Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
Wolfenstein: Youngblood gyors beszámoló
Haverral, akivel osztva van a profilom közel 3 órát játszottam. Pontosítva 2óra 47percet ír a játék amivel 20,21%-os előrehaladás mellett 3 küldetés van kész és van 1 tucat felvéve amik egy része halálfejjel van jelezve, tehát a 14-es szintünknek még túl nehéznek tartja Normal nehézségi szinten. Ezalatt az idő alatt nem rohantunk ész nélkül előre az objektívára, néha megálltunk gyűjtögetni is A játékmenet alapjaiban olyan mint az előző MachineGames féle Wolfenstein játékokban, de a térkép(ek)en erősen érezhető az Arkane Studios keze munkája is. Értem ezalatt, hogy végig darálás megy, igazából nem ad a játék sok esélyt a lopakodós megoldásra mert a legelejét kivéve szinte mindig van erősebb ellenség akit nem lehet csak úgy tarkóncsapni, persze a Commandereket itt is érdemes levadászni illetve fejlesztéssel lehet az erősebbeket is kivégezni. A pálya részek, amik között "metróval utazhatunk", mind olyanok mint a Dishonored játékokban. Sokkal nyitottabbak mint az előzmény részekben, több útvonal elérhető és gyakorlatilag a képességeinktől/fejlettségi szintünktől függ, hogy mennyire tudjuk őket bejárni. Nincs meg az a filmszerű történetvezetés mint korábban. A fegyvereinket pénzért cserébe fejleszthetjük, amit gyűjtögetéssel és az elesett katonák kifosztásával, illetve feladatok/küldetések teljesítésével tudunk szerezni. Képességeinket tapasztalati szintek elérésével és az ezeken kapott pontok szétosztásával tudjuk fejleszteni. 3 életünk lehet összesen, ezek megosztódnak a 2 játékos között, de csak akkor használódik el ha valamelyikünk "kivérzett", egyébként fel lehet egymást húzni és az elhasznált életeket pótolni tudjuk ládákból. Egyelőre a COOP része kimerül abban, hogy különböző kapcsolókhoz és kódolt ajtókhoz kellettünk mindketten, nem találkoztunk olyan összetett feladatokkal, hogy tarts bakot és a másik keres valami alkalmatosságot amin fel tudsz mászni vagy amíg az egyikőtök fedezéket biztosít addig a másik lövöldözik vagy csinálja a feladatot. Persze ez nem jelenti azt, hogy később nem lesz. Ja ami fontos, hogy a loot mindenkinek saját van, nem lehet felszedni a másik elől viszont fejlődni nem ugyanolyan ütemben fejlődtök, függ a teljesítményetektől. Eddig összességében élvezhető a játék, szerintem hozza az újgenerációs Wolfenstein hangulatot is és a lányok sem annyira idegesítőek mint az első előzetesekben tűnt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- 24 Hours of Le Mans
- Opera böngésző
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nokia 130 - egyszerűen vége
- Építő/felújító topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- További aktív témák...