Hirdetés
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
Máris megszületett a Huawei Enjoy 70 utódja
ma Az Enjoy 70s processzorfrissítéssel próbál szerencsét, több változás nincsen rajta.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Vettem hozzá qva drága "gyári" tablettát és "gyári" vízkőoldót, használtam mikor kérte, de amikor bedöglött, akkor pont nem kérte.
Most adtam neki 1:1-ben vízzel hígított Expressz vízkőoldót - ezt javasolta a kávégép szerelő - átmostam vele, ez használt.@kk: ha a Saeco is feladja, akkor normál karos gépet veszek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #133899 üzenetére
Kell egy gumipogácsa a krokodilemelőre - különben roncsolhat - és nem a gyári emelőhöz kialakított ponton kell emelni a krokival, hanem ott, ahol a csápos (=ipari) emelővel kell.
-
veterán
-
veterán
válasz bajnokpityu #133910 üzenetére
Saabnál befelé és előre van az első tengelynél, ott így néz ki:
-
veterán
válasz focvis #133914 üzenetére
Telóról voltam, ezért a káosz a linkekkel. Saint_ az ebay-ről rendelt pogácsát a krokihoz.
Szóval az OFF-gépen ez a kör alakú mélyedés az ipari emelőpont; abba illik bele a csáposhoz való gumipogácsa. Ez az autó ugyebár GM-termék; megvallom, nem tudom milyen VAG kialakítása, mert a Golfokat csak a gyári emelőjükkel emeltem kerékcseréhez.
Az a legtutibb, ha egy masszív lengőkarnál emeled az autót, így ráadásul kevesebbet kell emelni rajta, mert nem tud kirugózni.
-
veterán
válasz tresh #133925 üzenetére
Hónapok óta szemezek ezzel a Golffal. Az az (erős) érzésem, hogy USA kivitel lesz :/ a másik baja, hogy 3 ajtós, ez utóbbi persze egyéni preferencia kérdése.
Miért gondolom, hogy US: nincs xenon , nincs ACC ("digitklíma"), kevés km, a sebességmérőt nem látod a fotón.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Semmi gond a "titkos" cikkszám: 03C198229C ebay-ről, Kauffernél
Volt 2 db 1.4 TSI is a 2.0 TSI mellett; 2 db új, 1 db-ot ~120 és ~165 ezer km között használtam, 13 hónap, 22 hónap, ill. 15 hónap erejéig. Imádom az autókat, de cserélem őket; terv szerint a Saab is menni fog még idén.
@tresh: az 5 ajtóst is szuggerálom, szvsz az is US. Ilyen felni csak ott volt, ill. nincs xenon. :-(
Bizony, el kellene menni 1x megnézni, de hétköznap nehéz lelépni fél napra.@brumi1024: igen, a pohártartó is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tresh #133929 üzenetére
Bogarat ültettél a fülembe.... ma megnéztem 2 GTI-t.
- G6 2010, 120 K km, 4m. Kicsi kókány, kicsi meghúzás, kuka gumik, kínai xenon. Kb. 250-et kell költeni rá
- G7 2014, 58 K km, szvsz 6-ért elhozható, női autó: egyik oldala PoBu-nál javítva, 2 felni karcos, gumi az idei szezont kihúzza. Fullos, mínusz metál és hátsó led. Van benne: navi, dsg, tető, bixenon, radar, stb...Na ezért nem vettem anno G6 GTI-t...
Most kicsit töprengek ezen a G7-en. Pro: 1 m olcsóbb, mint az enyém volt, van benne sok plusz drága cucc. Kontra: 1 évvel idősebb, ez is fehér :/ festették valamelyik oldalát. Mondjuk így nem kell rá annyira vigyázni
-
-
veterán
Szerintetek ez miért ennyibe kerül? Sok baját nem látom, azon túl,hogy sok benne a méter. Facelift vagy teljes generációváltás volt 2009. környékén? Köszi!
-
veterán
válasz brumi1024 #134082 üzenetére
A sógornőmnek 2004. év végi 5 ajtós A3 volt; mintha nem ilyen lett volna, de biztos csak rosszul emlékszem. Vagy az 5 ajtósé másmilyen.
@Mági: nagyon régen egy kollégámnak volt S8, állat módra közlekedett, 20 liter rémlik. 10 feletti fogyasztás megfeküdné a gyomrom. (Zasszony nem tud vezetni, csak jogsija van és jó biztosítási kategóriája)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz sirszevenap #134102 üzenetére
Ami eszembe jut a 2.0 TSI hibái kapcsán:
- sok példány eszi az olajat - dugattyúgyűrűt kell cserélni
- esetleg cserélni kell a vezérműláncot
- koksz-para: én speciel nem parázok, vegyszeres tisztítás 18 ezer Ft (vagy "csodadiós" kezelés ~ 130 ezer Ft, csak haladó Krőzusok részére)Tomcsi23 haladó troll/mókamester, helyén kell kezelni a hsz-eit.
Bocs, nem Tomcsi volt porondon... Tresh is nagy mókamester. Mindketten hasznosakat szoktak írni, csak ki kell hámozni a lényeget.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz sirszevenap #134108 üzenetére
Az első 2 tételhez nem írtam költséget, mert én sem tudom. A dugattyúgyűrű cserére tippem sincs; a vezérműlánc cseréje szvsz megáll nagyon max. 100-ból.
-
veterán
válasz Speeedfire #134155 üzenetére
De a Te 1.8T motorodat ez nem érinti.
-
veterán
válasz Speeedfire #134157 üzenetére
De igen, erre írták.
Aki írta a cikket, ő végez itthon egyedül diós tisztítást 100-110 ezer Ft + 27% Áfa összegért. Elfogadom, hogy jobb a dió, de 7,5-szer annyiba kerül. Mérlegeltem, és a BG-t választottam, utána még egy jó évig használtam az autót gondmentesen.
-
veterán
Urak,
A Kecskével megnéztük az S3-at. A kilométerhez (352) képest egész egyben van. Ha járó motornál levesszük az olajbetöltő sapkát, akkor egyenetlenül jár a motor. Ennek mi az oka vajon?Köszönöm
-
veterán
Nem értem, Tomcsi23 miért nem ír ma este semmit ide...
Más.
Az S3 nem volt annyira rossz, ha 250 ezer km-rel hirdetik, azt is elhiszem. A 2 ajtóról hámlott a lakk, a csomifedél frissen horpadt a 4 karikánál. Az utastér elfogadható, bőrök nem vészesen kopottasak; viszont a szőnyeg és a hangszigetelés lyukas volt a sarkad alatt. Hátsó fékek kuka.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #134259 üzenetére
Én nem éreztem különösebben gyengének, hárman ültünk benne.
A kerekek horzsoltak.
Elöl buzinagy fék van rajta, az OK volt.
Meg ugye mikor levettük az olajbetöltő kupakját, akkor nagyon egyenetlenül járt, szinte 3 hengerezett.
Utastér koszos.
Bal hátsó sárvédő javítva. Bal oldali ajtón 20 forintos méretű hólyag.
Motortérben is volt vmi olajszivárgás. -
veterán
válasz atos19881101 #134353 üzenetére
Akkor szerintem is használd. Én is igyekszem ezt tenni, pedig zavar, hogy az OFF-om kormol.
Mondták esetleg a Boschnál, hogy mekkora szívás kiszerelni a befecskendező elemeket? Nekem azt mondták, hogy az OFF CR-nél akár 3 napba is beletelhet mire kiszedik. Van hogy 3000 rpm-em forgatják a motort miközben a szerelő próbálja meglazítani őket, mert úgy berohadt.
Olyan mondta akinek hiszek és a munkáját, hozzáértését is elismerem.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz atos19881101 #134361 üzenetére
-
veterán
válasz Kiskokó #134414 üzenetére
No problem. 1x ültem Touareg V10 TDI-ben, akkor is bitpork kapcsán. Rohadtul tetszik, igazi őserő De azt is tudom, hogy irgalmatlan nagy szopóka lehet. :/
A cégnél van T5 R5 TDI; abba egy félbevágott V10-et szereltek. 130 ezer km környékén beleborult 1,5 millió Ft a motorba.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #134416 üzenetére
Ne legyél má pszichomalac, most ihatok még egy szilvát lefekvés előtt :/
A Touaregben még a műszerek csillogásmentesítő bevonata is különleges, pont olyan lilás színben játszik, mint az űrhajós órám üvege. Más autóban nem láttam ilyent, gondolom nem polikarbonát, hanem valódi üveg.
Az imént félórát a v10-eket nyálaztam, 3-ért igen tetszetős darabokat kínálnak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #134423 üzenetére
Okay rosszul írtam, nem csillogásmentesítő, hanem tükröződésmentesítő bevonat. Lehet, hogy gagyi műanyag napszemüvegekre teszik, de műszerfalra / órára ritkán.
@molnarpeter: Touareg bengás V12-t nem tudok tankolni. . ill. a V10 egzotikusabb
Fortis Official Cosmonauts Chronograph; hobby darab, nem eladó.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz homeless09 #134712 üzenetére
Nézz alá, hogy nem ér hozzá valamihez a tálca maradéka; ha nem, akkor én így használnám átmenetileg. Kellemetlen :/
Más.
Ma láttam egy G5 SDI-t, nem kívántam rá.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CharlieDrop #134920 üzenetére
Vagy van olyan, amiben van??
Platformtárs Golfban széria; Octaviában is talán már az alapkiviteltől vagy az azt követő szinttől alap.
"Szegény" Audisokat lehet ezzel húzni. -
veterán
válasz sirszevenap #134922 üzenetére
Gondolj bele, mit éreznél, ha A4-ed lenne és abból is hiányozna.
2 hete néztünk egy 2008-as S3-at, abban se volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CharlieDrop #134924 üzenetére
G5-öt felületesen ismerem; G6 és G7 esetén tuti.
(#134925) FoBCRaistlin: Nem ment rosszul szerintem; viszont Tomcsi kicsit kevesellte. Persze ki mihez szokott. Az utána történtekről nem szívesen írok a VAG-topikba...
-
veterán
Urak! Komolyat szeretnék kérdezni.
Egyszer már talán nekifutottam a kérdésnek, csak nem találom a nyomát. Jó barátom 2 éve vergődik, hogy cserélje-e az autóját egy új Golfra vagy sem (Tsebacsi-Kornél szindróma ), tegnap hívott, hogy most inkább mégse cserél, de megnézte a forgalmiban és az ő autója is BXE motorkódos (G5 Variant, 2009. nyarán vette újonnan, most éri el a 200 ezer km-t, motorkód BXEB).
Szeretnék megerősítést / választ kérni az alábbiakra:
1. A BXEB is ugyanabban szenved, mint a "sima" BXE?
2. Csak a hajtókarcsapágyakat kell cserélni?
3. Esetleg vki tudja a jó hajtókarcsapágyak cikkszámát? És csak a gyári, vagy van ajánlott aftermarket cucc is?
4. Kb. mennyi zseton az anyag, ill. mekkora munka? (atos egy éve 140 k-t fizetett márkaszervizben komplett)
5. Lehet alulról az olajteknőt leszedve szerelni, vagy ki kell szedni a motor?
6. Tudtok-e ajánlani valakit Zalaegerszeg, esetleg Keszthely vagy Szombathely környékén? (A zegi VW kutyaütő; a Skoda valamivel jobb, de azok meg ergyán javították tavaly a karambolos sérülését.)Nagyon köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz atos19881101 #135023 üzenetére
atos + Mági: Köszönöm az infókat! Átadom az érintettnek.
@atos: Te amúgy az esztergomi Skodában cseréltetted?
@Porky: Én se gondolom, hogy követné a topikot, de egyelőre nem csesztetném pm-ben. A végén meg el se olvassa, aztán még megsértődnék.
-
veterán
válasz atos19881101 #135051 üzenetére
Szerintem a lerakódott kosz miatt is nyöszörög. Többszöri bővizes ablakmosással kezdeném, közben megjáratni az ablakot, részben kidolgozza.
Mivel kenném meg:
- szilikonzsír vagy simán szilikon óvatosan, hogy a fényezésre ne menjen,
- műanyagápoló.Ha bízol magadban, hogy nem görbíted el egy picit sem, akkor leszedni és megtisztítani a belső felét.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz atos19881101 #135057 üzenetére
Karosszériás se vagyok, csak szeretek amatőr módon molyolni a gép körül.
Gyanús nekem, hogy nincs csavar, csak felülről rá van pattintva. Amikor fényezik az ajtót pl. egy sérülés után, akkor leszedik és könnyen meghajlik ilyenkor, utána már sosem lesz tökéletesen egyenes.
Talán Munez majd tudja, hogyan kell leszedni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz sirszevenap #135176 üzenetére
Szerintem se ciki; gond inkább abból lehet, hogy a nagy felni visszafogja az autót, amit egy kevésbé erős motor jobban megérez. Ha 17", akkor érdemes 225/45 helyett 205/50-et tenni rá.
A gyári xenon utólagosan és szabályszerűen (lámpamosó + szintező) elég drága még bontottban is. Tippre 300-at mondok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Automata kávégépek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Renault, Dacia topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SörcsaPH!
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen