-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@nH.
aktív tag
válasz bitpork #116072 üzenetére
Jól gondolom, hogy ez platinás? Természetesen ebbe is belekukkantottam, mert hát én ilyen kíváncsi fajta vagyok, de kivenni már nem akartam a csőből mert ha valami baja lesz akkor bajos lesz munkába menni
Akkor ha valamilyen szövetes szilikon csövet kapna az megfelelő lenne? Vagy fontos, hogy merev falú legyen? -
Kicker
őstag
válasz bitpork #116266 üzenetére
Már félig megnyugodtam, de most itt PH-n van sok számtech guru, nyilván vw letiltja forráskódjait, de most komolyan mennyire komoly lehet az elektronikája? Meg a panelek benne? Van rajt pár kondenzátor meg a szokásos dolgok, lehet elég lenne azokat megsimogatni, illetve azt mondták, hogy a kormányzár hangja is ha nem "sima", az már a végét jelzi... akkor miért nem csak azt cserélik? Szóval nekem ez ilyen nesze semmi fogd meg jól, így egyszerűbb javítani, így javítják... de ez csak vélemény, agyalás idegből, ne vegye senki készpénznek
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
-
Kicker
őstag
válasz bitpork #116290 üzenetére
Akkor otthagyom nekik nezegessek.. de azert megkerdezem mutassa meg mibol latszik hogy azt vette ki...
Bmw topicba irtam egy fotos hsz-t, volt szerencsem kiprobalni a csucs(paraszt) bmw-t..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #116388 üzenetére
Onnantól fogva hogy felkorbácsolt árakból kapod a kedvezményt kartellezésnek érzem a teljes rendszert, amit a végfelhasználó fizet. Ha egyes kisboltok tudnak normális áron adni (értsd a nagyok kedvezményes árain) alkatrészeket akkor miért vagyok kötelezve a drágább verzióra?
Mondtam is a múltkor mondja meg mibe kerül a beszerelés aztán az lesz kifizetve - mert az úgy korrekt. De a nem kérek a szerelésért csak gombokat közben az alkatrészár fele haszon - az minden csak nem korrekt hozzáállás - nekem személy szerint ez nagyon bassza a csőröm.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #116396 üzenetére
Nincs szükségem sem szerszámra sem szakértelemre sem forgalolmra, hogy jobb áron jussak hozzá, ha figyelmesen elolvasod amit írtam sok picike üzletben a nagyok kedvezményes árain lehet alkatrészt venni - vagy talán már nem lehet mert mind lehúzta a rolót?
Ha meg már én fizetem a számlát hadd legyen már rálátásom hogy mennyit is kell fizetni - mert nekem sem mindegy.És akkor egy korrekt árat kérek a szerelésre és kész vagyunk - igen legyen a szerelés díja a 1,5x vagy a duplája. Ja hogy így nincs ~100k haszon egy 2órás kéttömegű szerelésen? Szerintem meg nagyon-nagyon nem korrekt az ilyen jellegű árazás.
Mint mondtam a gondom azzal van hogy az átlagember egy felárazott termékkel szopatják be majd gombokért szerelnek - gondolom így senki nem próbál meg alkudozni merthogy az alkatrész ára az úgyis fix. Tehát mégegyszer a gondom a teljesen átbaszás árképzéssel van.
Ha a szerelő keresni akar mondja meg mennyi a munka díja - nekem meg engedjen választani ha van választási lehetőségem.DoxaM:
Azigen mondjuk azt nem tudom miért csodálkozom.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #116404 üzenetére
Látom neked nem sikerült megérteni amit én írok. Kedves bitcoca, értelmezd már amit írok:
Ha a nagykerek általuk felkorbácsolt áron adják az alkatrészt, akkor legalább a lehetőségét szeretném hogy biztosítsák arra hogy én szerezzem be, amennyiben az ár nem tetszik. Mi olyan bonyolult ennek a megértésén?
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #116404 üzenetére
Erre még szeretnék reagálni:
"Ennek a jegyében vesz mindenki vcds-t is meg minde foscht mert hiszi magáról h ért hozzá, aztán meg jön kuncsorogni infóért h mit hogy merre"Az meg hogy miért vesz mindenki VCDS-t meg kérdezi Mágust marha egyszerű a válasz:
Mert nem talál hozzáértő szerelőt. Tudod nekem 6ből 5 nem tudta beállítani a vezérlésemet a 6. tudta miről beszélek és pikkpakk belőtte. Elkért 10k-t a 20 perc munkáért és boldogan fizettem ki, mert szakértelmet kaptam a pénzemért nem gányolást!
De ha nem kérdezem meg Mágust el sem fogom tudni mondani mi a bajom a géppel és továbbra is szarul összerakva használom az autót fél liter plusz fogyasztással.Má' nem
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #116431 üzenetére
Mágus :
Ebben lehet valami ugyanis még mindig az épp 1 éves Exide Premimum-al "szenvedek" benne...
Nemsokára megy vissza a régi akku nyáron azzal se lesz baj sztem.. addig meg szépen vissza megy gariba az Exide.. Már csak azt nem tudom a régi használt akkut újra kell e tanítani a rendszerre :S ? Van opció rá emlékeim szerint hogy új vagy használt e az akku ..Kb 3 hete volt amugy az akku töltőn (lidls- intelligens töltőn) 3 napot folyamatosan.
Bitpork :
Elvittem rázópadra "protekcióból" de baszki ne szivass hogy számít milyen módba nézik ? Dynamicba kell vagy mi ?
Comfortba volt úgy rémlik kb 80%
Baszki akkor lehet a hátsó okozta eddig is azt a kis inogást?? És nincs baja elol ?
Na jóóóóó mehetek vissza pedig a hátsó komplett futóműre azt mondták tökéletes..köszi nektek a helpöt (ennek a szmájlinak nem igy kéne kinéznie )
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #116449 üzenetére
Gyári szerelési útmutatóban nincs erre valami leírás? Nem létezik, hogy valahogyan nem lehet mérni a futómű állapotát légrugókkal.
Egyébként a legtöbb futóműves is egy pék. Nagyon sok autónál még az is meg van határozva, hogy milyen üzemanyagszint szükséges a futóműbeállításhoz, vagy milyen súly kell a vezetőülésbe. Azt hiszed, törődnek vele?
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #116449 üzenetére
Na vissza mentem Dynamic módban az első légrugók is 62/65 %-osak lettek szóval örömébódottá
Csak egy kamu hátsó légrugót kell cserélni, az csak 60 ezer... kicsit jobb mintha még mellé jönne 450e+munkadíjSzar Audi he...
Itt még a kompresszor is jó, már annó mikor vettük azt hallottam hogy a 4F-nek ezerszer jobbak a légrugói és a kompresszora is mint a réginek.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #116458 üzenetére
Ezt beszéltük korábban.
Elől egybe van a légrugó a lengéscsillapítóval.Gyári új 440e huf / darab, continental ugy. 227e huf / db vagy van még kínai 100e huf /db.
Hátul külön van oda a Continental ugy. légrugó 65e huf /darab.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #116462 üzenetére
Ismerem az Arnott-ot, sőt magyaron is árulják meg valami Airsus márkájút is...
Azért ez is 320+munkadíj... + posta kiküldeni nekik a régit..Illetve mivel USA és nagy is lenne a csomag... tuti rájön még a VÁM...
Bár ismerősöm cége amcsiból szállíttat ezért neki a konténerbe betudták volna rakni ha kell és ugy tuti nincs vám... de mivel délelőtt vissza mentem a vizsgasorra Dynamicba 65%ra értékelte az első lengéscsillapítást így már nem téma egyáltalán... a hátsó ami ereszt (néha... van hogy fél nap alatt leül 2-3 cm van hogy 1 nap alatt se mozdul meg ) azt sztem párba kicseréltettem aztán egyelőre ennyi.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Xmodule
őstag
válasz bitpork #117205 üzenetére
Okes. Köszi. Mint írtam ez egy G2 de G3as dízel motorral hogy melyik pontosan azt nem tudom. Azért érdekel a kocsi mert már 30 éves a kasztni és így itt svedben nem kell rá adot fizetni és a biztosítási is olcsóbb. Eladnam a mostani dízelt és így tudnék spórolni 360ezer Ft ot minden évben. Csak tartós legyen. Nem luxus kocsi kell csak ami elvisz a bol b be a lehető legolcsobban. És bírja az évi 15-20ezer km ert. Ez a kocsi amit néztem 500e Ft. Kasztni G2 200ezer km el, motor meg G3 100ezer km el.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
kk831228
addikt
válasz bitpork #117180 üzenetére
Mondjuk komolyabb baja nekem se volt még eddig... A téli hidegen csúszás mindig meg volt. 1-2 hiba még van : pl. Ha kézi üzemmódba van akkor 2-1-be váltáskor néha ránt egy nagyot, erre nem tudtam rájönni miért csinálja. D-ben nem csinál ilyet, csak kézi üzemmódba. Ez is ilyen volt mióta megvettem most van benne óra szerint 380 km... Mondjuk kézi üzemmódot csak előzéskor szoktam használni hogy ne váltson vissza fölöslegesen, ha alacsony fordulatról akarok előzni és van hely előzni...
Ami viszont nem rég van az jobban zavar melegen hosszabb táv után R - be kicsit később rakja magát mint régebben . Viszont másodikra már nem... Olyan mint ha összemelegedne valami szelep vagy nem tudom...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #117484 üzenetére
Nagy a szórás, hogy kinek-mire-mennyi, nyilván mérlegelni kell aztán dönteni. Én azért maradtam a casco mellett mert ha viszik akkor így is úgy is viszik legalább valami marad belőle nekem is - nomeg a szélvédőcserémet már állta ugyhogy felettébb boldog voltam meg ugye fizet jégkárra is volt az is - ugye ha utcán parkol az autó..
Má' nem
-
freaghill
őstag
válasz bitpork #117668 üzenetére
Jó is lenne...
Öregnek amúgy most lett felrakva szabadonfutó illetve kipufogó lett cserélve meg zár. 110k-ban állt meg.
Nekem is lettek fejlemények, mégse fogok majd másik autót venni, inkább erre rááldozok 200k-t és akkor megtartom még egy ideig. Új célokat tűztem ki amihez kell a pénz.
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz bitpork #117724 üzenetére
Ja, nem cserélem ki. Max. felszabályoztatom, de lehet azt se. Tanulási befektetésnek szántam, ezekszerint el is szexualizáltam. Inkább csak meg akarom érteni, hogy lássak ilyet is. Tényleg én vagyok a hibás, vagy esetleg lehet más is, tényleg érezni kell ilyenkor álló helyzetben is, vagy sem, stb.. Ez mondom inkább, hogy meglegyen az ok, okozat, megoldás vonal. Amúgy pont lefosom, fogni fog rendesen, megállni meg fogok tudni. De én tutira akarom tudni, hogy egy ponton (kb. legfelül a pedál útjában) álló helyzetben és minden sebességnél tényleg lehet-e a tárcsa és nem mondjuk valami más. Mert példának okáért sok esetben hallottam ennél a típusnál, hogy egy műanyag persely törik a fék és a kuplung pedál között.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest