- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- CPU léghűtés kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen alaplapot vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #9192 üzenetére
szerintem ennél a motornál nem érné meg a költséget mert akiket én tudok és fékpadon is dolgoznak azok 60+ (ha dizel, nagy kultusz ugye itthon..) benzin meg inkább 100+
egy olyan opció is elég lenne szerintem aki több fajta progival dolgozik és végig lehetne próbálni az összeset ami a legjobban beválik azt fent hagyni fizetni és "élvezni"
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomi_mod
aktív tag
válasz DeadMeat #9387 üzenetére
Igen az új fajta, de fateré én nem is nagyon hajtom, a félrehúzást is ő vette észre. Nemrég volt az első olajcseréje szal alig van benne km. ilyenformán a gumi zsirúj, tehát ennek a kopása kizárható. Csövek ellenőrizve.
Ha futómű lenne akkor sík úton kormányt elengedve is mászna, de ez sem áll fenn -ettől függetlenül rá lehetne nézetni, mert azt még el tudom képzelni, hogy mikor fékezésnél "térdel" az autó akkor nyeklik valami...
De ugye ez is olyan, hogy egyszer hirtelen fékezve semmi gond, aztán kényelemsen rálépve meg elindul balra vagy épp fordítva. Mind1 futóműre még ránézetünk... -
werszomjas
őstag
válasz DeadMeat #9462 üzenetére
RS
drága
max 1.800.000 van rávagy
ezt, ha sdi -re esne a választás
mik azok a düznik?
alapos átnézetés alatt mire/mikre gondolsz?
[ Szerkesztve ]
üdv
-
m3tr0
senior tag
válasz DeadMeat #9464 üzenetére
Azt azért elmondom, hogy tapasztalataim alapján az adagolós dízelekben előbb-utóbb mindenféleképpen kell cserélni az adagolót. Pontosan a nem egészen jó minőségű gázolaj miatt. ( IV Golfos eddigi ismerőseimnek mindenkinek kellett, továbbá voltak más típusok is)
[ Szerkesztve ]
-
-
fekeandras
őstag
válasz DeadMeat #9704 üzenetére
Tüzépes csávónak Volkswagen LT-je van. Anno a kilencvenes évek elején a munkahelyére céges autónak vették később mikor lecserélték egy újabbra megvásárolta ő. Jelenleg 700e km-t futott megbontás nélkül. Akkor miről is beszélünk? De az 1.5 és 1.6D kamrás szívódízeleket sem kell különösebben félteni. Fél millió minimum benne van azokban a motorokban is.
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #9726 üzenetére
Kamu bizony. Feszítők is cserélve lettek, bár akk nem tudom mi a lényege a feszítőnek. Ködös, de a tulajjal kellene találkozni, ez csak össze-vissza makogott.
tomcsi23: Ennél igen, de van másik. Max. nem lesz bézs bőrbelső... de ha találok egy magyarországit, akkor nem lehet probléma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Kickass
őstag
válasz DeadMeat #9741 üzenetére
azt inkabb magamba toltom
meg nincs a nevemen az auto, addig nem is csinalhatok vele semmit majd ha sikerul talalni faternak Octavia-t, az meg lehet 1-2 honap
elektromos ablak ugyben koszonom a valaszokat (aktualis ugyis csak februar kornyeken lesz, a hifivel egyutt ), meg a koszontest, kepet is dobok majd fel nem mintha egy full alap Fabia nagy szam lenne, bar teny h szep, a maga kis 45k km-vel ami egy 6,5 eves autonal nem rossz[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #9884 üzenetére
Most mi baj? Csak leírtam a tapasztalataimat az autóval kapcsolatban. Végül is rutint és forgalmit is ilyennel tettem le, akkor még viszonylag új modellnek számított. Nekem nem jött be, ennyi. Nem írtam én semmit rosszat, főleg nem úgy írtam le, hogy még ki se próbáltam. Városba nekem amúgy jó lenne egy Lupo 3L is.
Nekem kifejezetten a linkelt modellel vannak fenntartásaim, ami egy hányadék. Szvsz, ez nem erre való.Amúgy nem Audi lámpás, nézd meg jobban. 3 -as coupe lámpáját igazították ehhez a dizájnhoz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
tomcsi23
veterán
válasz DeadMeat #9888 üzenetére
Dugóba gurulgassak 10-el a 180 lovas autómmal? - gondoltam, nekem címezted, erre reagáltam. de nem kell Neked magyarázni, érted magadtól is.
A gyors vezetés meg a lóerő nincs feltétlen kapcsolatban (jó, egy szint felett persze). Egyáltalán nem szoktam száguldozni, mamával meg nem is lehet. Nem ezért vettem ilyet. A kis motorral sincs semmi bajom, mert jó párszor mentünk a nagyfater 1,4-es fábiájával, s ugyanúgy lehetett azzal is "sietni", szerettük.
A linkelt járgánnyal sincs semmi bajom, ha neki ilyen csicsán tetszik, élvezze.Voyage: igen, a rendszám miatt gondoltam. A faszi azt mondja, hogy vezetett szervizkönyves, s (mostanában) itthon szervizelték, de az eredetét már nem tudta megmondani. Gyesen levő kisanyuka járkál vele ide-oda.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #9959 üzenetére
tényleg rosszul emlékeztem a polo 54le-s az 1,3-as motorral.
ez a motor valóban 60le, G3-ból került ide.
egy dolgot nem értek a G2-ben volt 1,3-as DF2-es motor 75le-vel, azt miért nem tudták a G3-ba/poloba/seatok-ba átrakni és miért ezeket a mono jet-es szarokat erőltették...
Kickass:amúgy valami komolyabb sérülés/hiba? ill törve volt?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Winner_hun
félisten
válasz DeadMeat #10132 üzenetére
A léghűtéses kispoláknak nem elég 2 gázfröccs hogy a szivatót visszatoljam teljesen, akkor egy újabb, korszerűbb autónak indítás után 2 gázfröccstől szerinted ki fog kapcsolni az automata szivatója? Lehet hogy a gázfröccs után lejjebb megy az alapjárat de vissza is fog kúszni utána egy bizonyos fordulatszámít (vagy csak nálam működik valami rosszul)
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
tibi666
senior tag
-
tibi666
senior tag
válasz DeadMeat #10165 üzenetére
te figyu, a garanciális javíttatások bármilyen hihetetlen is, de ingyenesek.
egyébként a w210 tényleg egy rakat szar, ha már itt tartunk. ezt asszem a bmw topikban leírtam már. az első szériások rohadnak, elektronikai hulladékok. fura, hogy nagyon nagy volt a minőségbeli szórás. -
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #10158 üzenetére
nem az nem normális nekem legalább is.
tibi666:ott van az ellenpélda édes apám autója szög ugyan az a motor még se eszi érdekes...
vagy ott az én motorom 23 év kb 240e km és nem tojással a pedál alatt jártak velem előtte olaj cserétől olaj cseréig nem kajol meg egy liter, a korból fakadóan a tömítések is könnyeznek már némely helyeken..
lol "VW technik"
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA