- Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Hobby elektronika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon's Dogma 2 - Máris túl a 3 millión
gp Továbbra is nagyon sokan döntenek úgy, hogy megvásárolják a folytatást.
-
Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
ph A Series 7 Pro termékcsalád 24:10-es képarányú képviselője ugyan 60 Hz-es, de rendkívül jó felszereltséggel büszkélkedhet.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Asbee
veterán
válasz Morris #208723 üzenetére
Az a baj ezek a nagy nevek is gyártatnak mindenhol és vegyes a minőség. Szerelőktől is egyre több a panasz. Ottvan pl nsza szervíz videója, 1.4 tsi-n a mann olajszűrő nem tartotta meg az olajat…. És csak úgy random megnézték, nem tudták hogy hibás és bemutatták. Ha webshopban 1-2 ezer ft al drágább a gyári, szerintem nem kérdés azt kell választani.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #208775 üzenetére
Abban is van opf ha 2017 utáni , szerencsére nem olyan nyűgös.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz tibbike01 #208844 üzenetére
S ben miért kíméli jobban a váltót? Ezek amúgy inkább a kuplungok kopására vannak hatással, az meg tipikus rángatással kezdősik dsg-nél, amikor durvább zajok jönnek ott már komolyabb gondok vannak. Sík úton kúszás nem vészes, keveset csúsztatja míg eléri a kis alap gurulást. De pl ismerősöm audijában a 7 es dsg hidegen kicsit rántott felváltásoknál, meg R be váltáskor volt egy kis rántás. Kettőstömegű csere után hibátlan lett. Összetettek ezek a tünetek.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz kleinguru #208847 üzenetére
Dízelnél sajna nem jó mindennapra a S . Nekem amúgy bő 10 ezzerrel volt ezelőtt váltóolaj csere és sokat tanult azóta a váltó. Hidegen elforgatja finom gázzal is 1800-900 körülig és sokkal tovább tartja is 1500 felett. Persze amikor hosszabb haladás van egyenletes tempóval, már kapcsol is fel. Emelkedőn is ahogy érződik hogy kezd kevés lenni már kapcsol is vissza, nem tartja a remegős fordulatot. Vagy egy minimális gázra lépés, nem kell nagy éppen megsimítani és már kapcsol is vissza.
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #209008 üzenetére
Pedig úgy néz ki kapja a kormot, valószínű ezért telítődött jobban. Azt kellene megszüntetni addig nem lesz érdemi változásod szerintem. Nekem így nézett ki a katalizátor szinte semmi korom:
Dpf:
Erre ráfért a tisztítás.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Bdanyy #209014 üzenetére
Ez nálam is ilyen lett sajnos amióta leszedték. Valami vagy nem lett jól visszatéve, vagy tömítés, rezoncső akármi, de regen alatt k....ott büdös jön be ha állok akár pár másodpercet is. Majd viszem vissza nézzenek rá, bár hogy derítik ki.... Nekem egy pici kipuf szag is jön be hidegen szélcsendes időben. Előtte egyik sem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #209064 üzenetére
3 elektródás BKUR6ET kell bele, nem érdemes mással próbálkozni hiába 1-es hiper szuper. Volt akinek gondja is volt vele.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #209074 üzenetére
Én azt szeretem belerakni amilyen típussal a gyárból kijött. Az pedig a 3 elektródás. Ebbe a motorba teljesen felesleges hiperszuper gyertyát rakni, főleg ami eltér a gyári megoldástól. Úgyis 99% ban akkor van vele gond mikor megjön az olajfogyi és teledzsuvázza, vagy a szelelfedéltömítés már kuka. A bkur6et 10 az mind ilyen a v line is, csak jobb minőség. Nekem a v line ment bele mindig.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #209115 üzenetére
Nekem azért 1-2 dolog nem szimpi velük. Pl régebben még a dpf tisztítást semmit nem ért szerintük, el is mondják videóban hogy ők ezt tapasztalatból mondják, de most már ok mióta ők is foglalkoznak vele.
-
Asbee
veterán
válasz Runner_fxr #209179 üzenetére
Grat! Szép gép.
-
-
Asbee
veterán
válasz nVIPER #209904 üzenetére
Ez felhasználás függő is. Nekem 180 ezerig kint 28-30 ezrenként cserélték az olajat évente, utána 15 ezrenként. Nulla olajfogyasztás, olajat sem feketíti kormolja szét, kopásnak semmi jele, egr, turbó minden rendben. Most van benne 248. Egy dpf tisztítás kellett, mert szartak a regenre. Az a baj amikor rövidtávok is párosulnak mellé. Én 8 ezrenként cserélem, mert van heti 5x 3-3km rövid és hidegen nagyon kímélem. 2.0 cr crbc.
-
Asbee
veterán
válasz CharlieDrop #210021 üzenetére
Golf 7 ről írt végig Pozsonnyal kapcsolatban, nem skodáról. Ahogy az alap hsz-ben is szerepelt a golf 7. Benézted, felesleges erőlködsz.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz CharlieDrop #210023 üzenetére
Igen a Golf 7 Pozsonyra gyártására írta, hogy legutóbb a Golf 4-et gyártották ott. Valahogy ez neked nem ment át.
-
Asbee
veterán
válasz tibbike01 #210271 üzenetére
5w-30 ról beszéltem, nem 0w-20-ról. Az természetesen egy másik téma és jogos. Ha az kell bele az menjen. A Shellnek nincs földgázas 5w-30-as 504/507-es olaja. A földgázas olajokat egyébként nehezebb adalékolni, és nincsenek is mindig extrém módon, ott inkább az alapolaj minősége, kiváló tulajdonságai amik kiemelkedőek.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Mágus2 #210306 üzenetére
Amióta API SP, LL-04 azóta butítottak az olajon. Mind alapolajban mind adalékban. A régi verzió igen, extrának számított a versenytársakhoz képest, a nagyon jó minőségű alapolajával, és extrán adalékoltságával ( pl molibdén), mindezt úgy hogy tartja az elvárt szulfáthamu értéket. Azért mert te ezt nem tudod, nem jelenti azt, hogy nincs így.
Régi:
GTL 30-40%
PAO 1-5%
Ester 1-5%
Új:
-
Asbee
veterán
válasz nrb263 #210362 üzenetére
Az, hogy nagy az energiaszükséglete az autónak, az biztos, hogy azt jelenti, hogy rossz az akksi? Nagy melegben indulásnál,
mikor klíma ezerrel megy pár percet, nálam is emiatt inaktív a star stop ( bár amúgy sem használom) , még az alapjáratot is megemeli. Pedig az akksinak semmi baja. -
Asbee
veterán
válasz rasotamas #210666 üzenetére
Kizárt hogy 700nm-t kibírjon gyári kuplunggal. Max 1 tesztre. És ahogy írják is, komolyabb tuningra erősített kuplung + mechatronikát is komolyan kell írni, olajnyomást emelni stb. Dukai is azt mondta mikor kérdeztem max 400-420nm tartóssan ezekre a 6os 7es dsgk-re, és ha rengeteget van így padlózva azért hatással lesz a kuplung élettatartamra. Stronic dsg dl501.
-
Asbee
veterán
válasz molnarpeter #210746 üzenetére
3 ajtósból is jó az első. Nekem az volt Jettában.
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #210750 üzenetére
Miért 5w-40 amikor 504.00 az elsődleges olaja?
-
Asbee
veterán
válasz tibbike01 #210811 üzenetére
Nem csak a por tényező. Pollenek, nyirkos párás esős idő. Ezért javasolt tavasszal mikor megjön újra a jó idő. De amilyen változékony manapság már az időjárás nehéz ehez kötni. És sosem nézem. 8 ezrenként olaj , olaj + légszűrő. 16 nál üzemanyagszűrő + pollen jön még hozzá. Nem nézek évszakot, amikor esedékes.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Futás, futópályák
- Politika
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- iPhone topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen