Hirdetés
Hirdetés
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz bitpork #110371 üzenetére
Ezeket szerint dízel nem javallott? Kisebb kocsikat nem tudsz ajánlani? TDI/GTI Golfokat nem fogok találni ilyen árban? (normálisat)
(#110372) tomcsi23 : Kis "humor heroldok"... Akkor konkretizáljuk, lehessen vele előzni, ne fél óra óra legyen a 0-100 rush.
(#110374) Dot: Sose sok a lóból btw: az a kerékíves dolog valóban "filléres dolog"?
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Ace owner
addikt
válasz bitpork #110489 üzenetére
MEgcsinálnám nagyon szívesen, nem azzal vna igazából a baj, hanem azzal hogy másra vágyom. Tudom hogy bele fogok ölni rengeteg pénzt, esetleg elérem azt amit szerettem volna és akkor ott állok egy autóval ami nem elégíti ki teljesen az igényeimet. LEsz még Golfom ha eladom, mert nincs még egy autó amihez ennyi ritka szart össze lehetne hordani és ez nagyon tetszik benne. Nem válok meg minden Golfos cuccomtól, de egyelőre szerintem kiszállok. Lehet hogy nagyobb szopás lesz ettől is, ez van.
Konklúzió hogy nem akarok annyi pénzt beleölni amennyit az igazi álmomba is belepakolhattam volna.
Amúgy nem olyan vészes a helyzet a kocsival. Fék majdnem kész, abba még bele kell locsolni olyan 50-60k-t és akkor le van a gond, hf-ezős olajpumpás mókára olyan 100at számolt Gábor. Mondjuk legyen még 50 a többi apróság és akkor már csak egy bódé kell. 200ból van egy autóm ami műszakilag jó csak rohad. 2 havi fizu. Ha lenne normális melóm leszarnám és gyorsan összekanalaznám, de ezekből a hétvégi alkalmi bohóckodásokból nem egyszerű sajnos. Mindegy, nem akarok itt sírni meg ilyenek mert egyébként nagyon szeretem és rengeteg élmény meg jó emlék fűződik hozzá, csak másra vágyom már. Tavaszig megtartom, addigra bejáratódik a fék, lesz gumi és meghajtom párszor a hegyekben. Ki tudja. Lehet ismét beleszeretek
Kivédeném az első dolgot amit hozzám vágna bárki is, a klasszikus miért nem spóroltál akkor még hogy megvedd amit igazán akarsz. 1: akkor még nem tudtam hogy mi is az, 2: kellett egy első autó. EED tökéletes első autó volt. Aránylag jól nézett ki. Tavaly legalábbis Rohadt jól megy és nagyon jól bírta a strapát.Galaxy Fold 4
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #110531 üzenetére
De, szerintem igen. Legalábbis ezt magyarázzák a gyártók.
A Superbre: szép-szép, de nagyon drága ennyiért. És számomra már túlságosan ismerősek a formák.
(#110532) MunezXBK: Tovább tudsz gurulni üresben, mint motorfékezve, így már azonos üzemanyagfelhasználás mellett is spórolsz.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz bitpork #110580 üzenetére
Munkatársamnak 1,4-es TDI Polo-ja van, azt mondja annyira "igénytelen", hogy gyakorlatilag csak tankolnia kellett eddig, meg 1-2 pár ezer forintos dolgot cseréltetni.
Szóval akkor szerintetek mennyiért kéne max autót néznem? 600? Annyiért már tényleg nem kapok semmi értelmeset vagy mégis? Lehet jobban járok, ha még gyüjtögetek...
(#110579) MunezXBK: Az már a 800k kereten kívül van, de első hónapban nem tudnék rá nagyon max 100k-nál többet szánni.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Khaosz55
addikt
válasz bitpork #110665 üzenetére
Gondoltam valami ilyesmi lesz ezért is fosok az igényeimhez képest (tempomat, ülésfűtés, tolatóradar, navi , xenon) jóval jobban felszerelt autóktól. Az A6-üzemeltetése is gondolom lényegesen magasabb egy A4 vagy passathoz képest. A hely meg kell ezért kombi lesz. Mivel nem garázsban tartom (mert ott a motorok vannak) hanem udvaron az autót ezért még az állófűtés ami nagyon csábító számomra.
Had kérdezzem meg télen egy 2.0 TDI kb hány km után kezd meleg levegőt fújni az utastérbe ha pl a külső hőmérsékletet 0 és -5 fok körül van ? Munkahelyem kb 8 km-re van, és rühellem a reggeli kapargatást illetve várni a melegre. Jelenleg 1.6 golf4-em van és kb 2 km után jön a meleg. Gondolom a dízel lassabban melegszik be.
-
roman89
újonc
válasz bitpork #110680 üzenetére
Sajnos én légtömeget nem tudok mérni, 1 hete vettem az autót azóta csinálja, hogy előtte csinálja-e? azt nem tudom azt mondták hogy nem csinálta..... Mikor ránéztünk géppel vétel előtt nem volt benne hibakód, szépen indul, pd elem korrekció 1-3 henger 0,5, 2-4 henger 0,1 azt mondták ez teljesen jó.
Mikor többször nem indult megint ránéztünk géppel.1, Engine speed sensor (G28) P0321335-10- implausible signal intermittent
2, Valve for intake maniford flap (n239) P3104-35-10 short to plus intermittentAz elsőre az mondták főtengely holtpont jeladó, vettem másikat kicseréltem, ugyan úgy csinálja a hiba tegnap ki lett törölve azóta nem tudom hogy megint beírta vagy sem.
Aksi zsír új van benne, a tulaj még annyi mondott telefonba hogy 2 éve önindítós volt akkor szénkeféket cseréltek, és hogy így kezdte... .de teljesen hibátlanul teker(sztem)
Hát sajnos ennyit tudok... 2000 évjárat, mondtak még ac pumpát, megnéztem 2 vezeték van a csatiba, ismerősömnek ugyan ez az évjárat és négy csatis...
Ahogy néztem sztem nincs mokolva hátul semmi. -
roman89
újonc
válasz bitpork #110686 üzenetére
Köszönöm a segítségedet!
Holnap leszedem és kitakarítom, ma gondoltam megnézem az önindítóját mert az előző tulaj 2 éve csináltatta szénkefe cserélve lett.
Aláfeküdtem és indítózás közbe vettem észre hogy füstöl a hátulja... gondolom megadta magát... Lehet hogy ez miatt nem indul rendesen? Túl nagy az áramfelvétele lehet hogy ezért dobja be a hibakódokat is... Valaki találkozott már ilyennel? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #110699 üzenetére
Jól írtál mindent, annyit tennék hozzá, hogy mindkét hiba okoz nem indulást.
A passat USA import. Ott ennyi a highline. Sehol egy parkoló szenzor, csak nagy motor, automata váltó, tetőablak, vaj bőr.
viharhozo Octavia csak csomagtartóban jobb, ezért a családosok inkább ezt veszik, szerintem ez az oka az árkülönbségnek.
[ Szerkesztve ]
-
Dot
őstag
válasz bitpork #110722 üzenetére
Ugyan kérlek, az amcsiknak bonyolult a digit klíma ahogy a manuális váltó is
A felszereltség matricámon van ilyen, hogy PRCode: 1AH = Electronic differential lock (EDL)
Ez mit tud? van benne difi zár? Ha mondjuk jobb kerék lent van salakon bal a betonon akkor nem kapar el a jobb? Mert kipörgésgátló nincs benne az fix.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Khaosz55
addikt
válasz bitpork #110731 üzenetére
Akkor a multi kilőve, viszont már egyre jobban hajlok az automata felé. Elég sokszor volt hogy dugóban álltam a Német pályán. Pont most olvastam utána és látom, hogy nem is fogják gyártani VAG, nem véletlen.
Akkor tovább szűkül a kör nincs mese.. .
Keresgélek tovább szorgalmasan, igaz már csak január februárban lesz esedékes. Karácsony előtt már nem veszek autót.
Különben egy 2.0 TDI 177Le és egy V6 3.0 TDI 204Le között nagy a fenntarthatósági árkülönbség? A szerelőm a 3.0TDI-t ajánlotta inkább. Van belőle 240LE-s is de köszönöm az már sok nekem..
[ Szerkesztve ]
-
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bitpork #110953 üzenetére
Mire? Mi nem nyitható?
Elszaródott a központi mikor levették az akkut és zárva van tanksapka fedél is, nem tudok tankolni emiatt. Meg amúgy is kényelmetlen mindig minden zárat kulccsal nyitni-zárni.
[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #111015 üzenetére
A mostani Tuareget szerintem nagyon elárazták. Az "alapmodell" a 204 lovas TDI-vel (itthon a legkisebb most), szövetüléssel, navival és Xenonnal 16 millió (és konkrétan semmi más nincs benne). Annyiért már azért lehet nézegetni kényelmesen az A6/5/E osztály 3 literesei környékén is, sokkal modernebb platformon. Azért ennyiért lassan 2016-ban én elvárnám, hogy ne a sokéves RNS navit adják, legyen opció egy rendes adaptív LED fényszóró, amikor az "egyszerű" Golfban sokkal modernebb technika van, és meg merem kockáztatni az MQB csendesebb is. De egy Passat tuti. Ebben a betegségben szenved jelenleg a Q5 is.
(#111017) bitpork: Persze, de ha nem szempont a terepezés, akkor felesleges kiadás. Mondjuk én igazán terepre egyiket sem vinném, arra egy Jimny, aminek az ára kijön az első kisebb sérülés megúszásából.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest