPU, PS4 -nél CPU bottleneck. Tök logikusan és szépen hangzik, csak egy aprócska részletet feljtettetek el, hogy a GPU most amúgy ki nem használt részeire (főleg oda.. aránytalanul erős alu..) hárul át a plussz feladat.
Ha a klasszikus értelemben vesszük, akkor igen, igazatok van, CPU -limit, hisz át kell venni tőle a feladatokat. Viszont nem (nem feltétlenül, nem egyértelműen) következik ebből az, hogy hasonló kompromisszumokra számíthatunk.Remélem a megfogalmazás mostmár mindkettőtöknek érthető, megfelelő. És igen, akkor legyen igazatok, CPU -limit van / lesz (csak nem a klasszikus értelemben..).
[ Szerkesztve ]