Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mini PC
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
És mekkora teljesítményt képes leadni egy Golf II G60??
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Nah megvolt a tetőpolír, de különösebben nem ért semmit, nagyon mély karcok vannak rajta.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz gamerkiller #7226 üzenetére
Háát igen... Dicső VW konszern autó a japán kacat ellen.
(elfogult vagyok)
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7230 üzenetére
Forgalmiba 1080 van, de igazából annyira nem foglakoztat, nem érdekel hogy jobb vagy rosszabb az MkII, mert tudom, hogy a súly miatt elveri. Amúgy ezen a lapon nem értem hogy olyan mér nincs hogy 80 to 120 in 3, nem 4be meg 5be kell mérni, hanem úgy, hogy leadja a közel max teljesítményt, de lehet, hogy a 2->3 ideálisabb 80->120ra ibiza cupra gti 2.0 16V 0 a 195 km/h fond de 4 !!
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7243 üzenetére
Milyen szép lenne, ha újra a 80as évek lehetnének, vadi új Mk2 GTI 16V-kkel, meg a zsebünkbe az árával. Rögvest mennék ki érte németbe.
Amúgy meg ezek az autók így is sokkal többet érnek, mint egy vadiúj suzuki vagy egy ócska chevrolet. Televan a város SuzukiTeamSopron-os kocsikkal, émmeg rosszul vagyok hogy egy szar szuzukin mit lehet tuningolni.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz tomcsi23 #7256 üzenetére
Hát a kis súly miatt ha valami megdobja, hát...akkor...asszem...totalcar.... (meg ilyen minőségű kasztniban az embernek se sok esélye van azthiszem).
Annak idején emlékszem volt valahol egy karambol, a TV mutatta: A8 vs. Suzuki => Audiba mindenki megmaradt, Suzukiba senki.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Hát nemtom, én úgy vagyok vele, hogy az autó azt mutassa, amit tud.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz gamerkiller #7302 üzenetére
Hát nem tudom. Több okból se tetszik. Egyrészt 1.2 (1.8 alatt húzom a szám), nem jönnek be a Skodák, nem tetszik a szűrke szín, nahmeg nem szeretem a kocsit szétdöngetni hangcuccal. Amúgy A=>B eljutni tökéletes, másra viszont nemigazán nyerő. Szigorúan szerintem.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7366 üzenetére
Nah ezért van a nyomatékkulcs, hogy kattanjon. Az a 120newton nem egy olyan nagy erő egy 50centis nyomatékkulcssal (24.46kg erővel kell rá hatni). Amúgy papának, vagyis nekem (mivel a papa már nincs) még régi mutatós nyomatékkulcs van. Bár az ő pincéjében annyiféle szerszám, stb van, végignézni is egy hét lenne.
Jah és azért ellenőrizzük, nem tudom van-e mérnök a környezetedben, a mérnök háromszor mér mindig.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz Winner_hun #7370 üzenetére
Jó helyen ez természetes, hogy nyomatékkulcssal ellenőrzik.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
-
rootkiller
őstag
Látod ezért nem tudom megérteni azokat, akik az udvaron, garázsban, utcán, stb. maguk elkezdik cserélgetni a kerekeket, mondjuk ezeknek nagy része kocasofőr, aki 7végén vagy néha vezet csak, és 130nál tovább még az életbe nem nyomta, ha egyáltalán felmegy az autópályára. Nah látod én nem ez a típus leszek, főleg egy Ibiza GTi 2.0 16V 150le várományosaként.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Sőt van ennél gyengébb felszereltségű, amibe szervó sincs, és még a vezetőülés se magasságállítható, nincs benn rádió (valaki a helyére betett egy cigisdobozt, és eltűnt ). De van, akinek az igényei is a padlón vannak, és ez tökre elég neki, de engem kurván idegesítene, hogy olyan magasan ülök, hogy maj' beverem a fejem, dehát evvan.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Ha van gyárilag jack bemenet, akkor az nagy valószínűséggel a könyöktámaszba van. Ha nincs, akkor legfeljebb úgy oldható meg, kikapják a fél műszerfalat, és a rádióból kivezetik, feltéve, hogy tudja a funkciót. Ha nem, akkor ezt megnyaltad, marad a CD. Ha kihangosítóra gondolsz, és nem zenelejátszásra, akkor lehet belerakatni Bluetooth-os kihangosítót.
Más1: Ha alapvetően olyan a CD, hogy rajt van az információ, akkor kiírja. Ha nincs, akkor innentől kezdve nincs miről beszélni.
Más2: Bemész a szervízbe, és megmondod mi a problem, ott megmondják, hogy van-e rá angol firmware.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7502 üzenetére
Végülis ha úgy nézzük, akkor egy 2.0 TFSi mondjuk 211 le-vel tud annyit, mint a mostani alap V6, de ha meg úgy nézzük, akkor a 4 henger ténye télleg röhej. Amúgy lehet, hogy károsanyag kibocsátási rekordra mennek rá. Amúgy nem ártana valami kémfotó, el se tudom képzelni, hogy milyen irányba fejlesztenek, remélem nem rontják el Walter de'Silváék, az új A4 meg A6 facelift nagyon szép lett, de szerintem az A5-re sincs panasz.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Csináltam képeket az Ibizámról: [link]
Nem túl jók, de hát ez van...
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz tomcsi23 #7637 üzenetére
Hát igen, lehet hogy megy, de a megállás problem. Nah ezért vannak az Ibizán 280as fékek a 150le-hez, az már szépen fog. Ha úgy vesszük megér ennyi plusz biztonságot az a 2.0-ból eredő kis többlet fogyasztás (meg a GTi logo is megéri a többletfogyasztást ).
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz tomcsi23 #7650 üzenetére
Nem, ez GTi, és ez drágább volt, mint a GTi Cupra Sport, gyakorlatilag ez volt a csúcs:
Seat Ibiza (1993-99)
3Dr Hatchback 2.0i 16v GTi (97)
Production Start Date 15 October 1996
Production End Date 1 July 1998Seat Ibiza (1993-99)
3Dr Hatchback 2.0 16v GTi Cupra Sport (97-)
Production Start Date 1 April 1997Mint láthatod a GTi Cupra Sportot 97 április 1.-től gyártották, és az enyém 97 május 8.-án forgalomba lett helyezve, és nem 1 hónap alatt szoktak az autók megérkezni. És amúgy volt a 2.0 8v 115le motorral is volt Cupra.
Itt felvilágosulhatsz Ibiza Mk2 ügyben.Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz gamerkiller #7809 üzenetére
Szinte ugyanazokat a motorokat rakták mind2-be, van 1.2 3zyl, 1.4 (asszem 16V), 1.6 (ritka), meg 1.4 3zyl ill 1.9 TDi, de az új Poloba valszleg 1.2zyl és 1.6 TDi lesz, és 1.2 TSi, a szokásos 1.2 és 1.4 mellett. 1.4 TSi-t meg szerintem a GTi fog kapni, ha lesz.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz tibi666 #7848 üzenetére
Olyanból kézi az érdekes lesz, "kettőfeles"-ből csak automatát láttam eddig, Amúgy meg ha kiránduló autó lesz, akkor mindenképpen A6 Allroad Quattro az optimális választás, és a 180le-s motornak szerintem van akkora teljesítménye, hogy azt a bódét mindenhol elviszi, és országúton, autópályán is lehet vele haladni.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz tibi666 #7850 üzenetére
Ki mondta, hogy dagonyázni?? A szar magyar utakra, továbbá ha az ember síelni megy, és hóba kell menni a hegyekben, szerintem nagyon fasza ha inkább Allroad és nem nem sima. Anyámnak is Altea Freetrack van, és sokszor jól jön, hogy magas, igazi magyar utakra való kocsi. Én mindenképpen erősen megfontolnám az Allroadot, és úgy gondolom, hogy a hátsókerekes kacatok felejtősek síelni menni, azzal sokkal könnyebben elakadsz a hóban, mint quattroval.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7858 üzenetére
Amúgy meg az Allroad magasságára gondoltam, nem a futóműre, de úgy gondolom, hogy egy "terepre" tervezett futómű többet bír ezeken a nyomvályús szar magyar utakon, mint a német Autobahn-ra tervezett. És a ballonosabb gumi se hátrány, nem károsodik a drága nagy méretű alufelni.
Artengo TR 990 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Macrodroid
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Spórolós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen